SRB in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Srb, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. srb, het word een spannende dag voor je.
    ik ben vanavond pas weer thuis dus lees het goede nieuws wat later.
    liefs rachel!

2. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    En... het is ochtend... oehhh..

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM

xxx

3. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Spannend SRB, mijn duimen draaien overuren!

4. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Helaas... Gisteravond had ik ineens een bruine vlek. vanmorgen niet opnieuw, maar wel een negatieve test...

Ik ga nog wel bloed laten prikken, maar de hoop is vervlogen.

xxx

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Oh neen SRB :( Hopelijk zegt de bloedtest straks wel nog iets anders maar ik kan me voorstellen dat je daar niet veel hoop meer in hebt...

Hele dikke knuffel.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje zeg....krijg hier gewoon kippenvel van!
    Wat zou dat een teleurstelling zijn zeg!
    Inderdaad bloed laten prikken hoor!
    Hier ook flink gevloeid in het begin van mijn zwangerschap + bruin betekend oud!

Ik duim keihard! (en sms Rac84 wel!).

Elmo

7. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Nou, het bloed is geprikt... Door een vakantiekracht. Dat ze daar vakantiekrachten voor hebben? Ze deed het wel heel goed en ik zat in een ander kamertje dan normaal. Misschien helpt dat. Nu dus nog 2 hele lange uren wachten...

8. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hoi kwam even kijken of je al iets wist. Sterkte met wachten!

9. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    oh meid, mijn duimen draaien

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nog eenhalf uurtje!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je hebt, of krijgt, telefoon.......

*knaagt op nagels, hoopt zo!*

12. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Spannend.......................megaspannend.............! O, ik hoop het zo voor jullie!

13. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je! WEet je al iets meer?

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Nog geen resulataten bekend? Hopelijk was de bloedproef positief!

15. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Stop maar met duimen allemaal, het is weer voorbij :(

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Getverderrie.....

Jeetje zeg, wat een teleurstelling!
    Helemaal geen hCG in je bloed? helemaal niks?

Heel veel sterkte meid!
    Ik leef echt ontzettend met je mee!

Elmo

17. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Wat een vreselijke teleurstelling! Ik leef enorm met jullie mee. Sterkte meiden!

Groetjes, Lola2

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ah nee toch,
    balen hoor.
    sterkte met weer een teleurstelling meid.

19. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Helaas nauwelijks HCG inderdaad. De verpleegkundige (misschien ook een vakantiekracht) aan de telefoon bracht het deze keer ook wel heel tactloos. "Oh, je hebt minder dan 1. Dan ben je niet zwanger dus." En verder zei ze niets! Normaal zeggen ze er nog iets bij als "helaas" of zo, of "het spijt me voor je". Maar nee. Ik snap trouwens die getallen ook niet, op het forum lees ik altijd honderdtallen, maar bij ons tellen ze tussen de 1 en de 5. Onder de 1 is niet zwanger, boven de 5 wel (en daartussen? vast ook niet goed).

Mijn reactie deze keer is anders merk ik ook. In plaats van heel hard snikken wat ik meestal doe, ben ik al de hele dag verdoofd. Ik kan niet huilen, ik denk er zelfs niet eens echt over na. Het is ook zo uitzichtloos nu. Tenminste, vanwege het hele ivf-gedoe van het LUMC. Zodra ik ongesteld word (en dat is al onderweg geloof ik), gaan we maar verder met iui 6, in plaats van de voorbereiding op ivf...

Volgende week woensdag heb ik een gesprek met onze eigen arts over de rest van het traject. Dan zien we wel verder dus. Wil er nu nog niet over nadenken.

Ben wel opnieuw weer heel blij met al jullie steun.

xxx

20. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hoi meid, wat rot voor jullie zeg. Het is allemaal zo frustrerend en moeilijk. En dan is in jullie geval IVF ook nog eens extra complex, dat maakt het nog moeilijker. Maar ik weet zeker dat IVF mogelijk is voor jullie, al moet je ervoor naar een andere plaats. Je wilt daar nu nog niet aan denken, dat snap ik ook wel, maar met IVF heb je gewoon veel meer kans dan met IUI! Ik weet helemaal niet of je dat uberhaupt zou overwegen, ik heb zelf die stap om diverse redenen ook nog niet gezet, maar ik ken zulke goede verhalen uit Belgie! En daar helpen ze in elk geval ook lesbische stellen. En ik ken iemand die voor elkaar heeft gekregen dat haar verzekering het gewoon ook in Belgie vergoedde. Ze zijn daar serieus beter dan in NL en al helemaal voor wat betreft de persoonlijke begeleiding. Soms heb ik spijt dat ik die stap niet al 1,5 jaar geleden heb gezet, want veel mensen hebben het mij aangeraden. Maar ik wilde liever niet zo ver hoeven en zag op tegen onderhandelingen met de verzekering. Anyway, je zit hier momenteel niet op te wachten, maar wie weet in een later stadium als je hoofdje ernaar staat om over dit soort dingen na te denken. Nu maar eerst goed uithuilen, weer opkrabbelen en nieuwe moed vinden. Sterkte meis! O, en over die getallen: het klopt hoor van die 1 HCG. Een zwangerschapstest geeft positief vanaf 20. In bloed zien ze al eerder. Het verdubbeld elke 2 dagen geloof ik, dus je zit al gauw op duizenden.

Deel Deze Pagina