Srb, morgen is over 6 en een half uur... Ik herken wat je schrijft over stugge eicellen, gekantelde baarmoeders, verkleefde eicellen, afwijkende hsg waarde, langzame zwemmertjes, dubbele baarmoeder in 1, zoekgeraakte eilleiders, enz, enz, Gek word je van zo'n forum Maar naast al die gekmakende afwijkingen waarvan ik denk dat ik ze allemaal wel zal hebben, ontvang je ook heel veel steun, positiviteit, meelevers en hoop! Ik hoop en leef met jou en je vrouw mee! Let it be! Fijne avond. Groetjes, Lola2
Srb, alvast heel veel succes morgen met testen. Ik hoop van harte dat jullie gelijk een knallende positieve test hebben. Ik zal even komen neuzen,maar ben verder niet online morgen. Ik zal in ieder geval veel voor duimen! dikke kus! liefs wies
Ik duim voor je...Zoek maar lekker afleiding vanavond en dan morgenvroeg VET POSITIEF testen..duim duim duim
It´s your turn girl! Go for it and make us happy! (Ik zit klaar morgenochtend) Marisha, hyves is idd net zoiets als facebook ( ik ben niet moeilijk hoor, ik heb beide) Als Belg kan je ook op hyves. Ik heb familie in het buitenland die ook op hyves zit. Een aantal vrienden heb je al Go SRB! Go SRB! Go SRB! Go SRB! Go SRB! Go SRB!
Inderdaad, een hoop steun hier ook. Ben blij dat jullie er allemaal zo in geloven! Onze donor ook trouwens. Die smst me net: Ik heb er alle vertrouwen in dat het ditmaal goed zit! Hopelijk heeft hij gelijk Nu nog maar iets meer dan 12 uur... Het schiet echt op. xxx
Jaaaa Elmo, ik ga echt morgen pas testen. Echt. Nu heeft ook geen enkele zin, ik heb net een liter thee naar binnen gegooid. Dan test ik zeker negatief Ja, lief he. Vond ik ook. We boffen echt heel erg met hem.
Hoi srb, zit je vrouw achter voetbal? Jij ook voor afleiding? Ik niet, maar aan het geschreeuw overal in de buurt kon me niet ontgaan dat het inmiddels 3-0 is. Hopelijk zet jij morgen de feeststemming voort met nieuws waar geen 3-0 tegenop kan. Blijf voor je duimen. Groetjes
ik zie dat je online bent. je bent zeker nog láááng niet moe. nou, al was ik het wel, het is hier in ieder geval niet stil aan de overkant heb je nog steeds je positieve gevoel?
Klopt, ben geen liefhebber, maar ben door mijn blije lief nu toch ook helemaal blij. Hopelijk is t een goede voorbode. We gaan ervoor! Nog dik 7 uur ...
Over een uur is het al morgen hoor. Ik kom iig rond 7 uur even kijken of je al wakker bent. Nog even lekker slapen en dan is het zo ver!
He sh*t zeg. Hopelijk blijft je ongi weg en moet je nog wat meer HCG aanmaken. Wel weer een domper zeg. Ga je wel werken vandaag? Is misschien ook een beetje afleiding. Jee, iedereen was zo hoopvol en jijzelf natuurlijk nog het meest. Lieverd een hele dikke knuffel!
He wat sh*t zeg! Ik had er zo'n goed gevoel over deze keer.. het was je zo gegund.. Een heeeeeeeeele dikke knuffel! xxx
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, Het was de bedoeling dat het nou is positief zou zijn....... Nou meis een dikke knuffel vanaf mij. Liefs Kareltje