Dag SRB, Goed nieuws zo'n mooie baarmoeder Ik heb je verhaal een aantal weken geleden al gelezen maar toen was jij gevlogen. Nu je weer geland bent, ben ik zo vrij om me aan te sluiten bij jou topic! Dit omdat ik eveneens als jij, samen met mijn vriendin (nee, wij zijn niet getrouwd maar wel al bijna 14 jaar bij elkaar) een kinderwens heb. Dus ik herken me wat in jouw situatie. Wij hebben een leuke donor gevonden en we gaan via ZI de vierde ronde in! Enig verschil (uiteraard het zijn er vast meer ) is dat jij lekker jong bent en ik al een oude (wijze ?) vrouw. Ik vraag mij af (nou eerlijk gezegd vraag ik het me niet af maar heb ik grote angst...) of mijn eitjes het nog wel doen? Maar goed, wij geven het een kans en we hopen dat het ons nog gegund is op 'onze oude dag.' Hee, SRB, ik wens je natuurlijk een zeer vruchtbare zomer toe! Het zou toch een wondertje zijn, he?! Laat ons bidden, amen Groetjes, Lola2
He SRB, Wat lees ik een goe nieuws hier! gefeliciteerd meiden! kom maar op met die IUI en een heerlijke mooie reis achter de rug! Hoop dat jullie droom heeeeel snel uitkomt! Kunffel van mij!
En nog meer goed nieuws meiden, ik ben namelijk vanmorgen ongesteld geworden. Mijn cyclus is lief voor me, nu we weten dat alles goed is, gewoon hup, opgeschoten. Het was namelijk pas cd 24 (maar ik heb mijn eisprong ook al op cd 13 gevoeld, dat was ook al zo ontzettend vroeg voor een hormoonloze maand). Dus nu is het cd 1 En morgen heb ik al de uitgangsecho, omdat het ziekenhuis dat niet op zaterdag doet. Dat komt goed uit, want dan mag ik toch nog niet werken (was even bang dat het maandag zou zijn, dat komt ook zo slecht over: 3 weken vakantie, dan een week ziek en dan ook nog later komen...) Dus dit gaat hem worden hoop ik. Alles is goedgekeurd, donor heeft geen vakantie of andere moeilijke afspraken staan, dus daar hoeven we ons ook geen zorgen over te maken. Enige is dat mijn eigen lieve arts met zwangerschapsverlof is. Maar goed, haar vervangster is vast ook heel aardig (dat heeft mijn eigen arts beloofd).
Welkom op mijn topicje Lola2 Wij hebben in totaal iets van 11 ZI-pogingen gedaan met donor 1, voordat we in de iui's rolden. En, hoe vind je de ZI? Ook zo ontzettend vies? Hoe doen jullie het precies? Komt hij het brengen? Of gaan jullie naar zijn huis? Of komt hij langs, levert hij af, en vertrekt hij dan weer?
SRB, ik geloof ook dat dit hem gaat worden. alles klinkt zo perfect! ik heb meteen je foto's bekeken hoor! ik hoor morgen wanneer ik ongeveer weer kan beginnen en als dat niet te ver weg is open ik mn eigen topicje weer. ik ga snel even kijken of er nieuwe foto's in je album staan. als je niet perse anoniem wilt blijven kan je een foto van jouzelf plaatsen. ik vind het altijd zo leuk om te zien wie er achter die letterjes zit hoeveel betaalde je voor een starbucks kofie?
Zo ver was ik nog niet, ik moet ze eerst verkleinen en dan uploaden Nou, eentje dan Voor heel even. Ik ben altijd bang dat bekenden me herkennen, dus ik blijf altijd graag een beetje anoniem. Starbucks was volgens mij 2,35 voor een eh, even denken, tall cafe latte machiato. Dacht ik Ben zelf altijd erg blij met de Starbucks chai tea latte. Mmmmm!
@ Hopefully: ik help het je hopen Maar ik voel me nu in ieder geval heel goed. Het ziekenhuis belde gisteren (zo attent ook!), om te vragen hoe het was. De verpleegster zei toen dat ik de rest van de week nog wel thuis moet blijven, dus dat ben ik aan het doen. Heerlijk fotootjes kijken dus ja Ik ga zo ook beginnen met mijn album, doe jij dat ook altijd? Dat je ze in zo'n album laat printen? Veel werk, maar ook wel leuk. En ik heb nu toch niets beters te doen. @ Rach: jij bent snel Ben je vrij vandaag? Bedankt voor je berichtje, ik heb hem er ook weer afgehaald. Hij was trouwens wel meteen al 4 keer bekeken, blijkbaar was je niet de enige die nieuwsgierig was. Jouw foto is ook mooi trouwens!
ik heb hem 2 keer bekeken. dusseh... ik ben vrij vanmiddag ja! en jij? nog moe van de reis? ik vind het altijd lekker om weer thuis te zijn (oost, west, thuis...) maar moet ook altijd verschrikkelijk wennen aan thuis zijn (en de vakantie verwerken natuurlijk ) je hebt trouwens geluk dat je donor geen vakantie of iets heeft want voor je het weet word het weer na de zomervakantie!
