SRB in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Srb, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hey meis,

Wat een verhalen weer. Het is zo oneerlijk en het klopt voor geen kant.
    Ga nu eerst inderdaad maar even bijkomen van alles, je hebt al zoveel energie moeten geven de laatste paar weken. Ga maar lekker een chocolade taart bakken :) en wel een stukje voor mij bewaren he.

Hoe gaat het met je fiets?

Dikke knuffel!

2. heel goed van je srb, dat jullie er wat aan gaan doen.
    ik vind dat echt heel knap. en idd, is het te laat voor jullie (wat ik niet hoop, en denk, want er zal vast een ander ziekenhuis zijn, desnoods belgie of whatever, die jullie vast met alle liefde wilt helpen) dan doen jullie het voor een ander stelletje. jullie zijn echt niet de eerste en niet de laatste die hiermee geconfronteerd worden.

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi srb,
    ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik vond dit op internet.

3: KUNNEN LESBISCHE PAREN IN BEHANDELING KOMEN IN HET ST ELISABETH ZIEKENHUIS?

Ja dat kan, mits er sprake is van een stabiele relatie en er een medische indicatie voor IVF of IUI bestaat.
    Er kan alleen een behandeling plaatsvinden met semen van een voor u bekende donor

Misschien had je het al gezien, of kun je er niks mee, maar goed, misschien ook wel. Het is wel in tilburg, eindje weg :rolleyes: Ze staan heel goed aangeschreven daar, de beste gyns van heel het land. De site van hun is ook best interessant.

4. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Dank je Wies! Ik weet niet of we die al gezien hadden, we hebben er zoveel doorgenomen de laatste dagen. Maar daar komen we dus in ieder geval in aanmerking, want we zijn al ruim 6 jaar samen (waarvan ruim 1 getrouwd). Dat moet toch gelden als een stabiele relatie lijkt me. Geldt die eis voor een stabiele relatie ook voor hetero's trouwens? :) Vast wel.

Eerst maar afwachten tot de 16e, ben wel heel benieuwd. En trouwens: eerst maar afwachten tot de 10e... Misschien is het gewoon raak deze keer. Afgezien van het feit dat het nog nooit gelukt is en het vertrouwen wat dun is, is er geen reden om te denken dat het niet zo is. Mijn eitje sprong op de dag van de iui, ik heb al dagen last van de pregnyl (dat vind ik ergens ook wel prettig, dan weet je tenminste zeker dat het wat doet) en ik had er vantevoren een goed gevoel over. En het zonnetje schijnt vandaag :)

xxx

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Het is ontzettend balen voor Wies, die verdomde ongi steeds, maar nu is het jouw beurt om een goed voorbeeld te geven.

Ik heb er vertrouwen in.

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja srb, ik vind ook dat jij het goede voorbeeld maar moet geven, mss helpt dat beter!
    En ik zag wel op die site dat alleenstaanden niet in aanmerking komen voor ivf, omdat die dus geen stabiele relatie heeft. Ik word zelf doorverwezen naar tilburg, daar ben ik wel blij om, die hebben ook een hoog percentage slagingskans.

7. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meis,

Ik lees net dat je 26 juni weer een iui hebt gehad? Dan moet het deze keer wel goed komen.. dat was mijn 30e verjaardag! hihi

Ik denk aan je en blijf voor je duimen!

xxx

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Meid, succes met alles, ik duim weer voor je

Knuffel Jinky

9. vind ik ook erg hoor. sinds wanneer bepaald een ziekenhuis wanneer ze vinden dat je geschikt bent voor een kind?
    *zucht nog maar eens*

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Jootje: dat brengt zeker geluk! :)

@ Rach: we leven in een wereld vol bemoeials... Je zou toch verwachten dat liefde voor je kind het uitgangspunt zou zijn. zucht met je mee.

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    rach, ja, niet normaal hè, alsof een alleenstaande geen kind kan opvoeden. Zoiets moet de persoon zelf toch kunnen beslissen zeg. ik zucht ook met je mee, hopelijk helpt het...
    srb, hoe gaat ie? het komt weer dichterbij, die laatste week is zo slopend altijd.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha..sorry hoor...maar wat een onnozel figuur die dat bedacht heeft!
    Zou diezelfde sufferd al dat gedoe rondom adoptie hebben bedacht?

Sorry dat ik hier helemaal niet meer geweest ben...schandalig!

Ik ga eerst eens rustig teruglezen..

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Over het opslaan van zijn zaad moeten ze eigenlijk niet te moeilijk doen.

Als jij zou zeggen dat hij je vriend is....wie hoor je dan?
    Raar zeg....

Aan de andere kant:
    Kan ik me voorstellen dat het ziekenhuis zich 100% wil indekken. Je hoort soms de meest rare verhalen (kijk alleen hier op het forum soms al).

Ik hoop dat jullie een ziekenhuis vinden die jullie wel kan helpen.

Alhoewel....10 juli testen toch?
    Jij hebt geen plan B meer nodig!

14. hihi :) : dokter, dit is mijn vrouw, en dit is mijn vriend. is er nu een probleem? beter 3 opvoeders, dan 1... toch? :p

15. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Sterker nog, ik zou hem voorstellen als mijn man en mijn vrouw als een vriendin. Hij en ik hebben dezelfde achternaam sinds ik mijn vrouws naam voor de verzekering heb aangenomen (sinds ik getrouwd ben heb ik 2 achternamen, had dat alleen nooit doorgegeven). Voor de volledigheid: hij is familie van mijn vrouw, vandaar dezelfde naam :) Nu heten we allemaal hetzelfde. Waarschijnlijk gaan we zijn adres in het ziekenhuis ook wijzigen naar die van mij. Het lijkt me sterk dat we nu nog moeten bewijzen dat we bij elkaar horen? ik geloof niet dat iemand ooit om een huwelijksovereenkomst of zo gevraagd wordt.

Tenzij we over stappen naar een ander ziekenhuis, wat ik nu wel steeds liever wil. Dan kan iedereen weer gewoon zichzelf zijn. En dan hoeven we ook niet bang te zijn dat ze stiekem onze eventuele emmy's om zeep helpen als ze t ontdekken...

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Inderdaad Elmo, we zouden in dit hele gedonder bijna vergeten dat we nog maar een week van de oplossing af zitten: een zeer gewenste positieve test!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Probeer je daar op te richten!
    Nog even op de tanden bijten...hoe voel je je?

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, bij ons heeft ook niemand iets gevraagd. We waren getrouwd..maar hebben dat niet aan hoeven tonen.
    Bij ons eerste bezoek was ik..euh...denk 21 jaar!

Rare wereld!

19. wij hoeven ook niks aan te tonen. eigenlijk raar, weet je hoe gek stelletje wij zijn! :)

20. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meis,

Nog precies 1 week...en dan mag je testen!
    Hoe voel je je? Heb je het gedonder al wat achter je gelaten?

Succes!

Liefs Nikkie

Deel Deze Pagina