Via internet, ik heb er op een gegeven moment 24 besteld, voor iets van 25 euro. Heb er nu precies nog eentje, voor morgen of zo Ik heb de midstream variant. xxx
Ik zie ook echt een streepje hoor Jeeeeehh Ben zo blij voor je Geniet er maar heerlijk van, het is je van harte gegund Dit maakt mijn dag weer heeeelemaal goed Gr Flam
oh goed zo goed zo! ik denk (ik lees iets dat je naar a'dam gaat?) dat je nu aan de prinsengracht lekker in het zonnetje aan het genieten ben van uhm.. een lekkere waterlimonade ik hoop dat je snel een mooie banner maakt, én dat je gezellig bij de aprillers komt meekletsen. ik vind het super! dag ivf-gezeur!
Ik sta inderdaad aan gracht nu, bootjes te kijken met een ijsthee in de hand. En en gelukzalig gevoel Wat een heerlijke dag is dit Profiel pas ik morgen aan, dat lukt niet op mn telefoon.
Whaaaaaaa weet niet wat ik lees SBR. Je bent gewoon hartstikke zwanger. Helemaal geweldig ben heel blij voor jullie. liefs vruchtje
SRB! Wat ben ik blij voor je! Ik dacht, ik ga even een kijkje nemen op jouw topic en zag al meteen dat jij zwanger bent! En Wies moet nog een keertje testen en misschien is zij het ook?! Wat een leuk nieuws alleemaal.. Ik zag dat Rach ook al zwanger is. Ik ben zo ontzettend blij voor jullie allemaal! SRB geniet ervan en laat het ziekenhuis nu maar lekker voor wat het is. Toch? Nu moet je even geen stress hebben. En ivf is gelukkig niet meer nodig! O geniet ervan meid! En je lief ook! Van harte gefeliciteerd! Hartelijke babygroeten!
Hey vruchtje, jij bent ook al zwanger@@! Wat leuk zeg! Van harte gefeliciteerd! Geniet er ook van. Ik zie jullie wel op de zwangertopic hopelijk! Groetjes!
Test 3 en 4 zijn het eens! We zijn zwanger! Hoera! Ik plak ze zo in mijn album (test 2 heb ik niet op de foto, daarvan waren beide streepjes verdwenen toen ik een paar uur later nog eens keek, dus die heb ik heel gauw weggegooid) Morgen nog de bloedtest natuurlijk, maar dat is nu toch meer een formaliteit. Onze donor en zijn vrouw zijn ook superblij. Ik sms'te ze net voor de update, hing hij gelijk aan de telefoon. Ze waren al sinds half 6 wakker (ze hebben een zoontje van 3, dat zal de boosdoener zijn) en zaten sindsdien in spanning Gisteren hebben we onze ouders en zussen al gebeld. We waren van plan om tot vandaag te wachten (we gaan bij mijn ouders eten vanavond en wilden daarna even naar die van mijn lief rijden), maar konden toch niet langer wachten. Ook die waren door het dolle heen. Mijn moeder kreeg helemaal een andere stem van emotie. Mijn vader was in de schuur, dus die had de telefoon niet gehoord en het gesprek ook niet. Mijn moeder gaf hem de telefoon en zei dat het voor hem was, zonder te zeggen wie het was, zodat ik hem zelf ook kon verrassen. Hij was zo blij! Nu maar heel, heel hard duimen dat alles goed blijft gaan. Dank jullie wel allemaal voor alle steun en lieve berichtjes. xxx
Hm, volgens de tickers kan ik nog niet weten dat ik zwanger ben, dat krijg je met een cyclus van 22 dagen Nou ja, dat maakt niet uit, het blijft leuk, eindelijk een feestelijke banner. Volgens babygaga ben ik op 14 april uitgerekend. Dat klinkt mooi!
JAAAAAA Srb! Wat geweldig! VAN HARTE GEFELICITEERD! Ohhh, wat zullen jullie blij zijn! Ik hoop je snel te volgen! Veel liefs, Martini
Vrijdag is NOD, dan naar zkh voor echo en weer beginnen met Clomid 50 mg. Hopelijk dan niet teveel eitjes, maar ik zie het alweer heel positief in dus ik ga in september gewoon zwanger op vakantie! Jeeeee, ik ben zooo blij voor jullie!
ik zie je nu al helemaal staan bij het grachtje, een vreugdedansje samen jinky, besef je het al een beetje?
IK LEES HET NU PAS WHOEHOEEEEEEE Super gefeliciteerd meid! Wat ben ik ontzettend blij voor jullie! Geniet ervan (samen met Rach). Elmo
Hee die SRB, ik heb je gezocht...ben uiteindelijk beland tussen een aantal mensen waaronder 2 vrouwen met een dochterjte van negen maanden oud! Ze had prachtige bruine kijkertjes...was wel een beetje sjaloers, zij wel... Wie weet staan jullie en wij volgend jaar met een zuigeling aan de grachten...Ik ga voor je duimen dat je een zorgeloze zwangerschap mag beleven en dat je je negen maanden lang koningin te rijk voelt! (ps, heb je ook Paul de Leeuw als dikke witte indiaan op de boot gezien ). Dag SRB, ik wens je ook vandaag nog een gelukzalige dag toe! Feliciteer je vriendin ook van mij! Liefs! Lola2