Nou, geen zon hier hoor. Maar daar hebben we iets op gevonden: mijn lief heeft onze rommelkamer (vroeger studeerkamer, toekomstig babykamer, maar nu vooral opslag) enigszins opgeruimd, wat plantjes neergezet en een picknickkleedje op de grond gelegd. En ik heb net allemaal lekkere dingetjes gemaakt, en ben nu in afwachting van wat zij maakt. En daarna gaan we heerlijk picknicken in huis dus Kan niet wachten! xxx
He Bikkel! Ben nog niet aan lezen toegekomen maar dat ga ik gauw doen! Goed zeg, dat je nog niet hebt getest! Ik hoop dat als je dan eindelijk mag testen, de strepen eraf knallen!
Waren we net klaar met alle hapjes, ging de zon alsnog schijnen Dus we hebben alles op het balkon gezet. Ook leuk. En nu is die afleiding ook weer voorbij, dus nu zit ik te wachten... Het lijkt misschien wel knap inderdaad, dat we nog niet getest hebben, maar eerlijk gezegd durven we ook echt niet, ben nog niet helemaal toe aan een volgende teleurstelling. Zolang ik nog niets weet, kan het goed zijn gegaan. En als ik het wel weet ook natuurlijk, dat dan weer wel. Nog 36 uur... xxx
Ik kan me dat nog zo herinneren...niet eens bang zijn voor de testdag maar gewoon echt in je broek sch**ten voor de uitslag. Toi toi toi
SBR ik duim nog steeds. Ik hoop ook voor jullie voor een mooie positievetest. Wanneer ben je van plan te gaan testen? gr vruchtje
ohhhhhhhhhhh mooi kan ik nog even lezen voordat we op vakantie gaan. Ik heb er wel een goed gevoel over bij jou. Anders was je toch wel al ongie geweest. Hoeveel dpo zit je nu? En na hoeveel dpo werd je vorige keren ongie?
Nee hoor, ik moet progestan-bolletjes gebruiken, die stellen de menstruatie uit... Dus het kan echt alle kanten nog op. Zonder de bolletjes werd ik altijd rond dpo 7, 8 ongesteld, maar met tot nu toe beide keren op dpo 15. En dat zou voor deze keer komende dinsdag betekenen dus, onze testdag. Ik ben blij dat je een goed gevoel hebt, dat helpt vast.
Ik moet wel werken ja, maar ik heb geen afspraken. En omdat ik op woensdag vrij ben normaal gesproken, overweeg ik om mijn vrije dag op dinsdag op te nemen. Als ik dan heel blij ben, kan ik alsnog gaan werken of het fijn gaan vieren. En als ik dan heel verdrietig ben, kan ik de hele dag in bed gaan liggen (of jullie bestoken met zielige mailtjes...)
srb, we gaan uit van het 1e hè, en dat je ons bestookt met blije mailtjes! hoe was je picknick vandaag? heeft ze je nog verrast met lekkernijen?
Ja, het was heerlijk! Lekkere broodjes met allerlei dingetjes erop, en een lekkere salade. En vers sinaasappelsap. Mmmm! En ik had worteltaart en brownies gemaakt. En pannenkoekjes met roomkaas, honing en nootjes. Duizenden calorieën teveel gegeten, maar wel enorm genoten op ons mini-balkonnetje
Goh, heb net gegeten maar na je beschrijving hierboven krijg ik spontaan terug honger! Lekker dat de zon ook even is komen piepen... is altijd nog gezelliger he! Enne, we gaan idd voor die blije mailtjes dinsdag hoor!
Ik ga ook voor het blije mailtje van je van dinsdag...................... Hoop zo dat het raak is. Liefs Kareltje
Hahahaha, een picknick in 1 van de (slaap)kamers, whahaha, gelukkig dat de zon nog ging schijnen en jullie op het balkon konden. Hier heeft de zon de hele dag geschenen, ik heb heel wat kreeften rond zien lopen. Was bloedje heet. Kom voortaan maar bij mij picknicken, kan ik meegenieten van al het lekkers
Hahaha, ja, waarschijnlijk doe ik dat ook wel, ik denk niet dat ik dan echt uit kan slapen (sta normaal ook rond half 7 op). Maar of ik het voor 7 uur ook online heb, is een tweede. Kan je ook niet op hyves op je werk trouwens? Als je een in mijn www ziet verschijnen, is het mis, als het een is, is het goed gegaan.
Het enige wat geblokt is op mijn werk is hyves.... Anders moet je maar even een berichtje op mijn privé email sturen (staat denk ik bij mijn hyves, an anders stuur ik die nog wel). Ik ga natuurlijk de hele dag ik de zenuwen zitten. Grappig he, dat je dat ook voor andere kan hebben. Het is net of ik zelf voor de uitslag moet.
Ja, erg he, dat had ik bij Jootje ook, daar ben ik zelfs eerder voor opgestaan toen Ben blij dat je met mij ook zo mee leeft! Ik stuur je zeker een privéberichtje. xxx