Je hebt groot gelijk dt je meteen aan een album gat beginnen. Dat is mijn voornemen ook altijd, mar vaak komt dat er de eerste tijd niet van. Ik moet nu ook nog steeds onze vorige vakantie doen. Heb ik 2 maanden geleden een hele avond gezeten om via de kruidvat zo´n boek te maken. Ben ik na uren klaar geeft hij een error.....§!"#$%&_....vervolgens heb ik het maar aan de kant gegooid. hihihi
@ Rach 84: we hebben inderdaad echt heel veel geluk dit keer. Onze donor reist veel voor zijn werk. Hij is begin juni een week weg, en begin juli ook. Als mijn cyclus nu geen hele gekke dingen gaat doen (ruim 2 weken opschuiven), zitten we dus de heel zomer gebeiteld. Vorig jaar hebben we 3 maanden stil gezeten omdat onze eigen vakantie en die van de donor elkaar opvolgden (en hij toen ziek was). Dus ja, daar zijn we echt superblij mee. Nee, niet meer echt moe van de reis denk ik. Ben ook altijd wel blij om weer thuis te zijn Maar ik moet nu nog wel mijn tas uitpakken en zo, het is een grote troep hier, dat is wel weer minder he @ Hopefully: wat naar zeg! Heb je zo zitten knutselen... Ik maak ze meestal bij de Hema (daar heb ik ook allemaal kleine boekjes gemaakt voor onze getuigen en ceremoniemeester van onze trouwdag, als cadeautje), daar gaat het meestal wel goed. Ik heb vlak voor deze laatste vakantie nog eentje van onze huwelijksreis (vorig jaar mei) gemaakt, om te voorkomen dat ik anders nooit meer aan deze zou beginnen. Want als ze eenmaal opstapelen... Misschien moet je kruidvat eens bellen? Zou toch zonde zijn als je het nu nooit in handen kreeg.
Goh zeg SRB, wat zijn jullie lekker lang met vakantie geweest! Die foto's zijn prachtig hoor, zo te lezen hebben jullie er echt van genoten! Maar... zo te lezen brengen jullie nu alleen maar goed nieuws mee: geen al te pijnlijke operatie, geen rare dingen gevonden en nu ook al ongi geworden! Ronde 4 moet hem worden hoor... 4 was ook mijn geluksgetal Ik hou je topic weer in de gaten!
Hee Marisha, jullie weten wat je krijgt! Leuk zeg! Het wordt steeds echter he Ja, topvakantie gehad. En we gaan er zeker voor deze ronde. Dat houd ik me ook voor hoor, 4 is mijn lievelingsgetal, dat moet hem worden. xxx
O jee, 7 is mijn geluksgetal, ik denk dat ik hem meteen verander in 3 Hema is ook een goed idee. Daar kwam mijn nicht ook al mee en ze lijken op die van het kruidvat. Hey Marisha, hoe is het. Leuk dat jullie al weten wat het wordt. Ik ga eens spieken of ik kan achterhalen wat.... ....Ik ben echt niet nieuwsgierig hoor
zo he wat een heerlijke foto's jullie hebben behoorlijk genoten dat kan niet ander s in dat super land heb er zelf heel wat tijd doorgebracht (opa en oma woonde er) en ik vind het daar geweldig liefs anna
Hallo, Vandaag was de uitgangsecho. Ik heb echt (in ieder geval deze laatste paar dagen) het meest betrokken ziekenhuis ooit! Mijn eigen arts is nu met zwangerschapsverlof. De vervangende arts had gisteren gezien dat ik vandaag (3 dagen na de kijkoperatie) alweer een echo had, en maakte zich oprecht zorgen of dat wel de bedoeling was, ze dacht dat het misschien een oude afspraak was en wilde niet dat ik met mijn net geopereerde lijf voor niets zou komen. Ze hebben me gisteren aan het eind van de dag daarom een paar keer gebeld. Ik had het niet gezien (of gehoord) en was daarom gewoon naar de afspraak gegaan. Toen was ze helemaal opgelucht dat alles goed was en dat ik er zo levendig bij liep (ze kent me niet, ze weet natuurlijk niet hoe levendig er normaal wel niet bij loop ). Ze vroeg zich wel af of het emotioneel niet allemaal wat te snel achter elkaar was. En eerlijk gezegd heeft ze daar wel een punt, het is een beetje een achtbaan op het moment: jetlag, operatie, ongesteld en gelijk weer verder. Maar om daar nu een maand om te missen... We hebben al twee maanden stil gestaan. Alles zag er nu in ieder geval goed uit. Dus we gaan lekker verder. Morgen moet ik beginnen met Gonal spuiten en komende woensdag is de eerste fm-meting.
Goed nieuws! Komt inderdaad wel veel tegelijk op je af, maar ja, zo zou je iedere maand wel een smoes kunnen bedenken waarom het niet uit zou komen toch? Spannend blijft het toch wel.. Gewoon lekker gaan spuiten junky! heel veel succes en ik duim voor genoeg eitjes en weinig bijwerkingen! xxx
ow wat lief van haar zeg! maar je hebt wel gelijk, misschien huppel je normaal wel hahaha het is ook heftig he, doe maar rustig aan, kan je lichaam ook wat beter herstellen. maar ik snap zeker dat je lekker verder wilt, heb ik ook (elke maand wachten is een maand verloren, zo voel ik het) fijn dat alles er goed uit zag iig!