SRB in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Srb, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    hahaha, ja dat zal wel. Festival begon heel slecht, dus mn lief is ondertussen naar huis geweest om te kijken. Maar dat had niet gehoeven, de band die tijdens de wedstrijd speelde, riep na elk liedje om wat de stand was. Sinead O'Connor was de hoofdact en die begon pas om 11 uur, dus toen was ze terug. Ik vond haar vroeger vreselijk, maar dit soort dingen zijn meestal wel heel gezellig, dus daarom was ik erbij. Geen slecht idee, het was echt geweldig, ze was echt heel goed. Dus al met al: hele leuke avond gehad. En jullie? Plezier gehad met Van Persie en Robben?

Ondertussen om nog weer even on topic te komen: geen druppel bloed te bekennen... Maandag zeker weten bloed prikken dus, tenzij t vandaag of morgen alsnog begint. t blijft raar.

xxx

2. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    SRB wat goed! Nog steeds geen bloed! Houden zo! Wat ben jij sterk met niet testen... Ik zou me niet kunnen inhouden om dat elke dag te doen. De zwangerschapsindustrie heeft al kapitalen aan mij verdiend...:(
    Ik heb tot 5 uur vannacht niet geslapen door de doorbrekende menstruatie. Vreselijke kramp, maar nog steeds alleen bruinverlies. Dit heb ik nu al zo sinds een maand of 4, snap er niks van. Ik hoop dat het vandaag normaal door komt. Dan heb ik een cycles gehad van 24 dagen, na ja, lekker snel. Meid, ik duim voor je!

3. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ik durf gewoon niet te testen. Ben zo bang dat het weer negatief is... Ondertussen zit ik wel elke 10 minuten op de wc, om mezelf ervan te overtuigen dat ik niet ongesteld ben :)
    Maandag ga ik echt, echt bloed laten prikken.

Nu maar weer actief afleiding zoeken...

xxx

4. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    wat een spanning hier!
    Jeetje, voel t helemaal.
    Kan me voorstellen dat je nog niet durft te testen.
    Maandag zekerheid, nog ff meis! Volhouden hoor!
    Duimen draaien nog steeds hoor!

Dikke knuffel,
    Vietje

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey lieve SRB,

Had in Turkije wel je topic gelezen, maar kon op de een of andere manier niet reageren, het internet pakte het niet op daar!

Wat vervelend dat je nog steeds eigenlijk niets weet. Ik ga heel hard duimen dat je inderdaad pas heel laat HCG aanmaakt en dat je maandag een positieve bloedtest hebt!

Kaarsje brandt!

xxx Daffie

6. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Dank je wel Vietje & Daffie. Heb je een leuke vakantie gehad Daffie?

Ik moet het natuurlijk niet doen, maar ik zat net te googelen op "overtijd" en "progestan". Ik kom alleen maar informatie tegen over dat progestan je menstruatie uitstelt en als je negatief test na je NOD, je niet zwanger kan zijn. Word er zo moe van! Misschien dat ik morgen toch nog maar een keer ga testen. Dan ben ik echt minimaal 9 dagen overtijd (ten opzichte van een gewone cyclus zonder progestan) of 4 dagen overtijd (uitgaande van mijn gewone cylcus met progestan). Dan kan het toch bijna niet meer van de progestan zijn, dat ik nog niet ongesteld ben?

Zucht :(

7. srb, hoelang is je luteale fase normaliter?

8. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Kort, tussen de 6 en 10 dagen. Met Progestan 15. En dit is dag 19...

9. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jee, wat blijft het spannend!
    Heb je ook nog geen ongi gevoel?

Ik hoop toch zo dat hij wegblijft en dat we morgen geweldig nieuws krijgen te horen.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Helaas... Weer een negatieve test. Morgen krijgen we zekerheid, dan ga ik echt, echt bloed laten prikken.

xxx

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hopelijk brengt die bloedtest morgen goed nieuws! Lijkt me vreselijk om zo lang in onzekerheid te zitten... succes morgen :thumup:

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Wat en tegenstrijdigheid srb....geen ongi en een negatieve test....
    Hoop dat je morgen met de bloedtest meer duidelijkheid krijgt.

liefs Daffie

13. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hee nog steeds geen zekerheid! Ik ben benieuwd morgen naar de bloedtest. Dit is ook zo slopend zeg!

Succes morgen!

Liefs Nikkie

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    goh wat een onzekerheid allemaal zeg. Ik zal duimen voor je morgen!

15. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hey meis,

Dit is echt slopend zo.
    Die onzekerheid om gek van te worden.
    En iedere dag krijg je toch weer een beetje hoop,van zou het dan toch?
    Lekker voor je emoties dit.
    Ik hoop dat je morgen gewoon duidelijkheid krijgt.

Liefs Karelje

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

Ook vandaag weer geen bloed, maar wel iets anders: ben al de hele dag draaierig. Volgens t symptomenforum een bekend symptoom... Maar goed, die test van vanmorgen was ook wel heel overtuigend negatief. Ook uren later was er nog geen tweede streepje te zien. Ach ja, morgen zullen we het weten :)

xxx

17. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ben je met Wies wezen stappen? Alle twee een vreemde cyclus.
    Na ja vreemd, zw hoeft natuurlijk niet vreemd te zijn al zouden we dat na al die tijd wel weer vreemd vinden.

Mmmmhhhh, snappen jullie het nog? Nou ik niet meer hoor. Morgen gelukkig meer duidelijkheid.

Ben vandaag leuk naar Dirty Dancing geweest. Erg leuk, maar de film staat nog steeds boven aan. Ik miste de muziek zoals in de film. Ze zijn er wel, maar toch anders.

18. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Nou meid, je houdt het spannend!
    Succes met bloedprikken, kom morgen absoluut nog even bij je kijken.

Liefs, Martini

19. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hoe laat ga je of kan je laten prikken? Krijg je ook direct de uitslag dan?
    Goh, wat vreselijk spannend, zeg! Ik kom morgen ook even een kijkje nemen bij je!

Groetjes, Lola2 (zit nog steeds op een (of wie weet wel twee) ei (tjes) te broeden :rolleyes: ) Banner klopt even niet meer.

Welterusten.

20. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    spannend srb Succes!

Deel Deze Pagina