SRB in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Srb, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Dat is wel een goeie inderdaad Wies, misschien moet ik daar eens kijken. Ik had trouwens in een pauzemaand, toen ik geen hormonen kreeg (en dus ook geen poging had gedaan) ook enorm last van mijn borsten en die maand daarna, met hormonen weer niet. Dus eigenlijk kan je er ook echt niets aan afleiden.
    Misschien is mijn lichaam gewoon meer gewend aan de pregnyl dan de eerste keren en heb ik daarom geen pijn. Wat een zeur ben ik ook he, piepen dat ik geen pijn heb :)

Ik ga niet te vroeg testen hoor Rach, don't worry. Ik zat het me alleen af te vragen, ik vind het zo raar dat er uberhaupt testen zijn die zo vroeg iets aan kunnen tonen.

2. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hey meid,

je bent er weer :D

Fijn dat de uitslagen goed zijn.

Ik ga weer hard voor je duimen,

10 juni wordt jouw dag!

Groetjes jinky

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Spannend weer he Srb....
    Mijn kaarsje brandt ook voor jou hoor! en mijn duimen draaien.
    Het blijft moeilijk om te wachten tot het echt mag he dat testen haha. :D

Liefs Daffie

4. hoeveel dagen nog srb?

5. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Veel te veel... vandaag nog, en dan morgen, overmorgen, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag en dan eindelijk dinsdag...

Overigens heb ik nu wel gekke gevoelens in mijn buik. Ik ging vanmorgen hardlopen, met een vriendin, (nou ja, hardlopen, zo mag je het eigenlijk niet noemen, we zijn anderhalf uur buiten geweest en hebben 6x2 minuten gejogd...) :) en toen halverwege kreeg ik krampen in mijn baarmoeder, dus toen heb ik ook gelijk gestopt. Dat duurde tot ik thuis was en gedoucht had en daarna was het eigenlijk weer over. Dus of dat nou innestellingskramp was, of eerder een waarschuwing dat ik niet moest schudden, of gewoon psychische onzin... ik weet het niet.
    Het was trouwens hetzelfde soort gevoel als de eisprong, maar dan in het midden (eisprong voel ik altijd alleen rechts), dus niet een ongesteldheidskramp of zo, het was geen naar gevoel, eerder een soort van: hallo, vergeet niet dat ik er zit (as if...)

Iemand enig idee wat het kan zijn? (En nu mogen jullie best zeggen dat ik me aanstel en me er niet zo op moet focussen, dat zou namelijk best verstandig zijn) :)

x

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Een kleine baby!

Ik heb er een goed gevoel over. Wel goed naar je lichaam luisteren he, het geeft aan wat wel en niet kan....en dan kan je denken dat je je aanstelt...maar je weet maar nooit.

7. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hoe is het nou met je?

8. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

Goed hoor :) Ik heb sinds vanmorgen ineens pijn in mijn linker (.) en daar ben ik helemaal gelukkig mee :) Het betekent natuurlijk niets, maar het kan wel. Mijn buikkramp is in ieder geval weer helemaal over, dus het kan de innesteling geweest zijn. Of niet... Nog 8 lange dagen en we zullen het weten...

Ondertussen ben ik in ieder geval blij dat ook Daffie zwanger is. Als mensen in mijn omgeving zwanger zijn, word ik er depri van, maar hier op het forum fleurt het me enorm op.

En, hoe is het met jou? Je zit tegen de ovulatie aan nu toch?

xxx

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Hahaha, ik kan nu natuurlijk je helemaal gek gaan praten met overeenkomsten tussen jou en mij maar volgens mij ben je al zo zenuwachtig aan het worden dat ik dat toch maar even ga laten :)

Wat ik wel kan zeggen is dat ik het in jou plaats wel een beetje rustig aan zou doen... je moet doen waar je je goed bij voelt maar beter voorkomen dan genezen zeggen ze ook wel eens! Alleen in de laatste ronde ben ik niet meer gaan lopen tijdens de wachtweken (ik kreeg een beetje het gevoel dat ik ervoor alles los schudde als ik ging lopen :rolleyes:) en toen was ik zwanger... hopelijk was het idd een teken van je lichaam dat je het wat rustig aan moest doen ;)

Succes SRB... die weken duren echt te lang!

