SRB in de mmm

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Srb, Mar 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ik kan je wel 1000 keer feliciteren!
    het is zo leuk om samen met iemand te zwangeren uit de MMM.
    was het gister leuk?

2. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    SRB, Gefeliciteerd!

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jeetje SRB, kan ik eens een weekendje niet online komen en dan mis ik zo'n fantastisch nieuws!

Ben al 3 keer opnieuw moeten beginnen, schrijf steeds fouten, zo ongelooflijk blij ben ik voor jullie!

Net op de valreep voor IVF zwanger! Super zeg! Lekker geen gedoe meer met die ziekenhuizen! Super, super, super!

Heel fijn weekend gehad zekers? :D

Geniet ervan!

4. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    gefeliciteerd srb.
    geniet van je zwangerschap!

5. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    En alweer van die lieve reacties! :) Ik vind het zo lief dat iedereen zo blij voor me is! Moet zeggen dat ik dat zelf ook wel had, bij iedereen die me voor is gegaan, maar het is toch wel heel bijzonder.

Ook de reacties van het thuisfront zijn echt heel leuk. Mijn schoonzusje heeft al 6 jaar een rijbewijs, maar rijdt nooit auto omdat ze niet durft. Vandaag is ze voorzichtig weer begonnen, want als de baby er eenmaal is, wil ze wel zo vaak mogelijk op bezoek kunnen komen. En dat idee hielp haar spontaan over de brug om weer te oefenen.

Bij mijn hoogzwangere beste vriendin, die de deur niet meer uit kan, gingen we de test laten zien. Ze is zo blij voor me. Ze gaf een potje Prenatal vitamines zodat ik gelijk kon beginnen met goede vitamines slikken :) Heel lief vond ik.

En vanavond hebben we bij mijn ouders gegeten. Die hadden ook al cadeautjes. Van mijn vader kreeg ik een heel lief klein minipetje (voor baby's van 0 tot 3 maanden), zo schattig! En van mijn moeder een eendje op wieltjes aan een touwtje, dat peutertjes achter zich aan kunnen trekken. Toen ik 1 was, was dat mijn favourite speelgoed (al had ik dan een hondje) en dit eendje had ze ruim een jaar geleden ergens gezien en gelijk gekocht omdat we toen natuurlijk ook al bezig waren. Ik vond het zo ontzettend lief.

En dan nog onze donor met zijn superschattige telefoontje vanmorgen vroeg. Ben ook zo blij dat ze zo meeleven.

Nu alleen die bloedtest nog morgen... Daar ben ik wel een beetje zenuwachtig voor... Onterecht heb ik besloten, met 4 positieve testen kan het toch bijna niet meer mis gaan, maar toch he... Zodra ik het weet, plaats ik een berichtje. Geen idee nog hoe laat het precies is, dat laat ik nog weten.

Ik ga lekker slapen nu (en nog wat eten, ik heb echt constant, maar dan ook constant honger. Dat is iets goeds toch? :) )

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey meid,

Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de bloedtest vandaag maar ik kan je geruststellen hoor! Voor posi urinetesten moet je echt wel al voldoende HCG aangemaakt hebben en een bloedtest is veel gevoeliger dan een urinetest... je bloedtest zal dus echt wel ook posi zijn (al had ik dezelfde vrees als jij hoor... zelfs met de eerste echo dacht ik dat ze zouden zeggen dat ze zich vergist hadden :D)

Hoe het verder gaat kan niemand voorspellen (al gaan we natuurlijk uit van het beste) maar nu mag/moet je genieten van je roze wolkje!

PS: dat eendje moet volgens mij super schattig zijn :D

7. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Hey SRB, ik heb heel wat gemist zie ik. :confused:
    Je bent zwanger!
    Sorry dat ik niet eerder gekeken heb.
    Gefeliciteerd meid, met jullie zwangerschap en geniet ervan.

Liefs Hope

8. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hey SRB

Ook ik weet niet wat ik hier zie maar er zijn allemaal zwangeren! Geweldig meid eindelijk en geniet er lekker van!

VAN HARTE GEFELICITEERD!

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    srb ook van mij gefeliciteerd, dat is nog eens goed nieuws!

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    succes met de bloedtest srb! maar dat kan niet missen hè met 4 vetpositieve testen!

11. goed nieuws van srb:

de batterij van haar mobiel is leeg en ze kan op het werk niet op het forum, dus:

De bloedwaarde was 212, en dat waren er 211 meer dan de vorige keer! Goed he :)
    Eerste echo is 25 augustus om 11 uur, in week 7. Spannend!

ik ga kijhard meeduimen! :)

gefeliciteerd met je zwangerschap

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Super! Veel plezier alvast met de eerste echo! Wss zal je het dan pas echt beginnen geloven! :D

13. en je krijgt extra felicitaties van Elmo :D

14. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Oh jippie, de succesverhalen stromen binnen. Gefeliciteerd Srb! Wat een fantastisch nieuws!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

SUPERRRRRRRR

16. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Volgens mij heb ik je al 100x gefeliciteerd, maar ik doe het gewoon nog een keer.

GEFELICITEERD!

Vind het echt fantastisch.
    XXX

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ik doe het ook nog een keer: GEFELICITEERD.

Rach: wanneer heb jij je 1e echo, is dat al bekend?

gr vruchtje

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    bij deze ook nog een keer: gefeliciteerd!

19. ja ik heb 21 aug mn eerste echo :)

en jij srb?

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    oh fantastisch nieuws meid!

ik kan niet achterblijven, nog een keer

Gefeliciteerd!