Wij hebben het aan niemand verteld . Ik denk dat we het wel gaan vertellen aan ouders wanneer we een posi test krijgen. Weet dat het dan alsnog mis kan gaan, maar dan hebben we in ieder geval steun van hun. Voor de buitenwereld wil ik het wel 12 weken geheim houden.
Ik heb altijd geroepen dat ik jong moeder wilde worden. Inmiddels zijn we 1,5 jaar getrouwd en hebben we besloten dat we gaan stoppen met de pil in januari. So far so good. Het probleem is alleen dat iedereen weet dat ik graag mama wil worden, en dus maar blijft vragen of ik nog niet zwanger ben! Op dit moment kan ik naar alle eerlijkheid zeggen dat dat nog wel een tijdje duurt (heb het excuus van een studie die nog afgemaakt moet worden), maar in januari wordt dat een stuk lastiger! Ik ben serieus bang dat onze halve familie het raadt voor wij het zelf uberhaupt weten Ik ben dus hard bezig met het verzinnen afleidingsmanouvres...
Ik zou het ook wel van de daken willen schreeuwen! Maarja lijkt me beter van niet anders krijg je maar steeds die vragen.."en? nog niks" enzo. Zou het zo graag tegen m'n mams willen zeggen, en tegen mijn lieve collega's (hoewel zij volgens mij wel weten dat we bezig zijn...ben mischien net iet TE geïnteresseerd in onze zwangere collega ) Heb ook af en toe echt moeite om met niet te verspreken... Maar ik MOET volhouden..........
Wij hebben het ook aan niemand verteld. Misschien mede omdat we bang zijn dat een aantal mensen het er nog niet mee eens zijn. maar dit is wat wij willen en op dit moment nog ons geheimpje... en dat brengt ons dan weer dichter bij elkaar. Liefs Debby
Ik heb er absoluut geen geheim van gemaakt, de ambtenaar heeft op ons huwelijk ook gemeld dat dat onze voornaamste reden was om te trouwen, maar er is echt niemand die ernaar vraagt. Iedereen gaat ervan uit dat als ik iets kwijt wil, ik het ook wel gewoon zeg. In al die tijd is er geloof ik maar ongeveer 5 keer naar gevraagd. Mijn beste vriendin leeft heel erg mee en die vraagt er af en toe naar, en 1 collega hou ik op de hoogte, maar verder niks. Af en toe praat ik erover, maar meestal ook niet.
hoi hoi owww ik kan echt Niet goed mn mond houden! mn beste vriendin weet het, nog wat andere vriendinnen die ik niet zo vaak zie en waarvan ik weet dat ze het tegen niemand zeggen, dat kwam gewoon zo omdat daar ineens iedereen van zwanger was! en ook nog 3 collgega's weten het! owww te ergg ik kan gewoon echt mn mond niet houden vind het gewoon Te geweldig moet je na gaan als het dalijk raak is! hahaha groetjesss
Hier wet echt niemand het! Ik zou wel willen hoor...vrienden zijn er ook mee bezig...en ander stel is al zwanger...mijn zus zeurt dat ze tante wil worden... maar telkens zegt mn vriend: we hadden afgsproken aan niemand vertellen. dus het komt ook echt door hem...ik zou het aan iedereen vertellen! kan het erg moeilijk voor me houden...maar goed...het gaat al twee maanden goed! als het eenmaal zo is ga ik het wel snel aan mn naasten vertellen hoor! Kan echt niet wachten tot 12 weken!
Herkenbaar! Bij ons weet alleen mijn beste vriendin en haar man het. Voor de rest ook niemand. En wil het ook zo houden. Nu gaan we een weekend weg en mijn ouders passen op de hond. Dus ff alles wegstoppen van testjes en zo. Hopen dat het mag komen! [-o<
Wij hebben het ook aan niemand verteld! En will en het ook pas vertellen als ik ongeveer 12 weken zwanger ben. Eerder ook niet. Anders gaan ze steeds zich ermee bemoeien en vragen of het al gelukt is.. We zitten eraan te denken om ook tegen onze beide ouders dan nog even niks te zeggen.. Maar misschien als het zover is dat we het toch wel zeggen na bijvoorbeeld 8 weken ofzo. Maar zeker niet als we getest hebben en het is positief, dan houden wij onze mond nog even.. Ik ben zoooo blij dat ze nog allemaal niet weten dat we bezig zijn, had anders niet willen weten hoe het zou zijn als ze elke keer vragen: En? is het al gelukt? Moet er niet aan denken ... Pfff.
