SRB in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Srb, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

Het gaat wel goed met de familie eigenlijk. We zijn vanmiddag naar Noordwijk geweest om wat te eten en drinken met zijn allen en het was echt gezellig. Het verdriet is nog altijd heel aanwezig, maar er wordt nu toch wel steeds meer vooruit gekeken. Wel heeft iedereen heel erg de behoefte om steeds bij elkaar te zijn. We gaan nu zelfs een lang weekend in een vakantiehuisje boeken :) Ach ja, wordt vast ook wel gezellig.

Ik voel ondertussen nog niets... Ga er maar vanuit dat dat niets zegt, want in de maanden dat ik wel wat voelde, gebeurde er ook niets. Nog 7 hele lange dagen en dan weten we het.

xxx

2. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Weer een dag met zere (.)(.)... Irritant dat het niets zegt! Gelukkig is het nu nog minder dan een week en dan is het eindelijk testtijd...

3. wolly

wolly Niet meer actief

Ik zie dat jij ook zo kan gaan testen.
    Ook weer spannende dagen voor jou, hopelijk betekend de zere boobs iets goeds.
    Heel veel succes alvast als je gaat testen.
    Ik duim voor je dat de test positief zal zijn.

Liefs wolly

4. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Dank je Wolly. Jij bent al goed onderweg nu he, al over de helft zelfs! Hopelijk ga ik je snel volgen nu...

5. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Spannend!
    Meid, ik hoop het zooo voor jullie! En dat je dan dat hele IVF gedoe ook niet hoeft te doen enzo!

Nog even vraagje, jij had ook weleens overstimulatie gehad met Clomid toch? Heb je toen ook zo'n buikpijn / opgeblazen gevoel gehad zo rond de eisprong? Ik had vrijdag dus 4 eitjes en heb sinds vrijdagavond het gevoel dat ik op ploffen sta, gisteren deed het echt zeer ook... Heb dat nog nooit gehad. Als het goed is had ik zaterdag of zondag eisprong.

6. wolly

wolly Niet meer actief

Ik hoop het zo voor je!

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nog enkele dagen tot testen SRB! Net op de valreep zou wel leuk zijn... ik duim!

8. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Het is geen aardappelpizza geworden, al lijkt me dat wel erg lekker. Heb een salade met gerookte kip en ciabatta brood gemaakt. Lekker makkelijk en heerlijk met dit weer.

Wat heerlijk dat jullie een weekendje weg gaan boeken en erg gezellig met z´n allen.

Eerst weer even snel deze week voorbij laten gaan.
    Hopelijk is het snel zondag. :)

XXX

9. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Nog een paar dagen meid,
    ik denk aan je

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ik heb inderdaad een keer overstimulatie met Clomid gehad (3 eitjes bij zelfinseminatie noemden ze toen overstimulatie, bij iui is de grens bij ons pas 4, echt zo raar!). Maar eerlijk gezegd heb ik sinds ik Clomid gebruikt heb altijd een hele gevoelige eisprong. Soms kan ik niet eens meer doorlopen (als ik aan het lopen ben bedoel ik) omdat het zo steekt. Dat is echt sinds ik Clomid heb gebruikt, daarvoor voelde ik mijn eisprong nooit. En ik gebruik nu al dik een half jaar geen Clomid meer, maar gonal-f, en ik heb het nog steeds (ook in de rustmaanden). Op zich wel fijn, je weet dan precies wanneer de eisprong is, maar ook irritant natuurlijk, die pijn.

Bij mij maakt het aantal eitjes hierbij niet uit dus. Ik heb nu drie keer drie eitjes gehad (een keer bij de Clomid dus, en 2 keer met gonal-f) en dat had geen invloed op de hoeveelheid pijn geloof ik. Afgelopen keer had ik in ieder geval maar 1 eitje en toen had ik het ook.
    Hopelijk is het inmiddels over, de pijn. Sterkte!

Ondertussen... nog 4 te lange dagen hier op de wachtbank... :)

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    we slepen elkaar wel door die 4 dagen heen hoor! Alleen zijn we allebei van die ongeduldigen, dus kan ik je niet echt aanmoedigen niet te vroeg te testen, want dat doe ik zelf ook altijd namelijk. Het is gelukkig wel lekker weer. Probeer lekker bezig te zijn, dan is deze dag ook weer zo om, en dan zijn het er nog maar 3! ;)

12. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Inderdaad! Misschien moet ik ophouden met de hele ochtend op het forum zwerven :) Dat helpt ook niet he.

Ben jij ook thuis vandaag?

13. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi SRB,

Niet dat ik je nog zenuwachtiger wil maken maar.. :D
    Bij mij hebben ze destijds 5 dagen voor de officiele testdatum al gezien dat ik zwanger was.
    Ik belande toen met overstimulatie in t ziekenhuis waar er bloed werd geprikt. Ik had toen een HCG van 75.
    Zou een vroege test geen uitsluitsel kunnen bieden?

Heel erg veel succes met de laatste loodjes!

Liefs,
    Ciara

14. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ik mag pas maandag prikken... Eerder dan binnen 14 dagen doen ze het niet (dus dat zou zaterdag zijn, en dat mag ook niet).

Ik ga gewoon vrijdagavond niet teveel drinken, dan moet het zaterdag gewoon op een test te zien zijn toch? :) Spannend, spannend!

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik ben ook thuis idd, dan kijk ik echt elk uur weer op het forum, ja,dan gaat het niet erg snel hè,haha.
    we zijn gewoon verslaafd geraakt aan het forum. We treffen wel lekker weer vandaag in ieder geval. Ik heb het zwembad staan, dus ga eens lekker dobberen op mijn luchtbedje, en dromen over een positieve test,haha

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Het is hier eigenlijk helemaal niet zulk lekker weer. Het is warm, maar niet zonnig. Zit dus lekker binnen :)

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    echt waar? dat scheelt wel veel dan, bij ons geen wolkje aan de lucht. Wij hebben wel maandagochtend en gisterenochtend veel regen en bewolking gehad. nog een paar daagjes, dan is het goede weer waarschijnlijk weer over, maar als we dan een positieve test in ons handen hebben, vind ik het helemaal niet erg!

18. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meis,

Nog maar een paar daagies! Spannend hoor en ook zenuwslopend he die ww.
    Helaas kom ik pas na mijn vakantie weer terug op het forum (ik vertrek donderdagnacht). Dus weet pas wat later meer. Maar ik zal voor je duimen en aan je denken!

Liefs Nikkie

19. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hier ook lekker weer de hele dag, alleen moest ik werken en had ik er niets aan, maar was lekker op de fiets naar het werk, dus had terug toch nog wat zonnestralen. Spannend he meiden, ik ben aan het aftellen voor jullie. Ik ga voor dubbel feest!

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nog 2 daagjes!

Deel Deze Pagina