SRB in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Srb, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo meiden, ik denk ook dat dit onze goede maand is. Jootje is zwanger, dat is in ieder geval al geweldig nieuws.

Wies & Hopefully: ik vind het juist fijn dat jullie hier ook je verhaal doen. Gezellig :) Bovendien heb ik maanden op jouw topic meegelift Wies.

xxx

2. ja mooi he dat ze zwanger is.
    is het nog steeds gezellig op het bankje?

3. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ja, wel heel gezellig, maar t zit een beetje hard. Het duurt ook nog zo lang.

4. dan bestel je toch wat gezonds!

5. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    hahaha :)
    daar is rach weer met een "mooi" plaatje..hihi..
    Alhoewel ik eigenlijk best wel zin heb in zo'n gezonde fruitsalade..jumjum..

Lieve SRB (en natuurlijk ook voor Wies)
    Het is zo moeilijk al die zwangere vrienden om je heen he? Zeker als ze niet weten wat het is om moeilijk zwanger te worden.. iedereen lukt het in een "wip" blijkbaar.
    Denk maar zo, als jullie zwanger zijn zijn jullie veel specialer! Ook zijn de anderen dan verder in de zwangerschap en misschien zelfs al bevallen zodat jullie ook niet één van de velen zijn die zwanger zijn maar lekker gewoon de enige en dat is uniek!

Houd vol en deze maand heeft al meerdere successen geboekt dus heeft vast ook wat moois voor jullie in petto!

xxx

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jootje en marisha, daar worden we vrolijk van, die positieve berichten, toch srb? Zou mooi zijn, als we door onze 4e iui ook zwanger worden! Ik kan niet wachten!
    rach, dat ziet er wel érg lekker uit zeg,mmmm
    hoe gaat het met je srb, je zit een beetje rond de innesteling nu toch? wat duurt het lang hè, ik vind het bankje ook erg hard worden, ik breng morgen wel wat kussentjes mee ;)

7. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jootje, gefeliciteerd !

Jee...SRB is het erg zichtbaar je litteken? Hopelijk trekt het allemaal bij en inderdaad als je (nu) zwanger bent krijg je vanzelf een rare navel.

Heeft iemand nog een leuke film voor vanavond? Zorg ik voor de chocolaatjes.

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, er komen best een paar films vanavond, zit vast wel een goeie tussen!

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ga meteen even kijken...er komen inderdaad een aantal films.....we kunnen vandaag kiezen uit:

Brad Pitt, Robert Redford
    Julia Roberts, Mel Gibson
    Ashton Kutcher, Tara Reid
    Kurt Russell

Ik denk dat ik voor de 2e ga, al heb ik ook wel zin een komedie.

O jee het is al filmtijd!

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, ik ga ook voor de 2e denk ik, maar bij ons staat ie aangegeven als een thriller. Ik heb hem al wel eens gezien, is wel heel goed. Maar spy game lijkt me ook wel goed.

11. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo!

Dat helpt enorm inderdaad Rach, die lekkere fruitjes! :) We zijn vanavond lekker uit eten geweest, dat hielp ook op het bankje :) We bedachten ons ook halverwege dat we maandag al op de helft zijn, en het weekend gaat wel snel altijd.

Maar ondertussen: kom maar op met die koekjes. Lekker! Zit nu nog even vol met baklava, maar als het gezakt is...

Hebben jullie ondertussen fijn film gekeken? Wij wilden naar de bioscoop (we waren in Scheveningen), maar er draaide niets. We gaan te vaak, we hebben zo'n pathe-abonnement namelijk :)

Nu kijken we naar Doe maar normaal. Ook leuk :)

12. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Oja, mijn navel ziet er op zich niet meer echt gehavend uit. Wel anders, maar je ziet niet echt meer het litteken.

13. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Gelukkig, ik schrok al.

14. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Wat voor chocolaatjes heb je? Heb trek!

15. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Heb lekker bonbon bloc praline.
    Die gaan altijd wel snel hier, ik zal een paar stukjes bewaren.

16. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Meis, hoe issie?
    Kun je het nog een beetje volhouden het wachten?

P.S. ik lust ook wel een stukje chocola....vooral pralinevulling! MMMmmmm!

Liefs Nikkie

17. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Vandaag is ook een hele goede dag hoor :) Hoe is het met jou?

Ik maakte me vanmorgen ineens druk dat ik niets voel, geen zere (.)(.) nog, geen innestellingskrampjes, niets. Maar goed, toen ik dat wel had, was ik ook niet zwanger, dus wat dat betreft maakt dat ook niets uit :) Ik moet gewoon nog 10 lange dagen geduld hebben...

Er staat hier trouwens op de site nu een advertentie van Mat Care testen, waarbij staat: "Test tot 6 dagen eerder". Heeft iemand daar ervaring mee? Volgens mij is het toch onzin (in ieder geval voor mij dan), want als ik 6 dagen eerder test (dus over 4 dagen) is de pregnyl volgens mij nog niet uit mijn lichaam...

xxx

18. klopt srb, ik zou niet te vroeg testen!
    jij zou toch ook wachten tot je nod of niet? :)

ik ben nooit blij met zere borsten, maar als ik op het wachtbankje zit mogen ze van mij zo pijn mogelijk doen, dan voel je tenminste wat he!heb je een leuke dag vandaag?

19. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Naturlijk mag jij ook een stukje Nikkie.

SRB, ik heb geen ervaring met de Mat Care.
    Heb net zelf weer ovu testen bij Sensitest gekocht. Dit keer extra gevoelige testen, dus ik ben benieuwd.

Ik heb de ene keer ook meer last van mijn boobs dan de andere keer.....en wat niet is kan nog komen. Wel zijn we toch ook een stelletje (nadenkers) met z´n allen he, we zoeken allemaal naar zoveel mogelijk symptomen. Als we ze niet hebben, willen we ze wel en als we ze wel hebben willen we ze niet. Hihihihihi

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik voel ook helemaal niks hoor srb, daar baal ik ook van, dan ga ik er al bijna vanuit dat het weer niks is. Ik kijk dan weer eens bij eerste symptomen en daar het topic geen symptomen, en dan krijg ik weer hoop!

Deel Deze Pagina