SRB in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Srb, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    He meis,

Wat goed van je dat je je eigen topic geopend hebt en alles hebt opgeschreven. Merk zelf ook dat het helpt, het van je af schrijven.

Ik ga onwijs voor je duimen en ga je zeker volgen. Heb al zoveel aan je tips en lieve woordjes gehad.
    Hopelijk gaat het heel snel lukken. Laten we er vanuit gaan dat je zwanger op vakantie gaat :)

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Fijn hè, een eigen topic, kun je lekker je hele verhaal kwijt. Goh, maar wat een verhaal zeg, best heftig lijkt me met donorzaad. Die persoon moet er toch ook wat voor doen/laten. Maar mooi dat er zulke mensen zijn en jullie dat geluk willen geven.
    Stel dat ivf nou niet werkt, is het dan niet mogelijk bij je vrouw eitjes te nemen en die bij jou te plaatsen? (na bevruchting natuurlijk) Ik neem aan dat jullie daar ook al aan gedacht hebben, maar vroeg het me af of ze dat makkelijk doen.
    Nou, heel veel succes in ieder geval volgende week, we zullen elkaar nog wel volgen hè. We lopen ongeveer gelijk zie ik.

liefs wies

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Euh, neen :rolleyes:

Toch niet zo veel. Man wat word je daar onzeker van... zal pas gerust zijn na de 1e echo...

4. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meis,

Ik zie aan je onderschrift dat je 14 maart weer iui krijgt? SPANNEND!

Mijn duimen draaien volop voor je hoor! het is niet niks, voor jou en je vrouw en voor de donor! Bij jullie zijn er ineens 3 mensen bij betrokken dat vergt toch net weer iets meer geduld enzo dan dat je het met zijn tweeën doet.

DUIM DUIM DUIM DUIM

xxx

5. klopt ;)

6. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Wat een hoop reacties sinds mijn laatste berichtje, leuk! :) Even iedereen op volgorde een antwoord.

@ Hopefully: Dank je wel! :) Heb ook veel aan jou! En inderdaad, het is toch wel fijn zo'n eigen topic. Misschien moet je er ook een openen. Ik duim voor jou ook in ieder geval! Wens je nu ook veel sterkte overigens, je zit nog wel even op het wachtbankje he. Speciale succesknuffel!

@ Wies: Ja, het is inderdaad een enorme belasting voor die donor. Op zich hoeft hij maar eens per maand op te draven, maar dan op zo'n moment ook wel meteen dus. En even tussendoor zomaar een weekendje weg moet hij wel melden, want als dat net verkeerd valt, hoef ik niet aan de hormonen. Ben dus ook heel dankbaar :) De vorige donor wist niet helemaal waar hij aan begon (wij ook niet trouwens), dus die heeft redelijk makkelijk ja gezegd. En onze huidige donor heeft in zijn vorige relatie in een zelfde traject gezeten (waarbij het probleem bij zijn ex lag), waardoor hij heel goed weet hoe zwaar het is als het niet lukt. En dat motiveert hem extra om ons te helpen geloof ik. Maar dat maakt ons niet minder dankbaar.
    Voor zover ik nu weet ligt het niet aan mijn eitjes, maar inderdaad daar hebben we wel aan gedacht. Ik weet het gewoon nog niet, ik heb nog hoop dat het gewoon goed gaat voor we dat soort beslissingen moeten nemen...
    Ja, we lopen ongeveer gelijk. Fijn! :)

@ Marisha: ja, dat kan ik me voorstellen. Maar het is vast allemaal goed. Ik zal ook nog even voor je duimen dat je spontaan last van je borsten en zo krijgt :)

@ Jootje: ja, inderdaad rond de 14e. Ik weet het alleen niet hoor, ik heb zo'n gek gevoel in mijn buik vandaag, ben helemaal zenuwachtig dat het stiekem al gesprongen is... Maar dat was vorige maand op zich ook zo (ook dit gevoel, terwijl ik toen nog een week moest wachten), dus misschien is dat ook wel een reactie op de Gonal. We zullen zien. Bedankt voor het duimen vast. :)

