oh ik schrok al ik dacht: heb ik iets gemist? maar: ik sluit me bij bovenstaande aan: een slotje! en ik wil er zelf ook graag één
Anders ik wel! (wil een spoedig slotje, ben niet heel traag vandaag) Heb al de hele dag last van rare steekjes in mn onderbuik. Zou t iets positiefs zijn? Nog 2 hele lange dagen en dan weten we het. Ik leg nu alles zo uit. Was vanmorgen ook zeker 5 minuten misselijk Zou t iets betekenen? xxx
Heey meis, nog twee lange dagen wachten he?! Oooow ik hoop het zo voor jullie! Mijn duimen draaien! Liefs Nikkie
Ha SRB, Ik had ook een paar dagen voor mijn NOD krampjes in mijn buik, leken wel lichte menstruatiekrampen. Ze waren er niet constant maar kwamen en gingen weer...en dat duurde een aantal dagen. Dus, ik vind het een positief teken. Ik hoop en duim heel hard voor je! Groetjes, Lola2
Nog 2 nachtjes en 1 lange dag en dan gaan we testen! Het is bijna tijd om uren te gaan tellen... Misschien moet ik dat meteen maar even doen: Nog 35 uur en dan ga ik een thuistest doen. En nog 39 uur en dan mag ik het ziekenhuis bellen. Hoop zo, zo ontzettend dat ze dan niet weer zegt: "U bent niet zwanger. Het spijt me." Daarom doen we toch maar ook een urinetest, dan ben ik in ieder geval iets voorbereid. @ Lola: mijn buik is ook hard, aan de onderkant. Had jij dat ook? Geen idee hoe het normaal daar voelt, ik knijp normaal nooit in mijn buik, maar vandaag viel het me op dat het hard is.
Hey SRB, fijn dat het weekendje BE goed meegevallen is! Ik lees dat je woensdag op bloedtest gaat! Ik heb het ook gedaan de laatste keer hoor... eerst een urinetest en dan de bloedtest zodat ik ook wel een beetje wist wat er zou komen! Hopelijk zijn die steekjes en de misselijkheid een goed teken!
Ik ben met je mee aan het aftellen! De duimen draaien rond. Nog heel even volhouden en geduld hebben.
Het is me niet zo opgevallen dat ik een harde buik had. Wat me wel opviel was dat ik me zo opgeblazen voel (de). Ook sliep/slaap ik wat minder goed maar dat kan ook door de spanning komen. Op zich slaap ik goed in maar word wel veel wakker. Oja, ook best wel wat vaker naar toilet om te plassen. En als ik heel diep nadenk dan heb ik me ook wel wat misselijk gevoeld maar dat was heel vaag. En dat had ik in een eerdere maand ook wel eens gehad en toen was het negatief dus dat even misselijk voelen heb ik genegeerd. Nu voel ik me trouwens helemaal niet misselijk, gelukkig! Ik tel me je mee af! Hopelijk vliegen deze uurtjes...ga maar op tijd slapen. Sterkte nog met wachten. Groetjes Lola2
Hey meis, Nog 1 nachtje slapen... ik heb je al die tijd gevolgd en duim me suf voor je! Ik hoop het zo voor je.. Nog even volhouden! xxx
Heey meis, Spannend zeg! Nog 1 nachtje..... Waarom belt het ziekenhuis jullie op voor de uitslag? Sorry, ik heb misschien iet sgemist. Iig heel veel succes en ik duim voor jullie liefs en dikke digi knuf Nikkie
ik lees dat je morgen gaat testen, oh, ben zo benieuwd zeg! die krampen en misselijkheid klinken goed in ieder geval. Ik duim me suf voor je, word er zelf helemaal zenuwachtig van!
Ik denk dat het zh belt om de uitslag van de bloedtest door te geven (of zou je het aan de roze of blauwe kleur van haar bloed al kunnen zien? hihi Nog 1 nachtje.....ik weet nog zo ontzettend goed hoe dit is...ellendig!
Hallo! Wat lief weer al dat meeleven! Ik zit nu wel goed in de zenuwen. Ik weet het gewoon echt niet deze keer. Het kan zomaar gelukt zijn... @ Nikkie: het ziekenhuis belt mij niet, ik bel het ziekenhuis nadat ik bloed laat prikken. Dat kan ik morgen laten doen, vanaf een uur of 8 en dan kan ik zo rond 11 uur gaan bellen. Ondertussen heb ik mezelf ontzettend actief beziggehouden op mijn werk. Mijn manager was de afgelopen weken op vakantie en die was er vandaag eindelijk weer. Heb hier al vaker verteld dat zij een icsi-baby'tje heeft, dus ze weet precies wat ik door maak. Was dus ook heel blij dat ze er weer was. Morgen ben ik gelukkig ook niet alleen thuis. Sowieso ga ik zelf testen als mijn lief nog thuis is. En daarna dus naar het ziekenhuis. Om een uur of 11 komt een vriendin (van wie de relatie net uit is) langs om uit te huilen. Hopelijk kan ik haar opvrolijken omdat ik zelf helemaal gelukkig ben. En anders kunnen we samen huilen. Ik duim nu onderhand voor mezelf, zo spannend vind ik het Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Aaaaaaah, ik hou het zelf al bijna niet meer van spanning! Kan me inbeelden hoe het nu voor jullie moet zijn! Heel veel succes morgenvroeg! Ik zit hier met mijn neus bovenop je topic morgen, duimend voor goed nieuws! Succes
Hoi, was hier een paar dagen niet geweest, dus had niet door dat je al weer zover was! Wat goed dat je bloed mag laten prikken, dan weet je het wat eerder toch? Spannend, onwijs veel succes en sterkte morgen. Kan je beetje slapen? Dat ga ik maar eens doen, het is al laat, oeps...