DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM xxx
Hai SRB, naast dat ik je wil laten weten dat ik (natuurlijk) voor je duim, wil ik je ook even laten weten dat ik je blog gewéééldig vind. ik heb me genesteld in de stoel en ben geregeld aan het gniffelen en lees met veel plezier. nu even koekjes pakken.
Heey SRB, Hihg tea, kei leuk! Veel plezier vandaag! Is goed voor wat afleiding te zorgen! Liefs Nikkie
Hee die Srb, En heb je al iets leuks bedacht voor morgen? Groetjes en ook ik duim me het apezuur voor je! Lola2.
Hallo, Nee, niets meegenomen, maar wel heerlijk gesmikkeld. Een van de vriendinnen met wie ik was is zwanger van haar tweede, die precies een jaar na de eerste zou moeten komen (dat was niet gepland). En het gekke is, van haar kan ik het hebben. Niet dat ik het al mijn andere zwangere vriendinnen echt misgun, maar daar ben ik oprecht jaloers op. Bij deze vind ik het op de een of andere manier ok. Ook wel weer eens fijn Vanavond ga ik lekker schrijven (maak een boekje met tips over reizen in California voor mijn schoonzusje en zwager), dus dat is ook leuke afleiding. En morgen ga ik picknicken in het park, als het lekker weer is. Ook hele leuke afleiding dus. En dan hoeven we alleen nog maar maandag door te komen... We komen er wel! @ Rach: ja, vind je ze leuk Mooi zo! Ben altijd blij met publiek. @ Lisa: we gaan dinsdag testen, deze keer voor het eerst op de datum dat het mag. Alle andere keren hebben we te vroeg getest, en daar word ik zo ongelukkig van, zo'n negatieve test, dan nog een paar dagen extra in spanning en dan alsnog ongesteld. Dan liever maar wat extra dagen (waarin de hoop nog positief kan zijn) in spanning en de klap van de test en ongesteld op 1 dag. Of, en daar gaan we natuurlijk voor: zeker weten genoeg HCG voor een positieve test. Dikke knuf voor allemaal! Vind het echt heel fijn dat iedereen zo mee leeft! xxxx
zeker vooral de verhalen die over jezelf gaan wat grappig dat je het van haar wel kan hebben, inderdaad ook wel eens fijn!
Euh, adresje van die blog graag :-D Hier wordt ook druk geduimd! Zelfs mijn kleine Rubie duimt mee, maar dan sabbelend erop :-D
Ja, voel me prima eigenlijk (ben wel een echt Jantje huilt, Jantje lacht he). Ik denk wel constant, zal ik testen? maar dan durf ik toch niet. Ben echt zo bang voor een negatieve test...
Hoi SBR, Spannend zeg bij jou........ ik ga duimen dat je een positievetest in handen krijgt. Ik zou inderdaad ook niet te vroeg testen. Het is moeilijk maar wachten tot je nod geeft je denk ik meer duidelijk. Ik duim voor je. gr vruchtje
ik ken het , het lachen en huilen,erg herkenbaar! Hoort er allemaal bij hè, en het mooie is, we kunnen het op de hormonen steken!
Inderdaad, soms komt het ook wel uit, zo'n hormonenexcuus (zeker als ik thuis mijn zin niet krijg, erg he )
Wanneer komt je bestseller uit? Bijna weer een dag voorbij Morgen lekker picknicken! Heel veel plezier en met hopelijk net zoveel zon als wij vandaag hadden. x