@ iedereen die mee leest:
    Morgen is mijn eerste fm-meting van deze maand. Ben dus behoorlijk zenuwachtig, maar misschien valt het allemaal ook wel mee. Hopelijk is er keurig 1 eitje links aan het groeien en ook 1 rechts en zijn ze morgen zo'n 14 mm (ik stel geen eisen...). Woensdag kan onze donor namelijk niet, en als ze groter zijn, is woensdag d-day. Dat zou niet fijn zijn dus. En als ze kleiner zijn dan 12 mm, kan het zijn dat ze niet doorgroeien natuurlijk, dus dat is ook niet de bedoeling. Nou ja, we zullen het zien.

Prettige avond allemaal nog! En een dikke knuffel voor iedereen!

7. viool

viool Lid

5 mrt 2008
    71
    0
    0
    Jeetje meid,

Idd, wat een verhaal! Jullie zijn al even bezig. Wij hebben gelukkig al een zoon en zijn ook erg dankbaar dat dit bij de tweede ZI poging ook al raak was. Ik hoop echt dat het voor jou nu ook opschiet, als je al zo in de molen zit heeft dit denk ik een hoop impact op jullie!
    Ik zal voor je duimen!

Oh ja, trouwens bedankt voor je reactie!

x Viool

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Succes morgen meis!

Ik kom zeker lezen hoe de FM is geweest! Hopelijk doen die eitjes gewoon perfect wat ze moeten doen!

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    succes morgen! ik zal duimen dat er een paar lekkere grote bijzitten!

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    en weet je al iets? ik duim nog voor je hoor!

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    En hoe was je fm ?

12. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hoi SRB, en zag het er goed uit?

13. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

Ik kan op mijn werk niet meer op het forum (op zich niet onverstandig) :), dus vandaar de late reactie.

Alles is goed! :) En ook echt voor het eerst geloof ik. Normaal gesproken doet die echo ook altijd pijn (ben niet zoveel gewend natuurlijk) ;), maar dat was nu voor het eerst niet zo.
    Rechts alleen wat kleine follikels (1 van 11 mm, de rest kleiner) en links een hele mooie ronde van 16 mm! Vanavond nog eenmaal gonal, morgen pregnyl en dan donderdag de iui! En dat is ook prima, want woensdag kan onze donor niet, en donderdag wel dus.

Ben er helemaal blij mee dus! Nu ook geen hormoontroubles, dus dat is ook heel fijn.

Hopelijk is het een voorbode voor een goede afloop...

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    wauw! wat goed zeg.

Super dat je op donderdag moet en niet op woensdag. Ik ga heel hard voor je duimen.

Misschien een rare vraag, maar waar is de gonal precies voor?

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mooi zo SRB! nog beter dan 14mm toch? En gelijk gepland, geweldig. hoeveelste dag is donderdag voor jou in de cyclus? Dan weer wachten,pppfff, maar hopelijk de laatste keer!

16. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hoi,hoi,

Wat een goed nieuws zeg.
    Dat moet haast wel goed gaan.
    Donderdag zal ik extra hard duimen!
    Ik ga heel hard mijn best doen met duimen.

Kareltje

17. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    spannend!
    ik duim voor je mee donderdag!

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goh meis, jij vliegt weer zeg!

Heel veel succes alvast en mss is het feit dat je geen last hebt van de hormonen wel een goed teken! :thumup:

19. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hoi SRB, alvast veel succes gewenst met de IUI aanstaande donderdag! Duim voor je! Mooi dat het er allemaal goed uitzag!

Ikzelf krijg donderdag de zwangerschapstest, heb nu alweer de bibbers ervan. Voel eigenlijk helemaal niks en weet onderhand niet meer of dat nu goed of slecht is, maar m'n NOD is pas zaterdag dus het is ook nog wel vroeg.

Groetjes! Martini

20. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meis,

Morgen je iui...SPANNEND!

Ik ga morgen heel hard voor je duimen! Dit gaat vast raak zijn!

xxx

Deel Deze Pagina