Zullen we met z´n allen een weekje overslaan. Hup in 1 keer naar volgende week. Geen ongi, geen teleurtellingen, geen cursus......alleen maar leuke dingen, pos. testen etc. Heeft er iemand toevallig een tijdmachine? Anders zoek ik wel even op marktplaats, die hebben toch alles......
Graag! wil heel graag van deze week af Succes gehad op Marktplaats? Ik dacht nog, misschien is het over (de buien bedoel ik), maar nee... heb vandaag zelfs op mijn werk gehuild (in een hoekje, waar niemand me kon zien, dacht ik), om een niet eens zo onvriendelijk mailtje... Kom ik 's middags bij een vergadering, zegt een van mijn collega's ineens heel hard: had jij nou tranen in je ogen vanmorgen? Was er iets? Er stonden 5 mensen omheen? Ik: nee joh, hoe kom je daar nou bij? Van het lachen misschien? Maar ik voelde me wel heel stom. Nog een dag en dan is het weekend, en dan mag ik weer onbeperkt huilen En dan nog een dag me inhouden en dan is het eindelijk zo ver... Kan echt niet wachten!
Ik heb zondag 25 mei gespoten, een dagje later dus. Hoe is het met jouw symptomen? Mijn (.)(.) zijn weer als vanouds pijnloos... Ach ja. Gelukkig heb ik nog wel mijn achtbaanbuien, dat is tenminste iets
Lekker lomp ook van die collega zeg! Sjongejonge! Duim hier nog door voor je! Ben je altijd wel een beetje emo voor je ongesteld moet worden, of is het echt extreem nu? Liefs..
Ik ben sowieso een redelijk emotioneel hormonaal typje Maar echt, het is nog nooit zo erg geweest. Meestal als ik ongesteld moet worden denk ik dat iedereen me haat, dat dan weer wel, maar dat is dan ook gelijk over. En een keer, toen ik teveel gonal moest spuiten, was ik ook steeds in tranen (maar dat was dus voor de iui toen). En dat was toen gelijk over, toen ik minder mocht spuiten. Maar nu... het is echt een drama, echt alles is de moeite waard om van te huilen Ach ja, nog 5 dagen... Hoe is het met jou? xxx
Dank je Daffie Ik ben ook nog steeds plaatsvervangend blij voor jou. En ik hoop dat ik je volgende week gewoon fijn mag volgen met zo'n mooie banner.
Dat hoop ik ook voor je! Het gevoel is fantastisch en dat gun ik iedereen hier.... Ik ga op vakantie naar turkije aankomende week, maar ga wel even mijn email checken daar hoor! Kijken wie er op het zwangerenlijstje zijn bijgekomen... Liefs Daffie
srb, ik ben ook ontzetten hormonaal en als mijn man niet elke keer uitlegd dat hij 'echt niet expres de post ging uitzoeken toen we gingen eten' en hij 'het echt niet lullig bedoelde toen hij vroeg of ik de afwas wilde doen' en 'echt niet zuchtte omdat hij me zat is' ( ) gaat het wel weer. ik ben blij dat hij nog met me wil samenleven hahaha zou het zelf niet echt relaxt vinden ach ja, t is meestal van korte duur. wat voor onvriendelijk mailtje had je gekregen?
Hey lieverd. Nog 5 nachtjes he? OEEEEHHHHHH dat wordt echt zo spannend. Ik duim me rot en zou het gewoon heeeel erg gezellig vinden als je je bij daffie en mij voegt op het mooie roze (maar ook wel onzekere haha hoort erbij..) wolkje... het wolkje is groot genoeg hoor! xxx
Ik moest vandaag samen met een (normaal hele lieve) collega een presentatie geven. Gisteren had ze hem aangepast en niet met mij overlegd, en dat las ik vanmorgen. Naar rotkind Dus ook echt niet dramatisch, maar ik dacht echt dat ze me niet serieus nam en dat niemand dat deed. Ik heb echt op het punt gestaan om mijn manager te bellen (die vrij had vandaag) om te melden dat ik niet langer met haar samen wens te werken. Gelukkig liep er een andere collega langs aan wie ik het hele verhaal kwijt kon. Die heeft me toen heel lief verteld dat het inderdaad niet aardig was om mij te passeren, maar dat het niet het eind van de wereld was, en dat ik de collega in kwestie misschien even kon vragen waarom ze me niet had gebeld. Briljant. Dat heb ik gedaan, en het bleek een misverstand te zijn. Ach ja. Ben zo blij dat ik mijn manager niet gebeld heb, ik had echt zo afgegaan. Ik moet weg, tot later! xxx
Ik moest vandaag samen met een (normaal hele lieve) collega een presentatie geven. Gisteren had ze hem aangepast en niet met mij overlegd, en dat las ik vanmorgen. Naar rotkind Dus ook echt niet dramatisch, maar ik dacht echt dat ze me niet serieus nam en dat niemand dat deed. Ik heb echt op het punt gestaan om mijn manager te bellen (die vrij had vandaag) om te melden dat ik niet langer met haar samen wens te werken. Gelukkig liep er een andere collega langs aan wie ik het hele verhaal kwijt kon. Die heeft me toen heel lief verteld dat het inderdaad niet aardig was om mij te passeren, maar dat het niet het eind van de wereld was, en dat ik de collega in kwestie misschien even kon vragen waarom ze me niet had gebeld. Briljant. Dat heb ik gedaan, en het bleek een misverstand te zijn. Ach ja. Ben zo blij dat ik mijn manager niet gebeld heb, ik had echt zo afgegaan. Ik moet weg, tot later! xxx
hoi sbr, Alles goed meid. Mijn hoop is nu op jou gevestigd. Ik heb (sorry dat ik het zo moet zeggen) als ik met wc papiertje naar binnen ga beetje bruinbloedverlies, geen tampon/maandverband voor nodig. Vrees dus dat mijn ongie eraan komt. Wel snel hé 10 dgn na de inseminatie? Ben blij dat ik volgende week op vakantie ga kan ik even mijn zinnen verzetten. Volgende IUI zal dan ook pas starten rond begin juli. liefs een beetje verdrietig vruchtje
Ben nog steeds aan het zoeken op Marktplaats, er zijn zoveel pagina´s....heb hem nog niet gevonden.. Vervelende situatie op je werk. Gelukkig was het een misverstand, maar dan nog. Hihihi, Rach dat heb ik ook. Vind het nog knap dat mijn mannetje het uithoudt met mij. Soms snap ik er niets van. En het ergste is dat ik het allemaal doorheb, maar toch zo reageer. De tr*t
Nog 4 daagjes SRB! Heb je wat afleiding voorzien dit weekend? Hier draaien de duimen nog steeds voor je hoor!
@ Vruchtje: sterkte! Ik denk aan je @ Daffie: je komt gewoon vanuit Turkije langs? Lief hoor! (en verslaafd) Hopelijk helpt het duimen, ik ga bijna uren tellen. Dinsdag had ik nog geen afspraken in mijn agenda staan, dus ik heb die dag nu helemaal afgeblokt, zodat ik (als ik te blij danwel te verdrietig ben) nog op het laatste moment vrij kan nemen. Vandaag ging het werken goed, geen traan gelaten maar ik ben echt kapot. Morgen ga ik weer eens high teaen (da's een hobby, doe ik veel te vaak) met een paar vriendinnen en zondag met mijn lief iets leuks (moeten nog bedenken wat, maar het wordt leuk, want we hebben keihard afleiding nodig!) Dikke knuffel voor jullie allemaal!