O O O O, wat een dag! Hij is inderdaad hilarisch om te lezen. Tijd voor een nieuwe blog! Toch wel killing he dat je zolang moet wachten. Maar af en toe wordt het wachten beloond....en daar gaan we voor. Ik zit weer klaar morgen om 06.45 uur! [-o<
Ja? misschien kopieer ik deze tekst wel Ik had net mijn moeder aan de telefoon. Die vertelde me net iets waar ik zo opgelucht van ben. Ten eerste is zij ook heel onhandig, dus wat dat betreft... Maar in ieder geval, in de tijd dat ze zwanger wilde worden, waren de testen nog niet zo gevoelig en moest je wachten tot je minimaal 5 dagen overtijd was. Ze heeft toen met 10 dagen overtijd voor het eerst getest (ze was er wat minder mee bezig dan wij nu, dat blijkt wel) en testte negatief. En 3 weken (weken ja!) later had ze pas een positieve test. Ze was dus half september voor het laatst ongesteld en had eind oktober pas een positieve test in handen (en mijn zus is van half juni, dus dat klopt ook precies). Niet dat ik nu enorm hoop moet gaan zitten hebben natuurlijk, maar blijkbaar zit het in de familie (tenminste, ik hoop maar dat dat het is...). Ook vertelde ze dat ze pas na rondom die tweede test symptomen begon te hebben. Maar goed, dat zegt ook niet echt iets, mijn zus wordt overmorgen 34, dus die herinnering zal ook niet heel scherp zijn. Hm, hopelijk klopt haar herinnering van die test wel
oh jeetje,jij houdt het ook lekker spannend zeg! Ik snap wat je bedoelt, met opnieuw weer een teleurstelling als het negatief zou zijn. Die hoop opnieuw is zo fijn, maar de teleurstelling weer veel groter. Ik hoop dat jij morgen een positieve test hebt, en niet opnieuw die teleurstelling. Ik zal voor je duimen! dikke kus wies
Moeilijk he? Om toch niet zo te hopen? Ik hoop ontzettend met je mee! Kijk morgen op het werk wel even stiekem... Trustuhhh voor straks!
Nou, dit schiet echt niet op... Weer een dikke vette nee, nu niet op 2 maar zelfs op 3 testen. En dat op 18 dpo. Ik kan ook geen bloed laten prikken vandaag. Heb om 4 uur namelijk een functioneringsgesprek. Dat is op zich prima, t gaat heel goed op mn werk, maar als ik vanmorgen bloed laat prikken krijg ik om half 4 de uitslag. En wat dat ook is, ik wil dan beslist naar huis en zeker niet meer een uur over mijn eventuele verbeterpunten praten... Ik kan de eerste dan al voorspellen: laat je niet zo door je emoties mee slepen. Dus nog maar even in spanning. En misschien is dat ook wel fijn, kan ik nog even dromen over what if... Knuffel voor iedereen!
He bah zeg, een nega test en dan nog niet eens een bloedtest door die stomme evaluatie! Nou ja mss moet je dit weekend eventjes rompertjes gaan spotten in de city zodat je HCG de hoogte in schiet en je zondag een posi test kan hebben? Ik hoop het zo voor je! Het verhaal van je moeder is natuurlijk hoopgevend! (Erg grappig trouwens je verhaal over de acute vlaag van onhandigheid )
He wat rot zeg, ik had het zo voor jullie gehoopt. Ik blijf duimen dat je binnenkort alsnog een positieve test in jullie handen mogen houden!
ik lees mee hoor srb. ik wilde gisteren al reageren maar toen moest ik weg. wat apart wat je verteld van je moeder. dat heb ik nooit eerder gehoord. het zou wel fantastisch zijn. ikzelf zou alleen eerder de voorkeur aan zekerheid geven dan aan wegdromen maar je moet lekker doen waar je je goed bij voelt en over dat autosleutel/spray verhaal heb ik me echt rot gelachen whahaha
Oh wat spannend, ik wist niet dat je nog niet ongesteld was geworden. Er zijn genoeg meiden die pas laat positief testen. Ik hoop dat je niet teleurgesteld gaat worden, duim voor je! Groetjes Jinky
jeetje srb, wat spannend nog steeds! wanneer wil je nu een bloedtest laten doen? ik hoop echt zo erg dat je langzaam hcg aanmaakt!
Ja idd, mijn mama was ook zo iemand die heeeeeeel moeilijk HCG aanmaakte en bij haar eerste zwangerschap (van mij dus) heeft het denk ik wel 2 maanden geduurd voor ze een posi urine test had! Ze voelde zich zwanger, was overtijd maar kreeg maar geen posi test! Ik geloof dat ze op een bepaald moment een aantal dagen al haar urine heeft moeten sparen en dat ze dan iets gedaan hebben waardoor ze toch konden zien dat ze zwanger was! Gelukkig heeft ze dat niet aan mij doorgegeven maar mss wel bij jou SRB! We blijven duimen hoor!
Jee wat een verhaal Marisha. Het zou je idd maar gebeuren, dat je al die tijd in onzekerheid zit. En dan ineens weet je het en ben je al 2 maanden. Hoe is het meis? Je bent trouwens niet de enige die af en toe klungelig is hoor. Ik kan er ook wat van. Gisteravond nog Had een mega vaas op de trap gezet, omdat hij gewassen moest worden, te groot dus moest onder de douche. Nog even snel van de trap af rennen en ja hoor daar ging ie, stond ik dan op mijn blote voetjes in mijn ochtendjas ( die ik ´s avonds aan heb) 1000 stukjes........maar scherven bregen geluk toch
Hallo, Nou, geen onhandigheid vandaag (tenminste, niet meer dan normaal), maar ook geen bloed. Eigenlijk van alles niets dus Jouw verhaal geeft moed Marisha, je weet maar nooit. Niet dat ik nu urine ga sparen (ieuw) , maar wel bloedprikken maandag. Hm, ik liep net tijdens het typen van dit verhaaltje naar de keuken om onze pizza uit de oven te halen, stoot ik toch mijn been aan de tafel... Moet ik ook maar niet schrijven dat ik niet onhandig meer ben Wat zonde van je vaas Hopefully. Niet je voeten open gehaald? We gaan vanavond uit naar The Music in my Head-festival (tijdens de wedstrijd, mijn lief heeft daar spijt van, dat ze die kaartjes geregeld heeft...), dus dit is het voor vandaag. Tot morgen dus allemaal! xxx
Je moet ook niet hardop zeggen dat je niet onhandig bent, dat trekt ongeluk aan Wat vervelend/fijn dat je nog niet ongi bent(zelf invullen) Ga je binnenkort nog een keer testen?Ik weet bv van mijn moeder dat die pas na 2 weken altijd positief testte dus het kan nog steeds
Hee verdorie dat wil ik helemaal niet lezen! Maar misschien net als je moeder dat je heel laat posi test! Succes met je bloedtest! even nog in onzekerheid! Liefs Nikkie
Pffff....nog geen zekerheid? Shit zeg! Maarre..heb al een paar blogjes gelezen....erg vermakelijk! Elmo
Hey meis! Spannend joh.. en wie weet is het wel "erfelijk" dat je laat posi-test! Ik blijf gewoon lekker doorduimen en hoop dat het toch lekker raak is! heel fijn weekend xxx
En...hoe gaat het vandaag? Hoe was het festival gister? Je hebt hier niets gemist hoor, het viel een beetje tegen 4-1