IK HEB EEN TWEEDE STREEPJE! We durven er nog niet echt wat te vinden, maar volgens mij is dit toch goed nieuws? Ik ga hem in het album plakken
WAT!? jaaa wat zou dat fijn zijn ! zitten we samen bij de april mama's. ik ga snel in je album kijken ----> ZOOEeeff...
ja, hij staat er echt hè! ik ga zo gelijk nog een paar testen kopen, ik wil het zo graag nog een keer zien. xxx
ik zie hem ook écht! je moet alleen nu niet veel water drinken he! enneh.. koop een hele sensitieve test! ik ben nu al extra blij
Nee, ik drink niet meer, heb alleen om 8 uur 2 glazen water gedronken (en moet nu ook echt heel erg plassen, maar ik houd het nog maar even in tot ik nieuwe testen heb, we wonen om de hoek bij winkels). Welke zijn heel sensitief? Ik denk dat ik gewoon even alle varianten koop die ik tegenkom bij de Etos. Dank je Ginny!
WAUW! Wat super zeg! Ik zie hem ook. Ik hoop dat al je testen aangeven dat het eindelijk zover is. Wat heerlijk, kan je eindelijk genieten. Geen gezeik meer met ziekenhuizen en al helemaal geen drama meer welk ziekenhuis je wel wilt behandelen en welke niet. Het engeltje van boven heeft goed geholpen!
Is het echt waar? Ik zit hier met een enorme big smile! Ik dacht voodat ik naar A'dam ga, nog even snel in jouw topic te duiken...zie ik dit goede nieuws! Okee: ik draag een bont gebloemd/gekleurd shirtje met grote bloemen. Overwegend rood/bruin/oranje. Ik heb een bruine katoenen broek aan en witty gympies. Fototas/rugzak bij me voor camera! Gaan we elkaar zien? Lijkt me lachen! Meid, wat ontzettend, ontzettend, ontzettend goed nieuws. Helemaal top! Ik ben echt blij voor jullie (gek he dat zo'n forumcontact deze emoties kan oproepen). Liefs Lola2
Jaa, tweede test geeft ook een streepje! Het is gewoon waar: ik ben zwanger! ben zo ontzettend blij! Mijn lief is steeds in tranen van alle emoties @ lola, ik ga je vinden! ik weet nog niet welk shirt ik aan doe. @ Hopefully, ja, we hadden zeker hulp van boven xxx
Waaauwwww het is gelukt Ik ben super blij voor jullie! Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker met z'n 2tjes van. Enne die streep van de test in je album is echt wel een streep Liefs wolly
te gek srb! die streepjes worden natuurlijk steeds donkerder en jullie kunnen heerlijk gaan genieten van wat vast en zeker een geweldige zwangerschap wordt en inderdaad...geen gedoe meer met die chauvinistische ziekenhuizen
TE GEK! WHOOOOPEEEEE! Ik ben echt superblij! Wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd meissie! xxx Jootje
gefeliciteerd met de 2e positieve test! geweldig zeg! Waar haal je trouwens de sensitesten? ik heb nog nooit van die gehoord?