duizelig en giga zweet uitbraak

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ancie, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    goeie morgen

ik heb een vraagje
    gister ochtend ging ik naar beneden ging me hondje uitlaten kwam terug werd ik giga licht in mn hoofd en misselijk en hele erge zweet uitbraak echt de druppels rolde van mn rug en voor hoofd ik ben toen gaan liggen heb mn thee rustig op gedronken en na een half uurtje ging het weer

nou had ik vanmorgen presies het zelfde
    is dit een zwangerschaps kwaal dat mn bloeddruk in eens stijgt ofzo
    of is het een huis arts bezoek waard ?

wie heeft dit ook of ook gehad en wat moet ik doen

liefs ancie

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Klinkt eerder als lage bloeddruk, ik herken het in ieder geval... Je kunt voor de zekerheid even bij de huisarts langslopen om te laten meten, dan weet je het. Lage bloeddruk kan geen kwaad, hoge wel. Het eerste is alleen voor jezelf vervelend, maar wel iets te verlichten met drop, zout eten en zoethoutthee, (en sowieso zorgen dat je over de dag voldoende drinkt).

3. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Lage bloedsuikerspiegel kan ook, vooral als je nog niets gegeten had.

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    pffff, zo zat ik vorige week bij de kapper.. in een half uur tijd kreeg ik drie van die zweetaanvallen met een knalrode kop erbij... mannnn was echt erg...

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj

het is indd heel normaal
    ik heb er sinds een aantal weken last van en krijg er ook hartkloppingen bij. dit hoort bij de zwangerschap zei de verloskundige tegen mij.

dit komt omdat je nu zwanger bent je veel bewuster bent van alles wat er gebeurt in je lichaam en je je sneller onbewust zorgen maakt waardoor het zich zo uit.

mijn bloeddruk is ook gewoon goed en heb er ook een paar keer per dag last van. ook me suikerspiegel is gewoon goed dus daar licht het ook niet aan.

het enige dat je er tegen kan doen is als je het voelt opkomen dus licht in je hoofd word om te gaan zitten of liggen tot het weggetrokken is.

maak je je echt te veel zorgen dan zal ik gewoon even de vk bellen of langs de huisarts gaan.

Liefs xx

6. Stresskip007

Stresskip007 Actief lid

23 jun 2008
    154
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb dit in het begin ook gehad...echt zo'n soort opvliegerig gevoel, ineens warm en zweten..
    kan idd altijd de HA of VK bellen als je t niet vertrouwd, bellen kan geen kwaad ;)

7. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties

ben heel erg gerustgesteld
    ik heb voor de zekerheid de huisarts gebeld en er werd gezegt dat dat heel normaal is en dat ik me helemaal geen zorgen hoefte te maken
    gelukkig maar :D

bedankt meiden

liefs ancie

Deel Deze Pagina