Srb heeft de echo dan 25 aug, toch Fantastisch dat jij ook zwanger bent, meid \/ Ook nog een felicitatie voor jou
Ik denk dat srb op haar werk stiekem alleen maar op positiekleding aan het googlen is en testjes uitvoert op de wc
Hallo meiden, Ben ik weer. Ik heb op mijn werk inderdaad niet veel anders gedaan dan babykleertjes, zwangerschapskleren en leuke groeiplaatjes bekijken Kan er nog steeds niet over uit. Ben wel een beetje zenuwachtig voor de eerste echo, maar ergens ook niet. Ik heb besloten dat het goed gaat (niet dat je zoiets kan besluiten, maar toch). Wil niet constant in de zenuwen zitten. Al die negatieve energie die dat meebrengt, helpt toch niet. Dus ik ben zo ontzettend aan het genieten. Van het gevoel, van alle aandacht en van het feit dat ik nu echt, echt voor mezelf mag shoppen. Testjes op de wc doe ik niet meer nu de bloedtest zo positief was. En ik heb er natuurlijk 5 in totaal gedaan (2 die eerste zaterdag, 2 zondag en nog 1 maandag, vlak voor ik de bloedtest had, voor de zekerheid). En ik ben nu toe aan een volgende stap: mijn eigen topicje sluiten. Ik wil niet meer denken dat het nog mis kan gaan en dus zit ik niet meer in de mmm. Dus bij deze, Elmo of Rach, of een van de andere lieve moderators: gooi er maar een slotje op. Ik ga natuurlijk nog wel meeschrijven met het topic van Wies, zoals altijd, maar dan niet meer over mij. En ik blijf iedereen volgen die ik nu ook al volg, maar dan gewoon niet meer vanuit hier. Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes en alle felicitaties en nog veel meer voor alle steun de afgelopen maanden! Oja: als ik bericht heb van de Commissie Gelijke Behandeling (want dat traject loopt nu echt) zal ik het posten op het KID-forum, waar het het meest bijpast. Hele dikke knuffel voor iedereen! xxx, SRB
Lieve lieve SRB, Bij deze, op jouw verzoek, een heel mooi slotje op dit topic! We willen je hier voorlopig niet meer zien, tenzij het ooit voor een tweede is. Geniet van alle mooie dingen! Elmo