Dit forum zal niet de juiste plek zijn om dit te posten, maar wist niet echt een betere plek. Admins, als jullie een goede plek weten, verplaats het maar Sinds de bevalling van onze jongste zoon is mijn buik (het vel dan) een erg beurs / "doof". Het lijkt net alsof er zenuwen door mijn buikwand heen hebben gelopen en dat die allemaal dood zijn (vreemde omschrijving misschien, maar ik heb een operatie aan mijn rug gehad waarbij er ook zenuwen zijn doorgesneden en op mijn rug voelt het precies hetzelfde). Denk dat als ik er een speld in zou steken, ik dat niet eens zou merken.. (Her)kent iemand dit gevoel? Het gevoel is vooral het vel onder mijn navel. Ik kan me niet herinneren hoe snel mijn buik weer in gewone staat was na de geboorte van onze oudste zoon, maar voor nu is mijn buik ook nog steeds niet normaal. Het lijkt nog steeds alsof ik zo'n 2 à 3 maanden zwanger ben (wat écht niet het geval is). Het doet verder geen pijn, maar t voelt ook zeker niet prettig. Heeft mijn vel zo'n harde klap gehad van het oprekken van de huid?
Ik herken het niet maar als ze zenuwen door hebben gesneden kan het nog wel even duren voordat die genezen zijn. Als ze al weet aan elkaar groeien. Anders even contact opnemen met je behandelend arts.
Ja! Herken ik. Ik had ook een dove plek op mijn buik na mijn bevalling maar dan wat hoger. Ik merkte het een paar dagen na mijn bevalling al en zei het tegen de kraamzorg. Zij gaf aan dat het hoogstwaarschijnlijk kwam doordat de verloskundige als een gek mee de baby naar beneden had staan duwen op mijn buik toen ze mijn zoontje probeerde te halen met een kiwi. Is uiteindelijk goed gekomen, denk ongeveer een half jaar na de bevalling kwam het gevoel terug. Was bijzijn een beschadiging van een zenuw
Hier heeft het na de bevalling van mijn oudste ook echt wel even geduurd voor mijn buik weer normaal voelde, ik merkte bv met douchen telkens dat het net leek alsof ik andermans buik waste ipv de mijne. Heel vreemd gevoel!