Welk Vlaams ziekenhuis?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Fairydust123, 12 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairydust123

Fairydust123 Nieuw lid

12 feb 2021
    2
    0
    1
    Vrouw
    Waarom lees ik dat mensen uit NL vaak naar Gent gaan voor vruchtbaarheidsbehandelingen? Is die beter dan Antwerpen? In mijn geval is Antwerpen dichterbij. Overweeg second opinion naar België i.v.m. uterus septum

2. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Gent en Jette (Brussel) zijn de top in België qua fertiliteit, vandaar dat de meeste mensen sneller naar daar gaan denk ik.
    Sowieso houden ze in België in het algemeen minder vast aan protocollen dan in NL en kijken ze meer naar elke individuele situatie, dus een second opinion in antwerpen zou wel zinvol kunnen zijn, denk ik. Maar als ik het was, als ik naar het buitenland zou moeten gaan, zou ik liever onmiddellijk naar een topziekenhuis gaan.

3. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Ik zou idd ook direct naar de best aangeschreven ziekenhuizen gaan (Gent of Brussel). Ik weet dat er aardig wat mensen vanuit Antwerpen naar Brussel zijn gegaan vanwege slechte resultaten, maar het ligt er ook echt aan wat het probleem is en wat voor behandeling je nodig hebt. Ik had bijv slechte kwaliteit eicellen en naar Brussel gegaan vanwege hun uitstekende lab en daar dus ook (eindelijk) goed resultaat.

Deel Deze Pagina