spannend meis, ik ben benieuwd wat zo´n kijkoperatie inhoud. Hopelijk hoef je daar niet lang op te wachten na je vakantie. Ik ben het met Wies eens, we gaan er vanuit dat alles prima is, maar als ze wat vinden dan kunnen ze daar tenminste op in springen. Dan heb je natuurlijk liever dat je het weet dan dat je niets weet en het ook niet lukt. Gaan ze dan kijken of je eileiders niet verstopt zijn etc? Nou, als er iets is weet je ons te vinden. We´ll be there!
spanned zo'n gesprek over de operatie denk ik maar goed dat ze hetd oen misschien vinden ze niets en misschien iets maar het is fijn om te weten hoe het daar allemaal zit dan kun je dat evt achter je laten en dan heerlijk op reis even de boel de boel laten ga je op rondreis?
SRB, nu is het echt wel aftellen tot jullie vakantie! Zo te lezen gaan jullie echt wel een geweldige vakantie hebben Nu even rust in de MMM voor leukere dingen! Hopelijk valt de kijkoperatie mee en mogen jullie daarna snel zwanger zijn!
Ben echt slecht in het afstand nemen merk ik. Toch weer even ingelogd om te kijken hoe het met iedereen is... Vanaf onze vakantie zal ik dat zeker niet doen, dus dan moet ik wel Na het gesprek op donderdag zal ik ook zeker nog even inloggen. x
hihihihihi........ik had je net al online gespot. Ik zou precies hetzelfde hebben. Het is bijna een gewoonte om in te loggen en we zijn mensen, die blijven toch nieuwsgierig.
Hallo lieve meiden, Nee Hou het niet goed vol geloof ik. Ik probeer echt ontzettend afstand te nemen, maar ik heb echt bijna elke dag even ingelogd om te kijken hoe het met iedereen gaat... Nou ja. Inderdaad nog 8 dagen en dan zit ik in het vliegtuig en dan kan ik echt niet meer kijken. Morgen moet ik naar de gyn om te horen of ik wel of niet een kijkoperatie krijg en wanneer dan. Best eng, want ik moet alleen, mijn lief kan niet mee. En ik hoor altijd dingen veel erger dan dat ze zijn Nou ja, we zullen het zien... Ik log vrijdag nog even in om te vertellen hoe het gegaan is (morgenavond ben ik weg). Xxx
dan ga ik vrijdag op het puntje van mijn stoel voor de computer zitten! Succes meis, dat gaat vast helemaal goedkomen morgen....en als de informatie teveel wordt moet je het gewoon blijven herhalen en vraag anders of ze het opschrijven of maak zelf aantekeningen. Doe ik zelf ook altijd in mijn agenda. De vakantie zal jou en je vrouw heel veel goed doen. Dan moet je wel afstand nemen.
Hopelijk heb je een goed gesprek (gehad). Wil je ook nog even heel veel plezier wensen in Amerika! Geniet er maar van!
hopelijk is het allemaal goed gegaan. Balen dat je man niet mee kon. Het scheelt altijd als er nog iemand bij is, in je eentje al die informatie opslaan is best lastig. Maar inderdaad veel opschrijven en vragen.
sorry SRB, bedoelde je vrouw natuurlijk! Er zitten ook zoveel vrouwen hier op het forum, soms vergeet ik bepaalde dingen even, sorry hoor. liefs wies