SRB in de mmm

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Srb, Mar 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. viool

viool Lid

Mar 5, 2008
    71
    0
    0
    Ik ga ook voor je duimen SRB!
    Ik hoop dat mijn Hcg boost heeft geholpen! :D

2. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo,

Stiekem toch maar vanmorgen getest, we waren zo nieuwsgierig... Maar zoals verwacht: dat had natuurlijk geen zin. Zelfs na een uur was er nog steeds maar 1 streepje te zien... We gaan nu echt braaf wachten tot maandag en dan opnieuw testen. Hopelijk komt er dan wel iets te staan dat we willen zien. Ondertussen: keep the HCG coming, we hebben het nodig!

Ondertussen is mijn vrouw ziek, niet handig, een dag voor haar verjaardag... Hopelijk voelt ze zich morgen beter. We gaan 's morgens buiten de deur paasontbijten (tenminste, dat is het plan), en dan vanaf een uur of 3 het feest. Hopelijk gaat het door!

Knuffel!

3. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    o jee.... ik hoop dat ze zich morgen weer helemaal fit voelt, dat komt nu effe niet uit.

Wel jammer dat er niet nu al 2 strepen zijn gekomen, had zo leuk geweest. Van mij krijg je een hele boel HCG toegestuurd. Keep my fingers crossed.

4. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Lieverd..

Jammer van je test... maar geef de moed niet op, je hebt wel errug vroeg getest he?
    Ik blijf hcgtjes jouw kant op sturen en blijf duimen... nog maar 2 nachtjes slapen toch?

Heel veel plezier met het ontbijten morgen en het feest, hopenlijk voelt je vrouw je ietsjes beter!

Fijne paasdagen

xxx

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg* *hcg*

Zo genoeg? :D

Positieve aan die nega test is dat je tenminste wel weet dat de pregnyl al uit je lijf is he! Hopelijk morgen meer succes!

Ik hoop trouwens dat je vrouw zich vandaag beter voelt en dat jullie een heel fijn feestje hebben vandaag!

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hopelijk is je vrouw beter, en dan wens ik je een succesvol feestje toe! Veel plezier! En even niet aan denken vandaag,...maar succes morgen!

kus!

7. Martini

Martini Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,109
    622
    113
    Hoi SRB, en heb je al getest? Ben nieuwsgierig!

Wij hebben afgelopen woensdag gehoord dat ik een kijkoperatie krijg. Maar dat gebeurt pas over 2 maandjes ofzo want we hebben nu even lekker pauze. Ik ga er dus ook nog niet teveel aan denken of mee bezig zijn, me daar druk over maken komt wel.

Nou meid, ik duim voor je dat je vandaag een positieve test hebt!

Groetjes

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Ik ben ook nieuwsgierig :D

9. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Helaas, helaas, nog altijd geen positieve test vanmorgen. We zijn nog altijd te vroeg, dus ik maak me er nog niet echt zorgen over, maar jammer is het wel...

Feestje gisteren was erg geslaagd gelukkig. Iedereen was er, leuke cadeaus, hapjes waren geslaagd gelukkig. En mijn vrouw was iets beter. We hebben zelfs buiten de deur kunnen ontbijten. (waarbij ik zo'n beetje alles op heb gegeten, dat dan weer wel, maar dat was eerlijk gezegd ook geen straf, het was heerlijk).
    Helaas was ze niet helemaal beter, ze ligt nu alweer uren te slapen, maar gisteren ging het dus wel goed. Anders was het ook zo naar geweest: hele familie op bezoek, en zelf in je bed moeten liggen... Maar nu zijn we voorlopig uitgefeest. Vanmorgen hebben we dus ook eindelijk alle ballonnen en slingers weg gehaald (die hingen er al ruim een week nu). En de paaseitjes zijn ook op.

We gaan nu woensdag weer testen. En als het dan nog niet positief is waarschijnlijk donderdag en vrijdag ook (lang leve de testen van 1,5 euro, dan doet het net iets minder pijn he).

@ Martini: Is er een wachtlijst voor die kijkoperaties? Of is dat omdat het zo beter uitkomt voor jouw cyclus? Als deze poging mislukt is, krijg ik ook een kijkoperatie waarschijnlijk, maar inderdaad dan ook pas op zijn vroegst over 2 maanden. Misschien kunnen we elkaar dan wel gezelschap houden :) Geniet van je rust de komende maanden!

@ alle HCG-gooiers: bedankt! Ik blijf erin geloven dat het werkt! Nu nog even op die test verschijnen alleen...

10. Martini

Martini Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,109
    622
    113
    He jammer joh! Maar blijf voor je duimen want het kan dus nog gelukt zijn. Heb je geen symptomen o.i.d.?

Nee er is niet echt een wachtlijst maar we hebben gewoon zelf even een pauze ingelast, om er even niet zo mee bezig te zijn eigenlijk.

Leuk dat het feestje geslaagd was!

Nou, de groetjes maar weer!

11. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Nee, helemaal niets. Af en toe wat steekjes in buik en borsten, maar die duren maar secondenlang, dus dat zegt niets. Het enige is dat ik me zo anders voel dan normaal gesproken rond deze tijd, ik heb gewoon nergens last van en dat ken ik niet :) Ach ja, als het nu niet zo mocht zijn, dan heb ik me deze maand in ieder geval goed gevoeld. Da's ook belangrijk...

Verstandig, van je pauze. Niet te vaak op het forum komen dan he, anders ben je er nog mee bezig... Ik stuur je wel een pb'tje als ik echt nieuws heb, ok?

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    oh wat balen!
    Ik blijf voor je duimen!
    Fijn dat het feestje geslaagd is!

Groetjes Jinky

13. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    he...balen ze dat de test nog niet positief is. Inderdaad lang leven de goedkope testen. Gewoon blijven proberen. In wat voor opzichte voel je je anders dan normaal?

Gelukkig dat je vrouw gister heeft kunnen genieten van het feestje.

Nou nog even wat meer hcg verzamelen en op naar die 2 mooie strepen

14. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Ik voel me veel blijer dan normaal. Maar dat is niet echt een signaal he :)

15. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    :p vrouwelijke intuïtie :p

is ook heel belangrijk he!

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    jammer zeg dat ie negatief was, maar idd nog vroeg. juist niets voelen kan ook een symptoom zijn hè, en als je je goed en blij voelt, zegt ook wel wat. hoop voor je dat je intuïtie gelijk heeft.

17. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Meis,

Wanneer is de dag dat je weer gaat testen? Ik duim me nog steeds helemaal suf!

En binnenkort lekker op vakantie, HEERRRRLIJK...

xxx

18. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo!

Morgenochtend ga ik weer testen... Spannend, spannend!

19. wolly

wolly Niet meer actief

Heel veel succes morgen met testen hoop dat je dan posi test.

Mijn duimen draaien voor je!

Liefs wolly :)

20. viool

viool Lid

Mar 5, 2008
    71
    0
    0
    He SRB,

Ik zal ook voor je duimen! Succes!

Share This Page