@ Hopefully: ik heb je nog een pb'tje gestuurd, met wat dingen die ik bedacht had over Amerika, met wat websites en zo, maar het bericht blijft maar in de wachtrij staan. Heel irritant! Hopelijk krijg je het nog. Geen idee waar het door komt (nou ja, een klein ideetje: te lang misschien?) Mocht je het nou morgen nog niet hebben, let me know, dan bedenk ik een andere manier. @ Rach & Jootje: ja dat dacht ik ook, wachten? I don't think so! Het is wel snel en heftig, maar een maand verliezen is geen optie. Ook al zijn we pas bij poging 15, we zitten door onze achtergrond en donorissues wel al ruim 3 jaar te wachten. Het is nu wel goed onderhand!
Ik heb hem...ik heb hem... Echt geweldig! Super dat de echo goed ging en wat attent dat ze zo meelevend zijn bij het ziekenhuis. Dat hoor je weinig. Gewoon goed luisteren naar je eigen lichaam en af en toe een klein stapje terug, dan kan je weer een grote vooruit. Succes morgen met het spuiten.
goed nieuws srb, fijn dat ze zo meeleven,dat doet je vast erg goed. hopelijk al een mooie uitslag van je echo woensdag!
En is je foto album al klaar Dan komen we even op de thee...whahahaha Nog een paar nachtjes slapen, voor je het weet is het woensdag. Helaas morgen weer naar het werk he, of heb je wel weer zin om te gaan?
Hallo, Nee, dat was natuurlijk een leuk voornemen, maar ik ben niet eens verder gekomen dan foto's sorteren Het zijn er ruim 1400... Erg he Gisteren is de eerste spuit erin gegaan, dus we zijn officieel on the road again! Neee, helemaal geen zin om te werken! Het is al zolang geleden ook. Ik heb geen idee meer wat ik deed. Vrijdag belde mijn manager om alvast wat dingetjes te bespreken en ik dacht echt, waar gaat dit over? Nou ja, als ik eenmaal bezig ben, is het vast allemaal wel weer leuk. En gelukkig is het mooi weer vandaag, dus we kunnen in ieder geval in stijl afscheid nemen van de vakantie. Zo even naar de film in Scheveningen Heerlijk! Hoe is het met jou? Al nieuws? xxx
'in stijl afscheid nemen' hahaha naar welke film ben je gegaan? lekker dat de eerste spuit weer is gezet! houd je nog een soort dagboek bij van je trip in de MMM?
We hebben What happened in Vegas gezien, omdat we daar net geweest zijn Het is best een leuke film Het was trouwens nog heel koud hier, het zonnetje scheen zo lekker, maar het waaide echt heel hard. Nee, ik was het wel van plan, om een dagboek bij te houden, maar ik ben er nooit aan begonnen. Dit is nu eigenlijk een beetje een dagboek Ik houd wel de dagen bij, sinds augustus, om te zien hoeveel dagen mijn cyclus duurt en zo. Dat is op zich wel fijn om te hebben.
ha leuk om die film te zien als je het net in het 'echt' heb gezien! t is wel leuk voor de kleine om later wat te lezen, maar je kan ook altijd beginnen als je zwanger bent ik ben de dag dat ik met de pil gestopt ben aan een dagboek begonnen t was hier trouwens niet zo koud vandaag, zelfs warm, we moesten de ramen tegenover elkaar open zetten!
hihihi, in stijl afscheid nemen...kwam je zelf nog in de voor film voor...of herkende je jezelf achter de gokkast 1400 foto´s is inderdaad een hoop, maar ik zeg niets Lekker dat het spuiten goed is gegaan. Bij mij geen nieuws. Nog steeds geen ongi. Ben ieder toiletbezoek al een inspectie aan het houden, maar gelukkig nog geen spoor te bekennen van de duiveltjes. Schreef al op Wies haar topic dat ik wel het gevoel heb dat ik het ga worden en iedere dag denk ik: dan stelde dat van gister niet voor, nu voel ik het echt. We wachten maar weer braaf af. ...en niet de ovu testen weggooien he. Altijd handig, ik vond het nu ook zonde om meteen een zw test te gebruiken, dus doe dan meestal eerst een ovu test. Hopelijk was deze defect
@ Hopefully: Nee, hij speelde zich echt nauwelijks in Vegas af, dus dat viel tegen Hoe is het vandaag? Al nieuws? Ik ga zo even verder lezen, misschien heb je al ergens gepost. @ Rach: ik heb het wel overwogen, ik schrijf sowieso heel veel (blogs en zo, en voor mijn werk), maar om de een of andere reden lukt het hier niet mee. Ik ga absoluut een dagboek bijhouden als ik zwanger ben, maar voor nu houd ik het bij dit topic. Dat is ook een beetje een dagboek he. Hoeveel dagboeken heb je inmiddels al vol? Of doe je het op de computer?
