Ja hoor Rach! Maar jij bent sowieso online hier toch? Ja, jij ook hoor Wies! Tuurlijk! Hahaha Hopefully, wil je nog een smsje ook?
ik moet werken dinsdag, en kan wel kijken op de site, maar dat moet altijd even snel, dus kan niet echt reageren. Anders via hyves? Heb ik net ook met hopefully afgesproken!
Ja, en kan je het dan nog faxen ook? Of met rooksignalen, das ook altijd leuk. (alsof ik dat altijd doe)
Stuur die postduif dan ook maar mijn richting uit Nee, ik heb hier onbeperkt toegang tot de zwpagina dus ik zit hier 's morgens vroeg al vol spanning op nieuws te wachten! Met hyves werken we hier niet zo in BE volgens mij (zou trouwens niet eens weten wat dat is... zoiets als msn?)!
SRB, wilde je ook graag nog even heel veel succes wensen met het lange moeilijk wachten! Hopelijk weet je gauw meer.
Srb, spannend zeg. Nog een paar uur... Stap morgen maar even wat eerder uit m'n bed... Kan ik ff checken hoe de test was voor ik naar acupunctuur ga. Sterkte met testen, en m'n duimen draaien zich nog steeds een slag in de rondte voor je! Dikke knuffel, Vietje p.s. die picknick klonk wel erg lekker zeg. Was er nog wat over voor op de wachtbank?
OEHHHHH Het wordt hier ook al lekker spannend! Nog 1 nachtje slapen (nou ja... slapen...) Ik duim voor je! xxx
Jeetje SBR wordt nu echt spannend meid. Ga morgen nog even hier op de pagina kijken voordat ik met vakantie ga. Ik duim nog steeds. gr vruchtje
En nu is het nog minder dan 15 uur wachten... Nee, veel slapen zal er wel niet van komen. Ik heb ook echt geen idee wat het wordt. Ben wel heel moe en heb inmiddels een koortslip ontwikkeld (krijg ik altijd als ik veel stress heb), maar dat kan natuurlijk ook betekenen dat ik er echt veel te veel mee bezig ben... Nou ja, we zullen het zien. Ben zeer blij met jullie support in ieder geval. We hebben gisteren het kleine hummeltje (kan je daarvan spreken al?) wel ernstig toegesproken dat we het wel enorm fijn zouden vinden als het nu zou gaan groeien, maar goed, voor het zelfde geld is er geen hummeltje... Nog 14,5 uur... xxx PS Marisha: Hyves is een soort van Facebook, hebben ze dat wel in Belgiƫ? Of MySpace, dat lijkt er ook op geloof ik. Het is een beetje je eigen website in het klein, mensen kunnen er berichtjes achter laten, je hebt een vriendenlijstje en je kunt er foto's en verhaaltjes op zetten.
Ja heel! Zeker ook omdat ik nu steeds meer lees van wat er allemaal mis kan gaan (forum is fijn, allemaal lotgenoten, maar je steekt er ook heel wat van op...), en ik me nu steeds banger maak dat ik dat ook heb. Wat nou als ik bijvoorbeeld ook stugge eicellen heb? Ten eerste: hoe ontdek je dat? En ten tweede: wat doe je daaraan? En meer van die stomme muizenissen... Afleiding moet ik hebben! Tijd voor een kopje thee met een overgebleven stukje taart van gisteren dus.