SRB in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Srb, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Balen zeg, Ik had echt gedacht dat die positief zou zijn, heb heel hard geduimd..Helaas, volgende ronde heb je vast meer geluk!

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    He bah zeg! Ik had er zo'n goed gevoel bij :( Gaat het een beetje met je? Ik kan me voorstellen dat je er eventjes doorheen zit nu... Wat oneerlijk allemaal toch :( Ook van mij een hele dikke knuffel!

3. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    :(
    Echt sh*t!

4. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ben maar gewoon naar mn werk gegaan, voor de afleiding, maar ik heb eerlijk gezegd nog niets gedaan. T lukt even niet. Ben wel heel blij met jullie steun.

xxx

5. he nee he srb! :( wat een teleurstelling :cry:
    heel veel sterkte hoor. ik snap precies wat je nu voelt!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

NEEEEEEEE
    Shit zeg.....
    Sommige maken idd laat HCG aan..tjah, of je er nog in gelooft.
    Veel sterkte!

7. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    he jammer het was je zo gegunt.
    Wel moed blijven houden hoor!Sterkte

8. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Srb, wat ontzettend kl*te zeg!
    Heel veel sterkte meis, voor jullie beiden!

Dikke knuffel

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ben je je dag een beetje doorgekomen?
    Kan me voorstellen dat je weinig gedaan hebt.
    Hopelijk hebben ze je een beetje kunnen oppeppen met de overwinning van gister.

Zal ik een stukje chocolade taart voor je maken ;)
    Mijn moeder kan trouwens ook heerlijke brownies maken en als je vraagt of ze uit een pak komen zegt ze keihard NEE!

Grote hug!

10. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Oow nee! Balen meis! Sterkte

extra dikke knuf!

Liefs Nikkie

11. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

Bedankt voor jullie superlieve reacties. Ik heb echt niets gedaan op mijn werk vandaag, maar dat gaf ook niet geloof ik. Mijn manager (die sowieso heel lief is, en een ivf-baby heeft) zei dat ze heel trots op me was, dat ik er uberhaupt was.

En verder... mijn emoties vliegen heen en weer tussen enorme teleurstelling, boosheid (op zwangere mensen om me heen met name...) en toch nog een klein beetje hoop omdat ik nog niet ongesteld ben. Ik kan me voorstellen dat ik weinig of laat hcg aan maak, maar dat is toch sowieso niet goed lijkt me. En verder heb ik ook nog geen symptomen (heb net de online test gedaan op www.ikbenzwanger.nl en scoorde daar 4 punten... pas bij 15 geven ze je hoop), en twee negatieve testen (van clearblue en sensitest) 15 dpo zeggen genoeg. Ik wil ook geen onterechte hoop meer hebben.

Onze donor reageerde overigens ook heel lief. Ik had hem een smsje gestuurd dat we weer verder moeten. Stuurt hij een smsje terug met: "Er is een oud chinees gezegd dat zegt 5 keer is scheepsrecht. Het gaat echt wel lukken." Ben ook elke keer weer een beetje zenuwachtig of hij nog wel verder wil (alhoewel hij daar geen aanleiding toe geeft hoor).

xxx, SRB

12. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Fijn dat jullie donor met jullie meeleeft, ookal hebben antwoorden zoals, het komt vast wel niet altijd het juiste effect, want vertrouwen houden is en blijft moeilijk.Probeer ook deze tegenslag weer een plekje te geven.Sterkte

13. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Dat vind ik inderdaad het moeilijkst, iedereen zegt wel, het gaat heus wel een keer lukken, maar je weet gewoon nooit wanneer. Ik kan al niet goed tegen onzekerheden die er niet toe doen, laat staan dit soort dingen.
    Maar ik gok dat dat voor ons allen geldt.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

((((((((((KNUFFEL)))))))))))))

15. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Dank je, dikke knuffel terug

16. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Ach nee SRB, getsie meid wat ontzettend balen weer!
    Ik had zoooo gehoopt dat de 4e de goede ronde voor je was!
    Baal maar even goed hoor een paar daagjes, neem een lekkere borrel en straks weer vol goede moed verder!

Ik heb ergens eind vorige week/van het weekend m'n ei gehad, maar we hebben het zo druk gehad dat we niet eens geklust hebben eigenlijk. Het schoot er gewoon bij in en eigenlijk vind ik het ook wel prima. We hebben er toch geen vertrouwen meer in dat het op de natuurlijke manier lukt dus we gaan straks ook weer voor de 4e IUI. 25 jun moeten we weer naar de gyn.

Gebruik jij eigenlijk ook hormonen? Zo ja welke? Ik ben benieuwd welke hormonen ik zal krijgen straks. Omdat alles verder goed is bij mij en ik zie hier zoveel verschillende namen voorbij komen maar ik heb geen idee welke wat doet etc.

Zo ga nog even een bakkie nemen.

Meid hou je taai he?

Liefs...

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    :cry: Vreselijk nieuws Srb, ik hoopte zo dat jij nu degene zou zijn deze maand. Fijn dat jullie donor met jullie meeleeft, het moet voor hem ook moeilijk zijn. Een hele dikke knuf voor jou en je vrouw, en lucht je hart maar lekker hier hoor. Ik vind het zelf ook altijd fijn dat jullie er voor me zijn, dus hou je vooral niet in ;)
    veel sterkte,

kus Wies

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    oh ja, waar moet je zoeken op die site voor de online test? kan hem niet vinden als ik de link aanklik.

19. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag lieve Srb,

Ik kan me helemaal voorstellen dat je wat zenuwachtig bent over de donor. Toevallig zei ik dat vanavond nog tegen mijn vriendin....naar aanleiding van jullie teleurstelling. Mijn vriendin is helemaal niet van het forumgedoe maar jullie situatie heb ik van de week in geuren en kleuren verteld. En nu je dus een negatieve test hebt, zei ik dus tegen mijn vriendin dat het extra sh*t is omdat wij (vrouwen) dus met die 3de broodnodige partij zitten. En dat we daar dus compleet van afhankelijk zijn.
    Ik moet er ook niet aan denken dat onze donor zou afhaken. Dat zou voor ons einde verhaal betekenen. (gezien mijn leefijd ga ik echt niet nog een keer dat hele proces met een evt. andere donor aan).
    Dus ik kan me goed inleven in je zenuwen (onterechte gelukkig) over deelname van de donor. Niet fijn he? Heel herkenbaar. Gadver....

Ik leef enorm met jullie mee meiden!

Liefs Lola2

20. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Ook een mega knuffel van mij!
    Fijn dat de donor zo met jullie meeleeft!

Deel Deze Pagina