SRB in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Srb, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. :)

fijn dat je haar zo hebt kunnen verrassen! zo'n gezichtuitdrukking van (huh? dit had ik niet verwacht :| ) is echt a miljon dollars waard he ;)

hoe is t verder met je?

2. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo allemaal, weer even een snel berichtje met mn telefoon. Alles gaat prima hier. Alleen echt nog 0 symptomen! Zelfs geen zere (.)(.) Hopelijk betekent dat niets... Of anders in ieder geval iets positiefs hoop ik.

leuk dat we gelijk lopen Wies! Dus toch een eisprong gehad vrijdag? Ik mag inderdaad de 28e testen, maar dat houden we nooit vol.
    Woensdag ben ik vrij, dus dan ben ik weer online. Dikke knuffel voor iedereen!

3. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Succes SRB!

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wil je niet onnodig blij maken SRB maar mijn laatste cyclus begon ik pas laat pijn in mijn boobs te krijgen (normaal gezien altijd bijna vlak na mijn eisprong en de laatste keer pas een week erna) en je ziet het resultaat :D

Ik hoop het zo voor jullie!

5. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    heb je een lekkere bank?

6. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

De zenuwen beginnen nu echt op te spelen. Het is nu dag 7, en zonder progestan zou ik vanaf nu zo'n beetje ongesteld worden. Maar met kan het natuurlijk nog ruim een week duren. Vandaag ben ik vrij (elke woensdag) en vrijdag ook (werk bij een financiële instelling, dan heb je dat...), dus ik moet ook nog eens uren alleen doorbrengen. Normaal gesproken heerlijk, maar ik ben nu wel zo benieuwd! Alles voelt anders dan de vorige maanden, veel minder beladen zeg maar. Geen pijntjes, geen raar gevoel waar dan ook, en ik voel me ook sowieso veel beter. Raar is dat, dat je de ene maand echt zo'n last van je hormonen kan hebben en dan ineens een maand waarin het wel lijkt alsof er compleet niets aan de hand is. Mijn collega's valt het ook echt op (da's niet goed he eigenlijk). Op zich ben ik ook veel meer afgeleid nu, door die feestjes en doordat het zo druk is/was op mijn werk. Maar zaterdag is de dag, dan gaan we voor het eerst testen (5 dagen voordat het van de gyn mag, maar ook wel 2 dagen nadat we normaal gesproken zouden testen, dus dat is toch een mooi gemiddelde) :)

@ Hopefully: ja, een heerlijke bank :) Wel jammer dat ik er nu zo'n beetje alleen op zit hoor. Hopelijk komt Wies er alsnog snel bij. Hoe is het met jou? Ga je weer verder nu? Heb je alweer een uitgangsecho gehad? x
    @ Martini: en, weet je al wat? 2 maanden rust is inderdaad een goed idee. Daarbij kunnen we elkaar dan misschien ook gezelschap houden... (al blijf ik natuurlijk zeer optimistisch dat ik nu klaar ben)
    @ Anna en Jootje: bedankt voor het duimen, ik doe mee, voor mezelf en ook voor jullie!

@ iedereen die mee schrijft: ik vind het echt heel lief dat iedereen zo meeleeft! Het valt me soms zo tegen hoe mijn vriendinnen reageren, (of niet reageren kan ik beter zeggen). Soms vraagt er wel eens iemand hoe het is, maar ze vergeten het ook meteen weer. En dan nog al die stomme opmerkingen! Vorige week zei een goede vriendin die 4,5 maanden zwanger is, dat ze baalde van een andere vriendin, die 4 maanden zwanger is omdat de buik van die vriendin dikker is terwijl ze korter zwanger is? Het zal best hoor, dat je met van die zwangerschapshormonen rare jaloezietjes krijgt en zo, maar dat zeg je toch niet tegen iemand die in de mmm zit? Misschien moeten we eens een forumtopic starten met rare dingen die mensen zeggen. Volgens mij heeft iedereen wel een hele waslijst aan dingen die je niet wil horen. Dan kunnen we er in ieder geval nog samen om lachen.

