SRB in de mmm

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Srb, Mar 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    duim, duim, duim!

2. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!

Ik ga gauw offline nu, Desparate housewives kijken!

xxx

3. Niet meer actief

Veel succes met testen morgen!
    Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag al eens ga testen.

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik kwam ook even piepen of je al getest had... ik duim voor jullie hoor!

5. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    En?

Oh je gaat ook bijna naar de USA. Waar ga je precies heen? Ik hou van Amerika en Starbucks!

Groetjes,
    Elvira

6. heb je nog niet getest?

:confused: spannend!

7. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo,

Ja, wel net getest, maar nog altijd negatief. Om gek van te worden! Moet ook niet testen natuurlijk voor de dag dat het mocht van de gyn, maar mijn geduld is ver te zoeken... De test van maandag had ik nog niet weggegooid, en die heeft inmiddels wel een mooi streepje... Maar dat zegt natuurlijk niets. Als je twee dagen moet wachten voor er een streepje is, is het zeker niet genoeg hcg.
    Nu gaan we echt wachten tot vrijdag. DAn mag ik ook bloed laten prikken, dus dan weten we het zeker.

xxx

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Pfff, kan me voorstellen dat elke dag wachten er eentje te veel is hoor SRB! Gelukkig is vrijdag niet zo ver weg meer... hopelijk geeft de bloedproef een dikke vette plus aan!

9. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    Spannend SRB...heb je geen testen van matcare of sensitest, die zijn supergevoelig!
    Nou ja je hebt gelijk om te wachten, maar kan me je ongeduld wel heeel goed voorstellen hoor!

10. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Jawel, ik heb wel testen van Sensitest... Word nu spontaan zenuwachtig. Betekent dat niet eigenlijk dat het niet zo is?

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    dat scheelt per persoon, je kan ook heel weinig hcg aanmaken. Wacht vrijdag af, dan hopelijk een mooie streep! (en positieve bloedtest)
    Ik begrijp je heel goed hoor dat je nieut kon wachten, ik heb dat zelf ook altijd. Mijn progesteron was te laag, dus geen ei, en nog heb ik testdrang,haha

12. viool

viool Lid

Mar 5, 2008
    71
    0
    0
    Tje wat spannend voor je! Nog 2 dagen......

13. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hopelijk is dat het Wies, maar het is nu zo dicht bij, ik word echt gek van de zenuwen.

Ik snap dat jij ook testdrang hebt, zou ik in jouw geval ook hebben. Sterker nog, toen ik vorige maand ongesteld was, wilde ik zelfs nog testen omdat ik het er gewoon niet mee eens was :)

14. :) ik wist niet dat dit woord bestond

maar als je vrijdag officieel pas mag testen, kan het nu echt nog te vroeg zijn. het kan nog alle kanten op!

15. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Dikke knuffel SRB!
    Wat een stress altijd weer he!
    Als vrijdag je testdag is dan kan hij heel goed nog positief worden, zoals rach zegt!
    Sterkte vrijdag en mijn duimen draaien nog voor je!

Groetjes Jinky

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nog 1 dagje geduld!

Heb je je testdrang kunnen bedwingen vandaag :)

Hier duimen we stevig door dat je morgen positief nieuws mag krijgen!

17. wolly

wolly Niet meer actief

Hier wordt het dus ook al spannend ben nu zo benieuwd :)

Mijn duimen draaien voor je dat je morgen een mooie test krijgt.

Succes morgen met testen.

Liefs wolly :)

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    succes morgen met testen, ik zal hard voor je duimen!

19. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo,

Het was een zware dag vandaag, iedereen die weet dat we bezig zijn vroeg: "en, weet je al wat?" Ik maar zeggen: neehee! Heel irritant! En dan ook nog slecht nieuws. Een collega die 9 weken zwanger was (en 150 kilo weegt) heeft gisteren een miskraam gekregen, al voor de tweede keer. De verhalen achter haar rug waren echt vreselijk, maar het kwam er op neer dat zo'n beetje iedereen vond dat het haar eigen schuld was omdat ze zo dik is. Alsof dat miskramen veroorzaakt! Ik vond het zo zielig. Ik ging natuurlijk ook heel hard voor haar in de bres springen, maar dat zorgde er alleen maar voor dat mensen vervolgens aan mij weer gingen vragen hoe het met ons ging... Zucht...

Ondertussen voel ik nog helemaal niets. Geen aankondiging van ongesteldheid, dus, maar ook geen enkel mini-symptoompje dat ik zwanger zou kunnen zijn... Maar goed, nog 1 nachtje slapen. En als de test dan negatief is, mag ik bloed gaan laten prikken. Dus morgenmiddag weet ik het. Helaas kan ik pas 's avonds op internet, dus ik kan het niet eerder laten weten dan een uur of 7 (mijn telefoon is ook kapot, dus dat werkt ook niet).

Bedankt voor alle medeleven weer!
    xxx

20. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    dat is zeker rot voor die Collega! had ze al een echo gehad, waarschijnlijk is het dan eerder foutgegaan. Maar wat je zegt, dat is het allerminst om achter haar rug om dat te zeggen! dat is ook de reden waarom ik zeker voor die tijd niks vertel....hoef ik ook niks uit te leggen! behalve waar ik het tegen kwijt wil!

Meid voor jou ga ik heel hard duimen voor morgen!
    Ik kom morgen avond zeker even kijken!
    ik hoop het voor je hoor

met z'n 3-en in de cabrio ;)

knuffel!

Share This Page