SRB in de mmm

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Srb, Mar 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo,

Een dagje verder gaat het inderdaad beter. Ik baal er wel echt ontzettend van, dat wel. We waren gisteren ook aan het overleggen of we niet toch nog een poging willen doen voor de vakantie, maar eigenlijk is dat natuurlijk helemaal niet slim. Dus nu maar beginnen met de rust...

Bedankt voor jullie lieve reacties, dat helpt echt enorm.

xxx

2. waarom niet voor de vakantie dan?
    (fjin dat je je weer wat beter voelt!)

3. anna26

anna26 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,008
    0
    0
    zelfstandige
    potverdorrie!
    ik lees het nu pas....
    wat super k*t voor jullie

sterkte met het verwerken

liefs anna

4. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo,

Ben nu echt ongesteld, dus nu is het echt waar. Meestal gaan we nu weer verder, maar het is toch geloof ik echt wel lekker om niet constant in die achtbaan te zitten, van het naar de eisprong toeleven, en dan naar het testmoment en dan weer verder. :)

@ Rach: We gaan pas na de vakantie verder omdat we echt even hormonenrust nodig hebben, en ook omdat we niet in de vakantie deze dip willen hebben. Vorig jaar februari gingen we naar Guatemala en werd ik in het vliegtuig ongesteld. Dat heeft toch de eerste paar dagen enigszins verpest. Nu we al zolang bezig zijn, zijn de dips natuurlijk nog veel groter...

5. wolly

wolly Niet meer actief

Meid dat is balen zeg dat je toch die :evil: :evil: weer hebt gekregen.
    Ik hoop dat de volgende ronde wel mag slagen.
    Nog even en je gaat lekker met vakantie..... :)

Liefs wolly :)

6. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Dikke knuffel meid! Sterkte!

7. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Dankjewel meiden :)

We zijn wel actief bezig nu met de vakantie. Hotelletjes en bed&breakfasts boeken, dagtours bekijken, en dat soort dingen. Niet helemaal het weekend dat ik me had voorgesteld, maar toch ook niet zo naar als dat ik vrijdag dacht.

8. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    gelukkig houd je je staande en heb je nu andere ook best wel leuke dingen om je op te richten.

Geniet met volle teugen van je vakantie en elkaar en kom lekker tot rust!

xxx

9. Niet meer actief

Geniet maar van je vakantie en alle voorbereidingen die erbij horen! Dan kan je daarna met goede moed en goed uitgerust terug beginnen. Kan eens goed doen een rustpauze tussenin. Even nergens mee bezig zijn en gewoon genieten. Ik gun het je vanharte!

10. nou dat klinkt in ieder geval super leuk! ik kan me goed voorstellen dat jullie er zin in hebben.
    en wat je verteld over geen teleurstelling willen hebben in de vakantie.. dat snap ik wel.

11. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Mijn arts stond net op mijn voicemail om te melden dat uit het onderzoek was gebleken dat ik niet zwanger was... Dat is wel duidelijk ja. Nou ja. Wel attent dat ze nog even nabellen.

@ Ellen: bedankt :) Jij veel sterkte met de ivf, je bent net begonnen toch?

@ Rach: we hebben er ook steeds meer zin in. Nog 16 dagen... Na de vakantie gaan we er misschien wel voor hoor, als het dan nog kan, ook als de twee maanden nog niet om zijn. Twee maanden is ook wel erg lang anders.

@ Jootje: komt goed (dat genieten & de rust) :) Hoe is het bij jou? ik ga zo even je topic lezen natuurlijk.

Knuf!

12. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Is zeker sociaal dat ze even nabellen, maar wel balen wordt meteen weer zo bevestigd.

Die 2 maanden zijn om voordat je het weet, waarschijnlijk zullen de komende 15 dagen het langste zijn. Gewoon iedere dag je koffer opnieuw inpakken......

Ben echt jaloers.....Amerika!...... Wij zijn zelf aan het kijken voor midden en zuid Amerka, maar zijn er nog niet uit.

13. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Zuid-Amerika ben ik nog nooit geweest, maar Midden-Amerika wel. En dat was echt geweldig! We hebben een rondreis gemaakt door Guatemala en toen nog een weekje Belize, op Caye Caulkner. Was echt heel leuk. MOcht je daartoe besluiten, let me know, ik heb echt heel veel tips.

Klopt wel, van die 15 dagen :) Ik moet eerst nog een tas kopen, mijn rugzak is in de vorige vakantie gestolen (hm, da's geen reclame he, voor Guatemala... maar het was dus wel echt een hele gave vakantie). Dat is ook al iets om naar uit te kijken dus, tas kopen komend weekend :)

xxx

14. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    wauw, je hebt al een aantal leuke reizen gemaakt.
    Ga zelf ook het liefste zo vaak en zo ver mogelijk weg. We zijn net naar Cuba geweest, is ook echt een aanrader.

15. dus nu heb je 2 maanden rust?

16. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Ja, waarschijnlijk wel. Ik heb morgen telefonisch overleg met mijn arts over de volgende stap in mei. Of eerst een kijkoperatie, of iui 4.

Waarschijnlijk ben ik de komende tijd veel minder online, ik probeer echt even afstand te nemen. Ik zal jullie wel missen!

@ Hopefully: succes vandaag! (als je vandaag ook je iui hebt).

Dikke knuffel!

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    logisch dat je even afstand doet, anders kun je het idd niet laten rusten. In ieder geval alvast een hele fijne vakantie, dat zal je zeker goed doen. En ik zal jou ook missen! Als ik nieuws heb stuur ik wel een pbtje.
    kus!

18. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Toch nog even een berichtje. Ik heb vandaag mijn arts gesproken over de volgende stap. Het plan is om nu toch eerst een kijkoperatie te doen voor we verder gaan. Volgende week heb ik een afspraak waarin ze alles uit gaat leggen. En dan wordt het ingepland voor na mijn vakantie.
    Die maand doen we zoals gepland ook geen poging, en daarna (ergens eind mei) gaan we weer van start. Tenzij er natuurlijk iets uit de kijkoperatie komt. Maar daar gaan we nog maar even niet vanuit :)

xxx

19. oke! en wat houd zo'n kijkoperatie in?
    heb je wel en HSG gehad?
    (leuk dat je even wat van je laat horen, de forumverslaafde zitten altijd klaar hoor)

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    fijn dat dat al gepland is, lekker na je vakantie, dus voorlopig hoef je er niet mee bezig te zijn. En eind mei is weer zo hoor! En als er wel iets uitkomt dan kunnen ze er juist iets aan doen en is dat de reden mss dat jeniet zwanger wordt. wie weet ben je zo zwanger daarna! maar we gaan er van uit dat het allemaal goed is natuurlijk.

Share This Page