Dikke knuffel, SRB

7. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    ach ja die rare opmerkingen daar kunnen we allemaal over meepraten denk ik....

het is wel echt heel spannend voor jullie nu he
    aan de ene kant fijn dat je zo goed op alles reageerd
    aan de andere kant willen we graag iets voelen waardoor we denken jaaaaaaaa het is gelukt

succes met die laatste dagen

liefs anna

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Spannend zeg al voor jou! Ik hoop je inderdaad snel te vergezellen. En het zegt idd niets hè als je niets voelt, kan ook juist een heel goed teken zijn. De dagen dat je alleen bent zijn idd het langste, pppff, dat duurt maar. Maar de testdatum komt dichtbij voor je. Ik duim voor je dat ie positief uit gaat pakken.
    Vreselijk hè al die opmerkingen van mensen om je heen. Ik denk niet dat je het beseft hoe erg en moeilijk het is als je niet in de MMM zit, vandaar dat we ook hier zoveel steun aan elkaar hebben. Zelfs mijn man snapt het niet altijd. Dan bespreek ik het liever met jullie.

9. Niet meer actief

Hoi SRB, ik wil je wel vergezellen op je bankje :)
    Ik heb zondag men IUI gehad, en mag eigenlijk volgende week zondag testen.
    Bij mij valt het wachten eigenlijk nog mee, ik dacht dat ik er continu mee bezig ging zijn, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo.
    Veel sterkte nog met het wachten, en hopelijk snel een positieve test!

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Fijn dat je je goed voelt, SRB!
    Wat spannend weer! Ik hoop dat je eindelijk positief gaat testen, ik ga weer voor je duimen.
    De rare opmerkingen ken ik wel, helaas.
    Op mijn werk heb ik wel veel steun, omdat ik niet de enigste ben die in de mmm zit.
    Sterkte de komende dagen!

Groetjes jinky

11. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Gezellig Ellen, fijn dat je erbij komt. :) Eerlijk gezegd valt het mij ook mee, vorige keer was ik er nog veel meer mee bezig. Het is nu druk op mijn werk, en ik ben thuis dus feestjes aan het organiseren, dat helpt enorm. Alleen als ik dan zo'n hele dag alleen thuis zit... Nou ja, nog 2 nachtjes slapen...

@ Anna, voor jullie is het nu ook spannend he. Ik duim voor je dat de terugplaatsing net zo goed verloopt als de punctie!

@ Wies: hopelijk zit je er inderdaad gauw bij. Ik ga zo even je topic lezen om te kijken of je nieuws hebt.

@ Jinky: ik hoop het ook zo! Waar zit jij nu in je cyclus? Mijn manager heeft ook in de mmm gezeten, die heeft nu een superschattig baby'tje, maar wel fijn dus dat er iemand is die het begrijpt.

Had gisteren ook nog even een klein dipje, ondanks alle goede berichten. Mijn neef heeft afgelopen week een zoontje gekregen (zijn vriendin was onverwachts zwanger, dat hielp al niet) en heeft hem onze meisjesnaam gegeven (dat wil zeggen, de mannelijke variant daarvan, anders zou het vooral grappig zijn). Daar kan ik ook zo ontzettend van balen! Wij hebben al vanaf poging 1 namen bedacht, en eigenlijk zijn ze nu allebei een beetje weg (die zwangere vriendin met die niet zo dikke buik gaat voor dezelfde jongensnaam, maar ik blijf hopen dat dat een meisje is). Een andere vriendin heeft haar nieuwe hondje een paar maanden geleden onze andere jongensnaam gegeven. Hm, misschien moeten we gewoon wat minder voorkomende namen kiezen. Lost het probleem ook op natuurlijk :) Maar ik baal er toch wel van, wij zijn al zoveel langer bezig...

Nou ja, op zich is het niet het eind van de wereld. Wij krijgen, zoals al eerder gemeld, al het mooiste kind van de wereld (dat zegt mijn vrouw altijd als ik piep over zwangerschappen van anderen, dat het vast een lelijk kind wordt), dan geeft het niet dat het niet de meest originele naam heeft.

xxx

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Bij mij op mijn werk zaten/zitten er drie in de mmm.

