Hallo, Bedankt voor al jullie steun! Hopelijk heeft het succes. @ Hopefully: Ik duim ook hard voor jou! De gonal is om de eitjes te laten groeien. Op zich heb ik het niet nodig (vind ik in mijn oneindige wijsheid ), mijn eitjes groeien namelijk altijd wel netjes, maar nu wel veel sneller. Zonder gonal springt mijn eitje zo rond dag 20, en nu dus rond dag 13-14. @ Kareltje: Lief van je, zeker nu jij het weer even heel zwaar hebt. Ik stuur je nog een PB'tje. @ Martini: spannend zeg! Laat je me weten wat het geworden is? Ik duim nog even heel hard voor je! @ Jootje: Bedankt! Bij jou schiet het nu ook alweer op he, voor je weer gaat beginnen. @ Marisha: blaas je nog even wat hcg'tjes mijn kant op? Ze zijn nodig! @ Wies: ik hoop het ook. Maar alles gaat beter deze cyclus, dus dit vast ook Donderdag is trouwens dag 13. En 16 mm maandag was inderdaad beter nog dan 14 mm, want dan was hij waarschijnlijk 18 mm gisteren, bij de pregnyl, en dan vandaag rond de 20 en morgen 22, dus dat is perfect voor het springmoment lijkt me. Helemaal goed dus inderdaad. @ Anna: Hopelijk helpt het Ik ga jouw topic ook even lezen, ben benieuwd naar jouw verhaal. Los van dit alles zijn het sowieso spannende tijden. Mijn grote liefde wordt binnenkort 30, en daarom organiseer ik binnenkort een verrassingsfeestje (ze komt nooit op het forum, dus dit durf ik wel te zeggen). En dat is me een werk! Vandaag van hot naar her gerend (voor cadeaus, boodschappen, etc.), en daar kan ik thuis nu natuurlijk niet over piepen. Maar goed, het wordt vast wel leuk, en daar doen we het maar voor Ik zal morgenavond nog even laten weten hoe het afgelopen is. Dikke knuffel!
*HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* Vangen he Veel succes met de IUI! Hopelijk gaat alles goed! Mijn man is trouwens een maandje geleden ook 30 geworden en heb voor hem ook een verrassingsfeestje gegeven! Was erg gezellig!
Hoi SRB, hoe is het gegaan? Hoop dat het deze keer meegevallen is en ik ga heeeeeel hard voor je duimen van het raak is deze ronde! Helaas ben ik vannacht weer ongesteld geworden, dus onze derde IUI is helaas mislukt. We nemen nu even een pauze, woensdag een evaluatiegesprek met onze arts, ben benieuwd wat daar uitkomt. Wat leuk een surpriseparty voor je vriendin! Geweldig zeg! Kan me voorstellen dat dat een heel geregel is, maar wel leuk om te doen volgens mij. Groetjes weer! Martini
Hey meis, Hoe is het gegaan vandaag? Mijn duimen draaien volop! xxx En alvast gefeliciteerd met je vrouwtje!
hoi srb, is het allemaal goed gegaan vandaag? We horen niets van je, maak me een beetje zorgen, laat je gauw wat weten? liefs wies
hallo meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes. alles is goedgegaan. heb t alleen zo druk gehad op mijn werk daarna, dat ik nu net pas thuis ben. morgen volgt een uitgebreider verslag, maar nu dus even een snel berichtje via mn mobiel. slaap lekker allemaal!
Hallo allemaal! Weer even een kort berichtje. Ik heb net een nieuwe baan (als gevolg van een kleine interne reorganisatie, dus ook weer niet heel nieuw) en het is al meteen superdruk. Weinig tijd om in te loggen dus. En morgen dus al het feest (waar ze nog steeds niets van vermoedt...) In ieder geval meer dan genoeg afleiding dus en dat is wel fijn. Knuffel voor iedereen!
Ben je wel blij met je nieuwe job? Spannend, nog meer spanning. Je moet toch wat avontuur in je leven hebben toch Leuk zeg morgen een surprise party. Mijn vriend is een paar maanden terug 30 geworden. Ik had ook een surprise georganiseerd, hij heeft echt niets door gehad. Ik had de ene na de andere smoes. Het is inderdaad veel geregel, erg vermoeind....maar als je haar blik morgen ziet, zal je zien dat het allemaal waard was. Mocht ik je niet meer spreken, heel veel succes de laatste uurtjes, niet in je slaap praten en maak er een mooi feest van. Alvast gefeliciteerd met je lover! Is ze morgen ook echt jarig?