Ik heb trouwens ovutesten met een smiley, zouden die het ook doen? Ze hebben mijn ovulatie nooit opgespoord in ieder geval. Leek me zo leuk, als dat wel zo was, ik wilde er altijd een foto van maken, voor in het babyboek Nou ja, misschien als ik daadwerkelijk ooit (deze maand please!) zwanger ben en ze werken dan. Het gaat om het idee per slot van rekening.
Wel leuk met een smiley, veel leuker dan die stomme streepjes die ik heb. Bij mij was het nu voor het eerst dat ik twee streepjes zag (met eisprong), maar ook niet meteen. We gaan er gewoon vanuit dat jij deze maand allemaal smiley´s krijgt en de grootste op je eigen gezicht! Hoe was je eerste werkdag? Weer inkomen of alsof je nooit bent weggeweest. Zo jammer dat je dan weer aan het werk moet, alsof je vakantie een eeuw geleden was.
de helft van een dagboek er zitten ook foto's in enzo. ik heb wel eens gehoord dat je ovu testen kunt gebruiken maar ik heb het nog nooit gedaan, ook nooit een ovu test gebruikt
Het was wel zwaar hoor, opstaan vanmorgen. Ik was ook heel zenuwachtig, omdat ik al zo lang niet geweest was. Geen idee waarom, ik vind mijn werk leuk en mijn collega's ook, maar ik had toch het idee dat ik me moest verantwoorden omdat ik nog een week extra weg was geweest. Maar het was dus ook niet nodig nee. De helft had niet eens door dat ik langer weg was geweest Ik heb mijn verhaal echt 100 keer moeten vertellen (we werken in een enorme kantoortuin). Wel iedere keer een paar andere details om het voor mijn overbuurman ook nog leuk te houden Maar ik zat er na een paar uur ook weer goed in, morgen ga ik ook meteen weer naar een klant, ik heb echt leuk werk Dus dan is het toch minder erg he, als je vakantie weer voorbij is. Ik heb tegenwoordig wel alleen nog maar testen met streepjes. Ik heb het idee dat die het beter doen, want die elektronische testen slaan alleen maar uit als het echt heel duidelijk is. Die streepjes doen het eerder, heb ik altijd het gevoel. Uiteindelijk maakt het allemaal niet uit natuurlijk, het resultaat was tot nu toe steeds hetzelfde...
Ja, die streepjes doen het al erg snel, in ieder geval 1 moet het altijd doen, de ander is vaak heel erg licht, maar dat bregt ook weer verwarring met zich mee. Lekker dat je eerste dag meeviel.
Zie uitleg hierover van Hopefully op het topic van Wies. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=660 Lijkt me inderdaad ook wel leuk hoor, om het terug te lezen als je eenmaal een kindje hebt Wat voor foto's heb je erin? Echofoto's en zo? Of van jullie zelf?
echo foto's idd. sommige staan ook in mijn album. ook kleine foldertjes, of aantekeningen van de gyn. soms schetsen van mezelf (van bijv. de eendenbek)
hahaha, van de eendebek Ja, waarom ook niet he. Ik heb nog nooit een afdrukje van een echo meegekregen. Geen idee waarom niet eigenlijk. Ik ga er woensdag gewoon om vragen. Wil mijn "mooie baarmoeder" ook wel eens op papier zien!
Hier het antwoord op mijn vraag: 21/05! Nog 2 daagjes dus tot de volgende FM! Erug fijn trouwens dat jullie ziekenhuis zo meeleeft met jullie! Je leest toch maar vaak andere verhalen he! Maar weer een maandje missen is toch wel wat teveel van het goede denk ik Kan me voorstellen dat je er een beetje tegenop zag om te gaan werken! Ik heb ook super collega's maar die eerste dag is altijd een beetje raar vind ik! Moest trouwens wel even lachen met je verhaal dat je je verhaal telkens opnieuw moest doen... heb ook altijd hetzelfde voor... wij werken met ongeveer een 70tal mensen op ons verdiep alleen dus ook een hele grote kantoor ruimte en als je net terugkomt van verlof is er niet veel tijd om te werken nadat je overal je verhaal hebt gedaan Trouwens wel leuk om zo veel foto's te hebben... kunnen jullie telkens weer genieten van jullie vakantie!