SRB in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Srb, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat fijn dat jullie toch in aanmerking komen voor IVF. Jullie hebben er ook gewoon net zoveel recht op als een hetero stel vind ik. Fijn ook dat jullie donor op tijd thuis is voor de IUI. Ik ga keihard voor jullie duimen..........wie weet hebben jullie IVF niet nodig.

liefs vruchtje

2. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Ik meld me!

Wat fantastisch nieuws, heb de hele dag aan jullie gedacht en hoopte echt op geweldig nieuws en dat is het gelukkig. Ik ben zo blij voor jullie.

Eindelijk een arts die luisterd en bereid is om ervoor te vechten (welke arts geeft nou zijn e-mail, toppie). In aanmerking komen voor IVF en dan ook nog in samenwerking met jullie eigen zh, zodat je niet constant nar een ander zh moet en dan ook nog een donor die optijd terug is van vakantie. Dat kan toch niet meer stuk gaan. Dit moet jullie lucky iui worden! Jullie hebben al zoveel tegenslaen gehad en zoveel slecht nieuws, het kan alleen maar beter worden.

KNUF!

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    He, super nieuws zeg dat jullie donor op tijd terug is van vakantie :thumup: Als alles zo in zijn plooi blijft vallen kant dit niet anders dan goed komen :D

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey srb, wat fijn dat alles nu zo goed gaat.
    hopelijk heb je de ivf niet meer nodig, maar het is toch een prettig vooruitzicht dat ze mee willen werken in het ziekenhuis.
    succes alvast met je laatste iui.

5. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Onze wereld huilt vandaag, niet alleen vanwege de regen. De 47-jarige tante van mijn vrouw is vandaag onverwacht overleden. Ze had zomaar een hartstilstand in haar slaap. En voor wie onze constructie kent, zal het begrijpen: het is niet alleen voor ons een enorme klap, maar ook voor onze donor, omdat het zijn zus is...

We zijn dus even met andere dingen bezig. Ik weet niet of we de iui door laten gaan, ik laat het van onze donor afhangen, hoe hij zich voelt.

Ben waarschijnlijk wat minder online de komende dagen.

xxx

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Het zit jullie allemaal niet mee zeg. Ik wens jullie en jullie donor heel veel sterkte. Ik kan begrijpen dat jullie hoofd er even niet naar staat nu, dus ook dat je minder online zult zijn. Hou je taai hè.

kus wies

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje wat verschrikkelijk zeg. Gecondoleerd!

liefs vruchtje

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
  9. oh wat erg!
    zo heeft mijn man ook zijn vader verloren. echt verschrikkelijk.
    heel veel sterkte voor jou en je vrouw. en je donor natuurlijk!

liefs rachel

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gecondoleerd zeg!
    Heel veel sterkte met dit verlies!
    Elmo

11. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Gecondoleerd en heelveel sterkte!

12. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Wat erg SRB, voor jullie alledrie en de rest van de familie, vreselijk als iemand zo jong nog gaat, en zonder dat je afscheid hebt kunnen nemen. Heel heel veel sterkte. Houd je taai meid.

13. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Jemig meid, wat erg!
    Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst!
    Knuff, Martini

14. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Dank jullie wel.

Waarschijnlijk gaat de iui toch gewoon door. Onze donor vindt het eigenlijk wel een mooi idee, dat nu juist nieuw leven zou kunnen ontstaan. En we hebben nu extra hulp van boven denken we :)

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat helpt echt.

xxx

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    srb, fijn dat het toch doorgaat, even een positieve gedachten is ook wel fijn hè! heel veel succes met de iui!

16. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Wat super! Is inderdaad een hele mooie gedachte.
    Hopelijk met heel veel succes. Ik zal morgen goed aan je denken en voor je duimen.

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Lees het nieuws nu pas... Sterkte met dit verlies SRB! Het is idd een mooie gedachte dat er nu een nieuw leven zou kunnen ontstaan en dat jullie nu nog wat hulp hebben van boven!

Sterkte de volgende dagen!

18. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o<

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Heel veel succes vandaag met jullie 6e IUI.

gr vruchtje

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    of wat fijn dat het toch door gaat!
    Ik denk aan je vandaag

Deel Deze Pagina