SRB in de mmm

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Srb, Mar 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jij bent er ook bijna.
    zullen we gewoon samen overstappen over 2 dagen naar de zwangeren?
    wel gezellig saampjes :D

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    ik doe ook mee als jullie het goed vinden!

3. gezellig Wies!

4. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meis,

Ik duim heel hard voor je.

Nog eventjes dan zul je het weten..

ZOOOO SPANNNENNDNNNDDD!

DUIM DUIM DUIM

xxx

5. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    srb hoe gaat het met je?
    spannend de laatste wachtdaagjes.
    succes nog even!

6. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Het komt nu echt dichtbij, word steeds banger dat t niet zo is... Ik voel me wel raar, maar dat heb ik elke maand. Maar ik vier zaterdag graag met zn drietjes feest . We gaan ervoor!

xxx

7. srb, wat voel je dan?

8. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    3 dagen vage hoofdpijn, last van mn darmen, dat soort dingen. en zere (.)(.) Maar dat is een gevolg van de pregnyl denk ik. dat heb ik echt elke maand.

En jij? Voel jij je anders dan anders?

9. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
  10. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    srb,ik heb ook al drie dagen hoofdpijn, denk de hele tijd dat het door het weer komt, maar wie weet dus een symptoom? na vanacht nog 1 nachtje in ieder geval dan hebben we duidelijkheid! sweet dreams!

11. ik heb geen hoofdpijn en ook geen rommelende darmen.

alleen maar last van de zijkant van mijn (.)(.).

nog maar één dag! :D :D

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    srb, hoe gaat ie? spannend nu weer hè! ik voel me toch iets anders dan anders, en de ongisteken zijn ook anders, dus ik ga zeker een testje wagen morgen!

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    srb, hoe gaat het met je?

14. Hey Srb, hoe gaat het met je?
    ik hoop dat je niet online bent omdat je allemaal leuke dingen aan het doen bent, en niet omdat je ongie bent geworden.
    we denken aan je!

Wies, even hier (mag wel he ;) ) jij ook veel succes. ik wacht op jullie!

15. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    SRB, ik ben er nog hoor.
    Ben niet veel op het forum maar probeer wel af en toe bij te lezen.
    Ik weet hoe jij je nu voelt.
    Het loopt tegen de testdatum en dan wordt het steeds spannender.
    Ik werd dan ook steeds banger om te testen.
    Heb de laatste keer met het hart bijna in mijn keel op de w.c. gezeten
    en durfde maar niet naar de test te kijken.
    Ik ben zo keihard voor je aan het duimen :thumup: :thumup:
    Het moet gewoon goedkomen! Nog even volhouden meid
    en dan wil ik heeel graag een mooi positief bericht lezen.

Gr Flam ;) ;)

16. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Hoi,hoi,

Hoe is het nu met je?
    Bijna testen zie ik spannend hoor,ik ga heel hard duimen.

Liefs Kareltje

17. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo,

Hier eerst even een klein rondedansje voor Rach! Ben heel blij met haar goede nieuws!

Ondertussen hadden wij ook weer een bijzonder enerverende dag vandaag. De arts van het Bronovo stond op mijn voicemail om te melden dat we ons in mogen schrijven in het ziekenhuis van Voorburg, voor ivf. Superblij natuurlijk, tot ik het ziekenhuis belde voor een afspraak.
    6 november kunnen komen voor een intakegesprek (november ja, niet september...). En dan moeten we onze donor meenemen, zodat ze kunnen beoordelen of we geschikt zijn. Vervolgens krijgen we dan weer een hele onderzoeksperiode, en start het ivf-traject pas op zijn vroegst volgend jaar mei...
    Als we niet lesbisch waren geweest, hadden we deze maand met ivf mogen beginnen.

Wat heb je daar nou aan he! Als hij dat nou meteen had gezegd, dat we in elk ander ziekenhuis dan het LUMC gewoon weer onderaan de lijst zouden komen, dan hadden we ons toen wel direct in België ingeschreven. Dan hadden we nu over 3 maanden ook zover geweest. Nu hebben we bijna 2 maanden vertraging opgelopen omdat ze ons zouden helpen.

Kan er zo boos om worden!

We hebben gelijk actie ondernomen, want we moesten iets met onze woede. We hebben nu echt een officiële klacht ingediend bij de Commissie Gelijke Behandeling en ik heb een aantal kranten ons verhaal gemaild :) Ik weet wel dat dit niet echt wereldnieuws is, maar het is komkommertijd, misschien pakt wel iemand het op :) Het gaat ook om het idee he, we voelden ons daarna een stuk beter.

En laten we vooral niet vergeten dat we morgen gaan testen. Ik heb echt geen idee... Ben doodsbang voor een negatieve test, maar ik blijf mezelf voorhouden dat het ook gewoon kan zijn gelukt.

Dank jullie wel voor alle steun!

xxx

18. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    @ Flam: ik durf ook niet te kijken. Meestal spring ik uit bed om erop te plassen, dan ren ik terug en geef ik de test aan mijn lief om hem vast te houden tot de 5 minuten om zijn. En dan kijkt zij :)

19. srb, ik vind het een goede zet van je dat je de kranten heb gemaild! jullie zijn zeker niet de eerste en de laatste die hiermee te maken krijgen, dus je doet het ook een beetje voor alle stelletjes na jullie.

maar nu wat anders: ik ben al vroeg op en duik gelijk in jou topic en ik zie nog geen berichtje. je bent toch niet aan het uitslapen he [-X
    toen ik gisteren positief testte hoefde ik niet te wachten maar verscheen, nog eerder dan de teststreep, de blauwe streep meteen.

nog even wachten op het goede nieuws dan, ga ik even bij Wies kijken ;)

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hopelijk is jou test beter srb, mijne was negatief! mss dat ik een vaag schaduwlijntje zie, maar dat kan ik me ook inbeelden, hopelijk te vroeg getest. Ik duim voor je!

Share This Page