1 collega heeft nu een drieling na ivf of icsi
    1 collega heeft nu een tweeling na icsi
    en 1 collega nog niet zwanger is nu bezig met ivf.

Ik zit nu op cyclusdag 13, gisteren was mijn eitje 13 mm, morgen heb ik weer een fm, dus nog even afwachten.

Ik heb dat ook met namen, maar vooral dat sommige namen dan opeens populair worden en dat vindt ik dan weer niet leuk.
    Maar kop op! het komt goed.

Nog maar 2 dagen voor je ,duim, duim!

Groetjes jinky

13. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Je bent een lieverd! En dat geeft zeker moed, al die mooie resultaten.

Ik duim voor je! Maandag moet t lukken!

14. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dankjewel!

Groetjes jinky

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik ken het ook ja, de 2 namen die we wilden zijn onze neus al voorbij gekomen. Maar het gaat er nu om dat we zwanger raken, tegen de tijd dat het zover is, heb je de mooiste naam die je maar kunt bedenken!(en het mooiste kind idd)
    Ben je je dipje al kwijt vandaag? Positief blijven hè, dat geeft je moed!
    Dikke kus!

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    en we zitten idd weer samen op het bankje waarschijnlijk. Ik heb bloed geprikt op progesteron en kan dinsdag bellen voor de uitslag. dan weet ik zeker of ik een eisprong heb gehad. Maar is dat zo, dan is dat vorige week vrijdag geweest.

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Spannend SRB, nog een dagje voor jullie gaan testen! Hopelijk kan jij deze maand eens goed nieuws brengen!

Morgen heb je trouwens het familiefeestje voor de verjaardag van je vrouw zeker? Veel plezier alvast want je hebt wel leuke vooruitzichten :D

Wat jammer trouwens dat je neef een variant van jullie naam heeft gekozen... heb je erg veel contact met je neef waardoor het raar zou zijn dat jullie toch nog jullie eigen naam nemen? Wij hebben al zo'n 3 jaar een meisjesnaam in gedachten en mocht iemand die naam kiezen zou ik ook niet weten wat te doen! Maar we hebben wel hetzelfde gehad met onze jongensnaam. We dachten Thomas te nemen als jongensnaam maar een goede vriendin heeft haar zoontje zo'n 1,5 jaar geleden zo genoemd en sindsdien zitten we zonder jongensnaam... nu maar hopen dat het geen jongen wordt :D

18. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

Nee, eerlijk gezegd zie ik die neef nooit. Dus eigenlijk is het ook niet echt een probleem, ik denk dat ik vooral baalde dat hij eerder was, terwijl ze er helemaal geen moeite voor hebben gedaan (voor zover ik weet natuurlijk...) En eerlijk gezegd: als we een zoontje krijgen, noemen we hem gewoon hetzelfde als dat die vriendin gaat doen. Anders blijven we bezig met namen aanpassen, het is nu al 3 keer gebeurd. :) Maar jullie gaan niet voor Thomas dus? Wel een leuke naam hoor! :)
    Op http://www.svb.nl/internet/nl/regelinge ... /index.jsp staan de populairste namen van Nederland. Altijd leuk om even te grasduinen (en dan kan je gelijk zien of de kans groot is dat je naam wordt gekaapt...)

Nee, overmorgen is het familiefeestje. Heb er wel zin in! HIervan is ze wel op de hoogte trouwens hoor. Maar niet overal van, we gaan 's morgens eerst buiten de deur ontbijten. Dat weet ze nog niet :)

We hebben trouwens toch besloten om tot maandag te wachten met testen. Ik las gisteravond op een paar sites dat testen binnen 10 dagen echt nooit zin heeft, zeker niet als je pregnyl hebt gespoten... En zeker omdat Waarom! dat vorige maand ook had (eerst een positieve test, toen een negatieve), hebben we besloten toch maar te wachten tot maandag... Zucht. :) Nog 3 nachtjes slapen dus.

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    oh, je wacht nog even met testen zie ik, begrijpelijk, eerst blij worden en dan een eventuele teleurstelling is nog erger. En weer wat daagjes verder, spannend hou je het hoor!

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    ok, dan duim ik nog even 3 dagen voor je door :D

Groetjes Jinky

Deel Deze Pagina