Wij hebben het ook aan niemand verteld maar als ik zwanger ben gaan we het wel aan mijn ouders en broertjes vertellen en aan de rest pas na de eerste echo... *lief kindje je bent zooooo welkom* kussss
Onze ouders weten ook dat we ermee bezig zijn en een goeie vriendin van mij. Verder vertel ik nog niks, al heb ik het gevoel dat dat erg moeilijk gaat worden als ik zwanger zou zijn
toen ik gestopt was met de pil heb ik het op mijn werk verteld. Ik werk in een verpleeghuis en een bewoner krijgt 1 x per week een MTX injectie. Die mag je niet geven als je zwanger bent of wil worden. Dus op mijn werk weten ze dan al genoeg. Vind het ook wel fijn om met collega's er over te kunnen praten. Werk nl alleen maar met vrouwen. Dat ik nu zwanger ben weten ze nog niet. Heb netjes mijn mond kunnen houden. Ik heb ook al 1.5 week vakantie dus dat maakt het een stuk makkelijker. In mijn familie weet bij iedereen het. Mijn moeder had het geraden en mijn zus is zelf ook zwanger. Wij wisten van elkaar dat we bezig waren. Het is echt moeilijk om je mond te houden hoor. Als mensen vragen of ik zwanger ben zeg ik, weet ik niet. Ik zeg in ieder geval geen NEE.
Wij houden het voor de meesten ook geheim. En dat is helemaal niet moeilijk, want niemand verwacht nog meer kindjes! Iedereen gaat er een beetje vanuit dat we na een jongen en een meisje tegelijk wel klaar zijn. Maar wij zijn er dus helemaal nog niet klaar mee! Een vriendin van mij weet het wel en een vriend van ons ook, maar verder niemand...
Hallo allemaal, Ik kan mijn mond niet houden en bij ons weten de meeste ook dat we graag een kindje willen. Op zich is het soms natuurlijk moeilijk want er ontstaat steeds de vraag: En en en? al zwanger?... Dat is het mindere ervan, maar ik krijg ook veel steun van iedereen en dat vind ik ook ontzettend fijn! Liefs Deb
Ik snap niet zo goed dat er mensen zijn die echt vragen 'of het gelukt is deze maand' en of je 'al zwanger bent'? Zijn die mensen om jullie heen écht zo bot om dat op zo'n manier te vragen? Want aan ons heeft niemand tot nu toe zoiets gevraagd. Ze gaan er gewoon vanuit dat ze het vanzelf wel horen als het zover is, en dat lijkt me ook het meest logische toch
haha zo grappig allemaal!we hebben het in eerste instantie alleen aan onze ouders verteld wel heel leuk want je kunt toch een beetje je verhaal kwijt!maar mijn vriend is zo enthousiast die heeft t ook aan zn tante verteld!haha vind ik niet erg hoor een mijn beste vriendin weet t ook maar als het dan echt zover is dan weten alleen de ouders het en als we dan de 3 maanden door zijn vertellen we het de buiten wereld!
hey hallo allemaal nou ff voorstellen eerst ben een aantal maanden geleden gestopt met de pil en werd binnen een week zwanger na 5 en een halve week kreeg ik een mk en we zijn gewoon doorgegaan met proberen toen ik zwanger was was ik echt dolblij en ja hoe moeilijk is het om je mond te houden ? heel erg moeilijk dus een hoop mensen wisten het ik dacht gaat het mis dan gaat het mis en ben ik ook wel weer blij met de steun van mensen om me heen ik ben er heel open in over onze kinderwens en vraag me nou eigenlijk af waarom mensen hun mond houden het is toch niet zo gek dat je heeel erg blij bent ? maar dat is per persoon verschillend ik denk toch dat je samen met je partner moet overleggen wat jullie willen ik ben nu niet zo erg meer met me zwanger worden bezig hou alleen in de gate wanneer me eisprong is aan de ene kant denk ik van naja ik zal wel weer zo iemand zijn die 1 keer zwanger word en nooit meer maar aan de andere kant blijf ik heeel erg hopen bij ons nu afwachten en ik moet zeggen dat ik zo een vaag idee heb dat het deze maand gelukt is hebben meer van jullie dat ? dikke kus redirosoe
Ik heb het aan mijn ouders en op mn werk vertelt, en aan 2 goede vriendinnen. Maar wel bij allen met de mededeling erbij dat ik het absoluut niet prettig zou vinden als er maandelijks gevraagd wordt of ik al zwanger ben. Bij een positieve test zou ik het meteen aan mn ouders vertellen, en iets later op mn werk,iets voor de 12 weken ofzo mocht het mis gaan dan weet iedereen ook meteen waarom ik verdrietig ben.
Bij ons wisten mijn ouders en een goede vriendin van mij wel dat we graag een kindje wilden. Voor de rest kwam het als een verrassing toen we vertelden dat we een kindje verwachtten.
@Zeepbel83 ja idd dat wilde ik zeggen ja als het toch mis gaat dan weten mensen waarom je vedrietig bent dus vroeg ik me af zo erg is het toch niet om het tegen mensen te zeggen dan weten ze idd waarom je vedrietig bent als het toch mis zou gaan dikke (K) redirosoe