Nou het is me gelukt om zelf een kaartje te ontwerpen Nu vroeg ik me af of jullie de datum en het gewicht er op zetten, want dat kan pas na de geboorte. En zijn er mensen met niet dezelfde achternaam, zetten jullie die er allebij op of laat je ze weg? Ik wil mijn achternaam er niet op hebben namelijk, is dit raar? gr
Ik heb het concept ook net naar de drukker gestuurd. Momenteel staat er: xxxx gram xx cm etc etc Dit bellen we door na de geboorte uiteraard. Ook beide versie namen hebben we al wel door gegeven maar moet dus uiteraard later ingepland worden. Dit was allemaal geen probleem Wij hebben er voor gekozen om enkel onze voornamen te vermelden. Vrienden van ons hebben er juist voor gekozen om beide volledige namen te plaatsen. Het is echt een persoonlijke keuze zoals altijd..
laten meer mensen de kaarten drukken, mij was het namelijk zelf gelukt heb een proef kaart gemaakt, vandaar. gr
Wij hebben ook twee achternamen en zetten ze er gewoon allebei op. De kleine krijgt de achternaam van mijn man.
Ik heb de achternaam van mn man, dus uk automatisch ook. We willen de kaartjes ook zelf maken en misschien zelf printen, maar dan moeten we naar zo'n zaak direct na de geboorte, dus sturen het waarschijnlijk toch gewoon naar een drukker. Gewicht en lengte wil ik er in principe wel bijzetten, al is het alleen maar om al de vragen te vermijden van 'hoe zwaar/groot is het?' Maar dat kan dus pas na de geboorte. En tja, er blijft altijd een kleine kans dat ons mannetje toch niet een mannetje is dus de kaart kan pas gedrukt worden als we het 100% zeker weten.
Wij doen alleen de voornamen, anders wordt het met 2 achternamen weer zoveel tekst. En idd wel gram en cm vermelden. Nu nog dé kaart vinden, hahaa dat vind ik het moeilijkste. Gr Cindy