Wat zou jij nog heel graag willen?

Discussie in 'De lounge' gestart door LiefSnoetje, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiefSnoetje

1 mei 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister werd mij die vraag gesteld. Wat zou jij nog heeeeel graag willen? Niet voor de kinderen of anderen, maar wat zou jij voor jezelf nog graag willen of willen doen.....En het stomme was ik kon er niet eens een antwoord opgeven. Wat zou ik heel graag willen voor mezelf??

Hebben jullie die vraag weleens gehad of aan jezelf gesteld? En wist je er toen een antwoord op te geven of niet?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou op een leuke baan na heb ik alles wat ik wil!

Dus nee ik zou er geen antwoord op weten:D

3. LiefSnoetje

1 mei 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben dus niet de enige die er geen antwoord op kan geven haha.

4. Misschien heel stom en oppervlakkig, maar ik zou heel graag een keer naar Disneyworld willen :)

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

leuke kleding kopen in kleine maatjes winkels (winkels tot maat 40/42).

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee:D

Krijg die vraag altijd met mn verjaardag.

Heb je nog iets wat je graag wilt hebben? Of weet je iets wat je nog niet hebt?
    Tja ik heb genoeg niet maar dat wil ik ook niet.
    En verder zou ik écht niet weten wat ik wil hebben.

Vraag dus altijd maar geld en koop dan iets van kleding of een paar leuke schoenen voor mezelf..

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Doen: naar Marrakech en naar New York :)

Kopen: ik heb nooit moeite om iets te verzinnen hoor! Kleding, make-up, sieraden, schoenen, tassen, leuke dingen voor in huis.... ik kan genoeg mooie dingen bedenken die ik wel wil hebben :p

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

misschien heel stom als ze dit mij zouden vragen dan wist ik het antwoord nu wel hard sparen voor mijn borst vergroting
    zodat ik weer in de spiegel durf te kijken sinds ik onwijs afgevallen ben waar ik echt onwijs trots op ben
    neem ik alles voor lief behalve mijn echte vrouwlijkheid en dat zijn mijn borsten deze zijn echte theezakjes en daar kan ik niet mee leven:)

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik wil heeeel graag een keer in mijn leven naar Australië, mijn man wil naar Nieuw-zeeland dus dan plakken we er dan gelijk maar bij aan hè :D. Als dat zou kunnen, heb ik verder geen wensen.

10. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Dat is niet stom! als jij onwijs veel bent afgevallen moet je super trots zijn op jezelf!

Gun jezelf ook wat als jou dit heel gelukkig maakt. en niets is stom!:)

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

dank je wel dit vind ik heel fijn om te horen

kreeg van de week echt spontane discussie erover waar je dan nog onzekerder van word:)

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou graag ook een cosmetische chirurgische ingreep ondergaan. Ik voel mij al jaren ergens onzeker over, en dat zou ik aanpakken. Ik had ervoor gespaard en zou het begin dit jaar doen - maar toen werd ik zwanger en kon het niet meer.

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik wil heel graag een keer zwemmen met dolfijnen, maar of dat er ooit nog van gaat komen.

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik zou een een mooie eengezinswoning met garage en tuin willen kopen. (Ik woon in een appartement)..

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ah Mama1991 heeft hetzelfde idee als mij;) Ik wil ook nog heel graag naar Australie.. Alleen dan zijn we best wat geld nodig, dus laten we daar maar mee beginnen:p

16. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eerst een leuke baan...
    Dan zwangerschap...
    Dan kindje...
    Dan eengezinswoning...
    Dan trouwen...

(Het mag ook allemaal tegelijk haha, maar dat zie ik niet gebeuren.)

Hoop dat ik alles op mijn lijstje binnen een jaar of 3 of 4 afgestreept heb :D;)

17. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Op een luxe wildlife safari :D

18. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik zal heel graag nog eens lekker een paar weken/maanden door Amerika willen trekken.
    Als dat niet te betalen is naar New York en omgeving! :D
    - Vila huren op Ibiza
    - Mijn streefgewicht halen (nu nog 10kilo te gaan)

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Doen: ik zou echt heel graag met mijn gezin de wereld willen rondtrekken, mijn kinderen laten zien hoe andere mensen leven, andere culturen en landschappen laten beleven.
    En ik zou nog graag saxofoon en Bas leren spelen

Hebben: ik had al jaren iets op mijn lijstje: een spiegelreflex. Maar die heb ik inmiddels, superblij mee. Maar ja, nu wil ik er uitbreidingen voor... Andere lenzen enz. Maar dat komt wel.
    En ik wil nog echt graag een keer een echt goede keukenmachine

En tot slot: lekker buiten wonen in een mooie boerderij maar wel in de buurt van de stad.

Je moet wel wat te dromen overhouden hè ;)

20. LiefSnoetje

1 mei 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zitten toch wel mooie wensen tussen. En als ik dat zo lees denk ik jaaaa ik weet wat haha.......

Een paar dagen new york heb ik altijd wel gewild. Dus ik heb toch wat hahah.

Deel Deze Pagina