SRB in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Srb, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik blijf voor je duimen srb :D

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey SRB,

Hoe gaat 'ie meis? Succes 10 juni!
    Mijn duimen draaien overuren!

Liefs Nikkie

3. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Bedankt lieve duimers! Juni is zeker een mooie maand, hopelijk brengt hij ons waar we zo op zitten te wachten.

Vandaag was eigenlijk een hele goede dag. Lekker gewerkt ook. Mijn manager is echt zo lief, die was spontaan allemaal dingetjes voor me aan het regelen (nieuwe telefoon en zo), zonder dat ik erom gevraagd had. En ik voel me nuttig op het moment, dat helpt ook enorm. Mijn beste vriendin is hoogzwanger (daar heb ik eerder op het forum al enorm over gepiept), maar dat is in haar geval niet fijn, want haar vriend heeft haar verlaten, de lompe lul. En nu moet ze haar huis uit (koophuis, te duur voor haar alleen), dus ze heeft een nieuw huisje gekocht. Maar omdat ze zo zwanger is en op van de stress door die break-up, heeft ze mij gevraagd de verhuizing en klusjes te regelen. Dus dat ben ik nu volop aan het doen. Ik was voor ze het vroeg al bezig met het organiseren van haar babyshower (ook heel confronterend, bijna al haar andere vriendinnen zijn ook zwanger, danwel net bevallen), maar ook wel weer leuk. Dan heb je tenminste een excuus om de Prenatal in te gaan, daar mag ik voor mezelf niet komen.

En dit alles leidt dus behoorlijk af van het feit dat ik nu nog 7 dagen moet wachten... Ik blijf mezelf voorhouden dat we niet eerder gaan testen. En hopelijk lukt het... Alle steekjes en pijntjes zijn weg helaas (danwel gelukkig?). Ik weet het dus gewoon echt niet. Ik heb alle progestan-balletjes voor de rest van de tijd tot het testen ook vast klaargelegd, zo van als deze op zijn, mag je testen :)

En ondertussen duim ik ook voor jullie lieverds! Hopelijk hebben we samen een positieve test Vruchtje.

4. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Spannend he? Nog een weekje.. aaaahhhhhh...

Ik hoop het zo voor je! Ik duim me rot voor je.

Gelukkig heb je wat afleiding dat scheelt weer een beetje.

Ik blijf je volgen hoor!

xxx

5. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Jootje! Je bent er weer. :) Ik blijf jou ook volgen hoor! Als ik getest heb, moet jij nog maar 5 dagen wachten voor je je echo krijgt...

xxx

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn die afleiding!

Intussen stiekem thuis de dagen van de kalender wegstrepen...

Succes nog!

7. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Spannend hier!

Wat naar voor je vriendin zeg. Dat wens je toch niemand. Heeft hij een ander. Mijn beste vriendin is ook hoogzwanger en heeft ook veel moeite met het feit dat ze niet meer zo close zijn en ze heeft het gevoel dat hij andere interessanter vindt.

Mijn duimen draaien ook nog door, net als ik zelf. Word gek van het wachten.

xxx

8. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Nee, inderdaad, dat is echt het ergst denk ik. Hij heeft een ander ja, dat vertelde hij toen ze net een week wist dat ze zwanger was... En die had hij toen pas een paar weken.
    Oei, mijn lief komt thuis, ik ga gauw uitloggen, had beloofd niet de hele avond te computeren...

xxx

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    :) Verslaafd.........hihihihiihihihihihihi

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik ben gelukkig niet de enige die te horen krijgt dat ik niet zo vaak moet computeren..

11. wat erg voor je vriendin zeg! heeft ze nog wel zin in een babyshower als ze zich rot voelt?

nog een week wachten? pfff wat gaat de tijd langzaam..!

12. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Als ze zou weten dat die zou komen, misschien niet nee :) Het wordt ook geen shower met spelletjes hoor (daar houdt ze sowieso niet van), maar gewoon met heel veel cadeautjes. En dat is altijd fijn.

Het is meer dat ze natuurlijk enorm gestresst is ook van die verhuizing, dus ze heeft ook geen tijd om na te denken over feestjes denk ik. En ze heeft ook niet veel gekocht nog, want daar heeft ze ook geen geld voor.

