Heey meis, sorry door de vakantie ben ik minder online. Gecondoleerd met dit verlies, vreselijk zo jong en onverwachts, wat een klap! Hoe is je vrouw eronder? Trekt ze het allemaal een beetje? Fijn dat jullie donor toch alles wil laten doorgaan. Ik vind het wel een mooie gedachte. Ook moeilijk natuurlijk. Had je vandaag de IUI? Hoe is het gegaan? Liefs Nikkie
Hallo, Weer even kort, ben onderweg naar mn werk. iui ging goed gisteren, wel wat pijn en bloed, maar wel binnen 5 minuten klaar. Wel een nieuwe arts weer, die zich na het kort doorlezen van het dossier afvroeg waarom we nog niet met ivf bezig waren... Ondertussen gaat het thuis natuurlijk vooral over andere dingen. De familie is bijna nonstop bij elkaar geweest en dat is wel heel fijn. Er worden veel herinneringen opgehaald en daardoor ook wel veel gelachen. Ze was ontzettend grappig namelijk. Morgen is het condoleren, 's avonds en woensdag de begrafenis. xxx
srb, mooi zo dat het goed is gegaan, en een andere arts is ook wel eens fijn, die kijkt er altijd weer anders tegenaan. De wachttijd zal wel omvliegen voor je, nu je hoofd ergens anders bij staat. heel veel sterkte nog de komende dagen, en geef die donor van jullie maar een dikke kus!
Momenteel wordt er druk gevochten in jouw lichaam wie er als eerste bij jouw eitje(s) is. Op naar een mooi nieuw leven. Dat zal echt een mooi wonder zijn. Dikke knuffel
fijn dat alles weer veilig in je baarmoeder zit heb je de arts even uitgelegd waarom je nog niet met ivf bezig bent?
Hey meis, Hopelijk heb je vandaag nog een beetje energie kunnen opdoen met het lekkere weer. Gaat het een beetje met jullie? Hopelijk heeft tante een mooi afscheid gekregen. Dikkek knuffel
Het is weekend, tijd voor veel afeliding en leuke dingen doen. Moet nog een recept bedenken voor vanavond, mijn ouders komen eten. Iemand enig idee? Ondertussen is het hier afwachten tot mij eisprong komt en hopelijk is dat nog lang niet (toch wel raar, dit zal niet vaak voorkomen dat ik mijn eisprong niet snel wilt hebben) 4 aug. is het zh weer terug. Voor die tijd kan SRB gelukkig al testen. xxx
Hallo, Ben er weer. Afgelopen week was inderdaad heel heftig. Logisch ook natuurlijk, maar toch. Ik was echt uitgeput donderdag en vrijdag. Ben nu weer bijgeslapen. En ik zie dat ik heel veel gemist heb. Hier gaat het ondertussen goed in mijn buik. Dat wil zeggen: ik voel niets geks, maar wel af en toe iets. Nu nog een hele week en een dag op het wachtbankje... Mijn arts mailde me gisteren eindelijk terug. Helaas nog niet echt het gewenste antwoord. Hij wilde weten wat mijn geboortedatum was, anders kon hij geen andere ziekenhuizen bellen... 8 dagen nadat hij beloofd had... Nou ja, hij denkt er in ieder geval aan. Nu maar hopen dat hij het ook daadwerkelijk doet voor ik ongesteld word, anders zijn we natuurlijk weer een maand kwijt. Of misschien word ik wel niet ongesteld We zijn weer positief deze keer. We hebben natuurlijk extra hulp van boven. Dikke knuffel!
Oh, en Hopefully: maak een aardappelpizza! Altijd succes bij ons. Koop zo'n bakje met aardappelschijfjes, en zet ze drie minuten in de magnetron om ze gaar te maken. Dan over een ingevette bakplaat verspreiden en bak ze een minuut of 20 onder de gril. Vervolgens plakjes tomaat erop, lekkere vleeswaren (salami, ham, etc.), champignons, ui, paprika, en andere dingen die je lekker vindt op pizza, laag kaas erover (mozarella kan, maar gewone geraspte kaas doet het bij ons ook altijd goed). Nog 20 minuten in de oven, tot de kaas een beetje bruin begint te worden en klaar! Heel makkelijk dus en altijd een succes. xxx
Hi SRB, goed zeg dat de arts voor je bezig is! Duim voor je dat het niet nodig is en dat je bij deze laatste IUI gewoon zwanger bent geworden! Met idd misschien wel wat hulp van boven! Lekker receptje trouwens, ik hou hem in m'n achterhoofd, ga het ook eens maken. Nou ik was begonnen met Clomid, maar had 4 grote eitjes, bij mij is de handel dus afgeblazen, echt balen. Volgende maand verder met een halve dosis Clomid. Hoop maar dat het dan goed gaat. Prettig weekend nog verder! Liefssss Martini
Vervelend is dat altijd he, dan krijg je hulp, besluit je lichaam ineens dat het wel heel goed eitjes kan maken... Bij mij is de iui twee keer bijna afgeblazen wegens teveel eitjes. En de andere vier moest ik minder spuiten, en toen had ik alle keren maar 1 eitje. Waarom nou nooit gewoon netjes 2 of zo? Ach ja.
Heey meis, hoe gaat 'ie? Ben je al zenuwachtig? Wanneer ga je testen? Spannend! Mijn duimen draaien voor je! Liefs Nikkie
he srb, hoelang moet je nog wachten? voel je al wat? hoe gaat het met je familie? het is toch een hele klap die ze hebben gekregen. ik kan me voorstellen dat het goede weer ze gestolen kan worden. ik denk aan je!