Eindelijk weer even tijd om echt te reageren. @ Marisha: ja, opgevangen! Hopelijk blijven ze plakken en testen we volgende week positief! (of eigenlijk over 2 weken pas, wat duurt t toch weer lang...) @ Martini: wat naar! Ik had nog wel voor je geduimd. Inmiddels ben je misschien wel weer een beetje aan het idee gewend, maar het blijft moeilijk he, als het mislukt. Hoe lang gaan jullie pauzeren? Wij nemen na deze iui 2 maanden rust (maar hopelijk is dat niet nodig en gaat het gewoon goed nu). Wat is de volgende stap voor jullie nu? Kijkoperatie? Of mag je nog 3 keer? Sterkte in ieder geval! @ Anna en Ellen en Jootje en Wies: Bedankt voor het meeleven en het duimen! Het heeft zeker geholpen Deze iui was echt veel minder naar dan de volgende. @ Viool: Ook gevangen! Twee keer zo'n lading HCG deze kant op, dat moet het toch doen? @ Hopefully: Ja, ben wel blij met de nieuwe baan. Ik heb de afgelopen maanden best wel in spanning gezeten door de reorganisatie. Er was geen sprake van dat ik mijn baan zou verliezen (collega's ook niet trouwens), maar wel dat mijn afdeling naar een centrale afdeling overgeplaatst zou worden. Dat zou betekenen dat ik veel minder gevarieerd werk zou doen, een nieuwe manager zou krijgen, en veel nieuwe collega's. Nu is dat op papier ook wel zo, maar in de praktijk zit ik nog gewoon op mijn plekje, met mijn huidige manager. Wel met minder gevarieerd werk, maar ik mocht kiezen welke dingen ik wilde laten vallen en ik houd dus de leuke dingen over nu Dus dat gaf wel veel spanning de afgelopen maanden, maar is nu gelukkig voorbij. De surpriseparty was een groot succes. Ze had inderdaad echt niets door, terwijl ik me zeker 3 keer versproken heb. Vrijdagavond vroeg ze of ik een bepaalde cd als cadeau had doorgegeven aan vrienden. Toen flapte ik eruit: dat zie je morgen wel. Ze keek me aan en moest heel hard lachen en zei, volgende week bedoel je, je bent wel heel moe geloof ik. Gelukkig was het donker (we zaten in de bioscoop), dus zag ze niet dat ik knalrood werd van schrik Toen ze thuis kwam gisteravond (ze was met een vriend in het complot even snel wat gaan eten in de stad) en iedereen zag, was ze er helemaal stil van. Dus inderdaad: het was een hoop geregel, maar zeker de moeite waard! Nu volgende week (dan is ze echt jarig) feestje 2, voor de familie (gisteren waren het alleen vrienden). Daarvan weet ze wel dat ik het georganiseerd heb, alleen niet precies wanneer en wie ik uitgenodigd heb. Maar ik hoef nu in ieder geval niet meer vanalles te verstoppen, en smoesjes te verzinnen over wat ik aan het doen ben, want ze weet dat er nog wat komt. En dat feestje organiseren is sowieso makkelijker, want de helft van het drinken staat er nog, en ik dacht, het is dan pasen, dus ik maak er een paasthema van. Lekker makkelijk met alle hapjes Ondertussen hoop ik dat ons eitje inmiddels door mijn eileider gereist is (dat duurt toch altijd ongeveer 3 dagen?) en zich gaat nestelen... Blijven duimen he! xxx
hee srb! wat leuk dat het feestje zo geslaagd was! en goed dat ze het allemaal niet door had! gelukkig dat je iui deze keer beter verlopen is zeg... kan me indenken dat je toch een beetje de zenuwen had ivm vorige keer ik blijf duimen op een spetterde afloop voor jullie! liefs anna
leuk zo'n surpriseparty, zeker als het dan écht een surprise is! we lopen nu gelijk, omdat ik ineens mijn ei afgelopen vrijdag heb gehad. is jou nod ook 28 maart ongeveer? kunnen we elkaar gek maken ondertussen,haha
Fijn dat de surprise party een echte verrassing was! Wel leuk voor haar dat ze twee feestjes krijgt Ik ben hier super hard aan het duimen dat je eitje zich nu heel hard aan het innestellen is en daar de volgende 8,5 maanden blijft zitten!
Hey meis, Mooi dat je party zo geslaagd was! Dus je hebt in ieder geval een leuk weekend gehad! Voel je je verder goed? Ik ben volop aan het duimen en denk aan je.. hoop dat dat effect heeft! xxx
hoi SRB, hoe is het met je, voel je al iets? Is nog te vroeg denk ik hè. Ik duim voor je in ieder geval!
Hi SRB, wij nemen waarschijnlijk ook een pauze van ongeveer 2 of misschien 3 maandjes. Ik ben erg benieuwd wat ik woensdag te horen krijg. M'n arts heeft door de telefoon al eens het woord kijkoperatie laten vallen, dus ik heb het vermoeden dat ik eraan moet geloven maar dat weet ik niet zeker natuurlijk. Ik laat woensdag nog wel even weten hoe het gegaan is. En al een beetje bijgekomen van het feestje verder?