Maar het valt me wel een beetje tegen hoeveel impact het op mij heeft. Die verhuizing regelen is prima dus, lekker veel afleiding en het lukt tot nu toe ook allemaal dus dat gaat echt goed. Maar die shower... Ze zou van een net bevallen vriendin een lijstje krijgen met dingen die ze nodig heeft (ervaringsdeskundige...) en die heeft het ook naar mij gestuurd. Heb het met tranen in mijn ogen zitten lezen. Zij waren nog niet eens samen (haar vriend en zij bedoel ik), toen wij al bezig waren met zwanger worden. En nu heeft ze dus al een kind en zijn wij geen stap verder. Ik dacht altijd dat ik de eerste zou zijn, en we zijn ook het eerst begonnen en nu ...

Nou ja, you get the point. Ik stort me nu dus maar op het zoeken van verhuisdozen, daar word ik een stuk blijer van.

xxx

13. hahaha :)
    ik kan je er wel gelijk in geven want de afgelopen 2 jaar zijn we al 2 keer verhuist, en ik vond het altijd een hele goede afleiding!

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    haha, wat grappig, ik krijg ook altijd op mijn donder van mijn man dat ik weer achter 'dat ding' zit. Ik doe hem ook altijd snel dicht als ie komt. Hoezo verslaafd?
    Hoe gaat het met je srb, het komt erg dichtbij nu! spannend hoor, ik zal voor je duimen. het wordt tijd dat er weer (minstens) eentje postief test. Daar worden we allemaal een beetje positiever van!

liefs wies

15. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ja, erg he, zeker op een dag als vandaag, als ik vrij heb, dan ben ik er niet weg te slaan.

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Grappig om te lezen hoe onze 'mannen' vinden dat we verslaafd zijn, de mijne ook hoor.

Fijn dat je lekker afleiding hebt SBR, dat scheelt toch. Als ik op mijn werk ben denk ik er niet over na, maar als ik dan weer thuis ben weer wel. Het klinkt misschien zielig maar ik hoop dat ik er overheen kom als ik ongie wordt. Ben het na 3 jaar en 2 mk echt ZAT. Duimen op goed nieuws voor ons allemaal.

liefs vruchtje

17. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    DAt kan ik me goed voorstellen ja. Wij zijn pas twee jaar (en een beetje, plus een jaar donorzoeken) bezig (met veel rustmaanden tussendoor als gevolg van allerlei omstandigheden), dus nog niet zo lang, maar voor mijn gevoel is dit al oneindig... Het feit dat het bij jou ook al twee keer mis is gegaan is nog zoveel erger lijkt me, dan zal het nog moeilijker zijn om blij te zijn als je positief test.

Maar we gaan er maar voor: dit is de laatste keer, ok? Nu is het echt, echt raak!

Ik had trouwens vandaag lichtgevoelige (.)(.), ik sprong echt een gat in de lucht. Het is nu weer weg, maar het gaf toch wat hoop. Heb jij al iets van symptomen? Niet dat dat hoeft natuurlijk, het betekent niets, maar het maakt het wel wat makkelijker vind ik.

xxx

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nou ik heb ook wel wat last van mijn borsten en normaal heb ik dat nooit :rolleyes: zelfs niet als ik ongie moet worden. Maar denk dan zal wel door de pregnyl komen. Kan me wel voorstellen dat het wat hoop geeft

19. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    De pregnyl is nu echt weg hoor, dat heb ik vanmorgen toevallig uitgerekend. Robina vertelde op een ander topic dat de hoeveelheid elke 33 uur halveert. Ik heb 5000 ie gespoten, en daar zijn na 8,25 dagen nog minder dan 100 ie van over. Het is nu al 10 dagen geleden dat ik pregnyl heb gespoten, dus er is nu echt helemaal niets meer van over. En bij jou is het nog langer geleden, dus zelfs als je de dubbele hoeveelheid had, is het echt uit je lichaam. Als je nu gevoelige borsten hebt, kan het dus niet meer van de pregnyl zijn. Wel van de spanning, :) dus het zegt niets (of misschien zelfs wel van de progesteron?), maar niet meer van de pregnyl.

Maar goed, je hoeft ook nog maar 5 dagen tot je mag testen... Spannend!

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Als ik dat zo lees geeft het me toch stiekummm een beetje iniemienie hoop. Ik heb trouwens zaterdag 24 mei pregnyl gespoten en jij?

Deel Deze Pagina