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Nou, dat had ik dus net daarvoor gelezen, dat je dat had geschreven over hardlopen, dus misschien zat het ook wel gewoon in mijn hoofd :)

Maar zoals je zegt: je weet maar nooit. Nog 8 dagen. En we hebben deze keer echt afgesproken (en gaan ons er ook aan proberen te houden) niet eerder te testen, dus het zijn er ook echt 8 :)

Hoe is het met jou nu? Krijg je met 20 weken ook weer een echo? Of gaat dat in Belgiƫ anders?

xxx

11. nou.. ik zal ff een verstandig antwoord geven.
    je stelt je aan en je moet je er niet zo op focussen :)

ik heb geen idee, maar ik geloof dat ik ook vanalles voel in de wachtweken. en elke maand droom ik in die 2 weken weer weg bij gedachte zwanger te zijn... vlieg ik op die wolk... denk aan mutsjes...dekentjes..boxjes...luiers...
    totdat ik s'ochtends wakker word en voel dat ik ongesteld ga worden.
    tja...

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tuurlijk kan je van alles voelen!
    Het vervelende is alleen dat het net zoveel kan betekenen!
    Heel goed dat je gaat proberen de testdatum te halen ;)

13. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hahaha, dank je Rach :) Dat helpt! Ik weet niet hoeveel baby's ik deze maand bij elkaar gedroomd heb, maar het waren er veel. En dan ben ik pas op de helft. Nou ja.

@ Elmo: het zou de eerste keer zijn hoor, als we het halen, maar nu zijn we echt allebei vastbesloten. Ik ben het zo zat om naar een negatieve test te staren en dan een paar uur later ongesteld te worden. Het is jammer dat je lichaam niet praat he, je kunt niet vragen wat elk steekje en pijntje betekent...

14. mag wel, maar dan kun je verstandige antwoorden verwachten :)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, eerder testen helpt inderdaad niet echt nee...helaas.

Enne...achteraf weet je gelukkig wel wat het betekende....;)
    *optimistisch blijven he ;)*

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Elmo: doe mijn best :) Stomme hormonen, die vergroten alles uit.
    Vandaag was overigens opnieuw een traanloze dag (in tegenstelling tot gisteren, maar dat terzijde), dus dat scheelt alweer.

@ Rach: mijn lichaam praat echt niet hoor. Het zeurt alleen maar :)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha...*proest* ik heb een man die zeurt ;)

Maarre...traanlozen dagen hoeven geen goede dagen te zijn he!
    Huilen mag, dat ga je nog veel vaker doen, maar dan van geluk!

Toi toi toi

18. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ik hoop het maar :) In ieder geval bedankt voor de steun!

19. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hee Srb,

Kom ik toch maar even bij jou op topicbezoek...Dank voor je berichtje bij KID. Ik vind het allemaal reuzespannend! Ik ben een kanjer in DoemDenken als het mezelf betreft..de meest bizarre dingen spoken door mijn hoofd.

Jij schrijft 'kon je lichaam maar praten' ik zou graag na de inseminatie alles met een camara'tje willen volgen en de zwemmertjes en het ei (of eitjes :) ) met een klein megafoontje willen coachen!

Ik wens je zo goed als mogelijk ontspannen wachtdagen toe. Juni is een prachtige maand voor positief nieuws, vind je niet!

Groetjes, Lola2

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi SBR,

Alles goed? Knap hoor dat je echt tot je nod wacht met testen, maar waarschijnlijk ook het verstandigst. Ik ga zeker ook niet voor nod testen. Wordt dan toch nog liever ongie dan een negatieve test. Ik ga voor ons duimen!

gr vruchtje

Deel Deze Pagina