Hallo, Eerlijk gezegd is dit wel een goede wachtbank Ik voel me prima. Heb al de hele week zere (.)(.) en ben constant moe, maar daar ben ik wel blij mee, want dan heb ik tenminste het gevoel dat die hormonen aanslaan. Heb ook twee keer gehad dat ik niets voelde en dat schiet ook niet op, dan let je echt op elk minidingetje. En ik heb het superdruk, dat helpt ook. Ben gisteren en eergisteren naar de Parade geweest (als er nog iemand gaat: Ellen ten Damme was heel leuk, de voorstelling Bouillabaise is echt afschuwelijk, maar dan ook echt heel heel vreselijk, en Sexy chromosomen is confronterend voor ons maar los daarvan wel entertaining). Vanavond had ik een borrel & barbecue van mijn werk, dus dat was wel leuk. Alleen drink ik nu niet, en dat viel echt op. Ik heb maar weer eens medicijnen verzonnen die niet mengen met drank. Ach ja. Als het nou eens een keer lukt, vallen die kwartjes ook eindelijk bij die suffe mannen op mijn werk Morgen gaan we naar Brussel, waar we 2 nachtjes gaan slapen, omdat we zaterdag de hele dag naar Rock Werchter gaan (voor het eerst, ben zeer benieuwd). En zondag gaan we nog een dagje een Belgische stad bezoeken (geen idee nog, we gaan met vrienden die alles uitgezocht en gereserveerd hebben, dus ik laat het aan over wat we gaan doen). En dan is het nog maar 4 dagen en dan is het al testdag. Schiet al lekker op dus En dan ook nog heel leuk: ik vond net een kaartje met cadeautje van mijn beste vriendin in de brievenbus. Het was "geen kaartje maar een knuffel in een envelop" en een boekje genaamd "Geloof in jezelf". Echt zo lief! Het zijn allemaal kleine versjes. Hierbij de liefste: Ik geloof in je Weet dat ik in je geloof al doe je dat zelfs soms niet En weet dat iedereen jouw positieve kanten ziet. Je kunt de hele wereld aan jij hebt enorme kracht. Jij helpt mij er altijd bovenop zelfs als ik het niet verwacht. En Jij bent speciaal Wat jij de wereld geven kunt is zo fantastisch en apart Ik vertrouw je met mijn ogen toe en geloof in je met heel mijn hart. Je hebt een mooi karakter je hart zit op de juiste plek. Aan sympathie voor anderen heb jij volkomen geen gebrek. Kortom, wat er ook gebeurt, als het licht soms lijkt te doven, wat je steeds moet blijven doen, is in jezelf geloven! Denkend aan alle mislukte pogingen en het gezeur in het ziekenhuis, kreeg ik hier echt tranen van in mijn ogen. Want dat is wel eens moeilijk he, te blijven vertrouwen dat het echt goedkomt. xxx
wat ontzettend lief zeg van je vriendin. En mooie versjes ook. We moeten inderdaad in onzelf blijven geloven, anders werkt het niet. Als je dat dan leest, krijg je wel meer vertrouwen erin. Ontzettend lief gebaar van je vriendin!
Aaah zo lief zeg van je vriendin! Enne, zo te lezen kom jij dit weekend België onveilig maken? Ik denk dat ik maar beter een heel weekend binnen blijf Gelukkig woon ik wel effe uit de buurt van Werchter maar ben wel benieuwd welke stad jullie bezoeken!
leuke plannetjes srb. ik ben ook nooit op rockwerchter geweest. houd je van die muziek, of..: staat het op je mp3speler? haha wat leuk en lief om zoiets in je brievenbus te krijgen. alleen van het gebaar word je zeker al blij, en dat ook nog eens zoiets liefs.
Ik ben stiekem alleen maar mee, we zijn nu onderweg en ik zag net t programma. Ik ken welgeteld 1 zangeres Geeft niet, het is heel gezellig. En als we terug komen, is t wachtbankje bijna over...
Sow! Dat klinkt goed allemaal! Je voelt je goed, bent lekker druk (met leuke dingen), krijgt super leuke post...kortom: DIT WORDT HEM! Ontzettend veel succes meid! Geniet in Belgie! Ga lekker los en laat die mannen straks maar kijken naar je dikke buikkie! Dan valt dat kwartje vast en zeker! Elmo'tje
Hey feest beest, Ben je een beetje aan het genieten. Wat onwijs lief van je vriendin om dat te sturen. Dat doet altijd goed. Nou geniet van je weekend weg. Nog maar een paar dagen.................
Hoi,ho, Hoe voel je je? Nog een paar daagjes wachten en dan weet je meer. Hoop zo dat het raak is. Liefs Kareltje
Hallo, we zijn er weer! Ben helemaal kapot Het was wel heel gezellig. Nu nog 4 dagen... Ben er nu wel steeds meer mee bezig. Gisternacht droomde ik heel levensecht dat we een positieve test hadden en dat ik die dag echt mijn tong eraf moest bijten om het niet tegen de hele wereld te vertellen. En toen werd ik wakker en was het (nog) niet zover... Ik maak me nu ook echt zorgen over donderdag. Dan heb ik namelijk een afscheidsborrel van een collega, na mijn werk. En inmiddels weet ik hoe ik ben op dit soort dagen, als het resultaat niet is wat we hopen. Ben nu in dubio of we niet beter een dagje eerder kunnen testen. Want woensdag heb ik vrij. En dan maakt het niet uit als ik me rot voel. Maar ja, dat is dag 14, dus misschien ook nog net te vroeg om wat te weten. Wat vinden jullie? xxx
Proberen kan je altijd! Negatief kan dan nog positief worden...en positief is een feestje waard! Ik mocht ook eens 2 dgn eerder testen ivm de bruiloft van mijn zus! Was wel een bloedtest.
Ik heb het formulier van de bloedtest al hier liggen, ik mag zelf weten op welke dag ik ga, zolang het maar niet te vroeg is. Dus in feite zou woensdag wel kunnen dus? Misschien ga ik het dan gewoon toch maar doen. Liever mijn vrije dag verpest (danwel compleet gelukkig) dan als een zombie rondlopen op mijn werk...
Jee, ik druf niet te zeggen wat je moet doen. Doe wat je zelf het beste lijkt, luister naar je gevoel. Misschien is woensdag indaad een betere dag, omdat je dan toch vrij bent en je je niet groot hoeft te houden voor anderen. Stel dat het te vroeg is en je hebt een nega test dan kan je altijd nog een paar dagen later testen. Hoe voel je je verder? Heb je alles weer overleefd van het weekend.
Heb net ook ergens op internet gelezen dat bloedtesten een paar dagen eerder kunnen dan urinetesten. Dus het zal wel lukken woensdag. Op zich heb ik nog altijd een positief gevoel, ook wel door die droom (al droom ik nooit voorspellend - wat meestal iets goeds is, droom regelmatig dat ik iemand een kopje kleiner maak ). We zullen zien. Groot bijkomend voordeel is ook dat het nu al bijna woensdag is. Geduld is ook zeker niet mijn sterkste kant. Dikke knuf ook hier voor jou Hopefully. Ik denk aan je! xxx
Hey SBR klinkt misschien raar maar ik had vorig jaar oktober ook een droom dat ik zwanger was...........en wat bleek ik was zwanger helaas mk geworden maar toch. Hoop heel erg dat jou droom ook iets te betekenen heeft. Woensdag bloedtest spannend ik zou ook voor woensdag kiezen liefs vruchtje