Hey SRB, ik lees het nu pas. Potverdorie, alweer niet... Ik wens je veel sterkte en een dikke knuffel Liefs Hope
Heey meissie, sorry voor mijn belachelijk late reactie. Ik vind het zo klote voor jullie. Ik heb hier geen woorden voor. Het gevoel van verslagenheid, verlamd van verdriet. Ik vind het echt zo erg voor je. Ik hoop dat jullie elkaar veel steun kunnen bieden. Ik wil jullie beide veel sterkte wensen! Mega dikke knuf x Nikkie
Wat een teleurstelling weer meis. Probeer jezelf niet gek te maken en doe lekker wat je zelf wilt. Verwen jezelf en laat je vooral verwennen. We slepen elkaar er verder weer doorheen. Dikke knuffel!
verdorie srb, wat een vreselijke teleurstelling weer. Ik hoopte zo voor je dat je al dat gedoe met ivf achter je kon laten. Heel veel sterkte meid, verwen en troost elkaar lekker, en wij zijn er ook weer voor je! dikke knuf!
Tussen de 1 en de 5 houden ze je in de gaten. Officieel gebeurd er iets.... maar geen zwangerschap. Toen ik mijn mk's kreeg moest ik beide keren bloed laten prikken. Als het onder de 5 kwam was het pas goed. Snappie? Heel veel sterkte en wat ontzettend naar dat zo'n tactloos figuur je dat even meedeelt zeg!
Och nee SRB, weer niet raak! Lieve meid wat ontzettend kut voor jullie! Hoop dat je er snel wel kunt janken, meestal lucht dat wel op (tenminste bij mij wel....) Veel sterkte meid! xx Martini