zeg, hoeveel testjes heb je nou al gebruikt? heel veel succes vanmiddag. als je (in het ergste geval) niet zwanger blijkt te zijn, ben ik erg benieuwd hoe dit komt!
En, en, en? Nog geen nieuws SRB? Ben je al bloed gaan laten trekken? Hier draaien de duimen nog steeds (heel pijnlijk ondertussen met die blaren erop ) Succes
je houdt ons wel in spanning hoor srb! en idd, voortaan als mijn cyclus niet op orde is, moet je maar niet meer met mij gaan stappen, was érg gezellig, maar het is nogal besmettelijk...
Helaas... uit de bloedtest is gebleken dat het inderdaad de Progestan moet zijn, want zwanger ben ik in ieder geval niet Bah! Ben het zo zat, dat nare afwachten, zonder resultaat
verdorie srb :x ik had het jullie zo gegund. dat wachten maakt het ook zo slopend, en dan ook nog een negatief resultaat. Heel veel sterkte, en een hele dikke knuffel vanuit het zuiden. Hopelijk gaat de dag snel voorbij, dit is altijd de ergste dag, morgen komt er weer een sprankje hoop... kus!
Srb, wat ontzettend k*t! Verdorrie, bah. Je krijgt toch weer hoop, en dan nu val je nog harder. Hele dikke megaknuffel voor jullie! Sterkte! Heel veel liefs, Vietje
Ohhh nee toch..Balen zeg, ga vandaag maar iets leuks doen om je gedachten te verzetten..Dikke knuffel
Ach nee SRB, tjemig wat ongeloveloos K... Het is toch ook echt NIET EERLIJK. Ik voel met je mee meis, ik loop hier ook nog steeds te flippen. Wat een geduld moeten wij allemaal hebben. Een zwaar dagje voor de boeg, maar hopelijk gaat het zonnetje weer snel schijnen voor je. Sterkte en huil maar even flink uit in de armen van je vrouwtje. Het gaat echt echt lukken.
oh nee toch wat ontzettend kl*te kan me voorstellen dat je daar ontiegelijk moe en zat van bent.knuff
Oh nee zeg, dit is geen goed nieuws! Wat balen zeg! Huil maar eens goed uit vandaag en laat je verwennen door je vrouwtje! Hele dikke knuff van mij.
Ah nee.. ik had het zo voor je gehoopt... Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik wil je een hele dikke knuffel geven! xxx
heey meis, ik leef met jullie mee! Echt zoo klote allemaal. Ik hoop dat jullie volgende ronde meer geluk mag gaan brengen. Daar ordt het onderhand wel eens tijd voor! Liefs en een mega dikke digi knuf Nikkie
Bah wat ontzettend rot meis.. Ik had het zo gehoopt voor jullie! Dikke mega knuffel van mij voor jullie!
En ik had me nog wel zo voorgenomen het me niet opnieuw te laten krijgen, ik heb vorige week al gerouwd. Helpt niet he, het blijft gewoon zo ontzettend naar. Ik had gisteren ineens zoveel hoop... Gelukkig was ik in het ziekenhuis vanmorgen wel al gewaarschuwd door de fertiliteitsverpleegkundige (ze zei dat een negatieve test meer betekende dan geen bloed en dat ze niet verwachtte dat ik zwanger zou zijn). Dus toen ik belde, kwam het net iets minder hard binnen, maar ook niet heel veel. Dit zijn van die momenten dat ik me echt af ga vragen of het ooit wel gaat lukken. Er is niets mis met me, officieel. Waarom lukt het dan niet? Het is niet alsof we het niet al vaak genoeg geprobeerd hebben toch? Hoe kan dit nou nog toeval zijn?
Zoals iedereen al zegt: k*t, kl*te, sh*t, verd*rie, , , waarom Wat een teleurstelling weer. Ik hoop dat je genoeg steun om je heen hebt. Wat kunnen die hormonen je cyclus veranderen he. Nu maar hopen dat je snel ongi wordt, zodat je snel weer verder kunt en weer bij me op het wachtbankje komt zitten.