Hallo allemaal, Wij twijfelen heel erg of we dit jaar moeten gaan voor een last minute of nu al (vroeg)boeken? Meestal zijn wij vroegboekers, maar willen ons dit jaar een beetje inhouden qua kosten. Is iemand hier last minute expert? Zijn er dan ook nog leuke reizen te krijgen naar vb. Mexico, Jamaica of Bali? Of is het voornamelijk Spanje/ Turkije enzo? Ik hoor graag jullie mening.... Groetjes Edit moderator: verplaatst naar juiste deel van het forum
Wij boeken altijd last minute, in de winter Egypte (alleen dit jaar helaas niet ivm de kleine ) en in de zomer 'wat verder weg'. We zijn vorig jaar last minute naar Mexico geweest en hebben het daar heel erg leuk gehad; prima hotel, uitstekende service etc. Het scheelt echt een hoop in het geld als je last minute boekt, je moet alleen een beetje flexibel zijn qua bestemming. (Oh en als je naar Mexico wil gaan even uitkijken dat je niet midden in het orkaan seizoen gaat).
Snap niet helemaal dat het topic verplaatst is maar oke, we willen in juni gaan, dan is het volgens mij geen orkaanseizoen (dacht ik eind aug/ sept). Dankjewel voor je berichtje, neig zelf ook meer naar lastminute maar manlief nog niet vandaar de vraag...
Juni is een mooie tijd om naar Mexico te gaan, orkaanseizon is inderdaad meer aan het einde van de zomer. Bovendien heb je dan het voordeel dat je niet midden in de schoolvakanties zit. En? Weet je al wat je gaat doen?
Wij hebben altijd last-minute geboekt, ook voor verre reizen. De keuze is natuurlijk wel beperkter, maar als je samen gaat dan is er echt nog wel een plekkie ergens. Ik vind het in prijs niet zo heel veel schelen.