Is deze niet ontzettend gaaf? Onze trouwauto voor 15 maart 2008! We gaan ivm omstandigheden op onze wettelijke trouwdag onze huwelijksdag overnieuw doen en voor de kerk trouwen. Dit is onze trouwauto Ben zooooo blij met deze wagen MET chaffeur Kei aardige man en de wagen is vooral SUPER! Wat een ruimte zit daar in zeg! Ben helemaal hyper
Begrijp ik goed dat je al getrouwd bent voor de wet en nu in de kerk gaat trouwen? Bijzonder! Had je op je eerste trouwdag een jurk ofzo aan en ga je die weer aan doen? Of doen jullie alles helemaal anders deze keer? Oh, enne: kan me voorstellen dat je helemaal blij wordt van die auto
hij is idd gaaf wij hadden een mg cabrio was ook super... lekker zelf gereden die dag even helemaal met zijn tweeen veel plezier met alle voorpret!
Wij gaan onze trouwdag helemaal overnieuw doen ivm omstandigheden op onze troudag voor de wet. De dag was eigenlijk helemaal in de soep gelopen en we wilden nog dolgraag voor de kerk trouwen. Dat gaat 15-03-2008 gebeuren,tevens mn verjaardag. Ik had een jurk op onze trouwdag en deze gaat ook weer aan en mn man in pak. We gaan deze dag helemaa overnieuw doen en de dag gaat zo mooi en bijzonder worden. Ook komen we bij de ncrv de 100:het huwelijk! Onze dag gaat aan niemand voorbij Foto van mn jurk staat in mn album als t goed is
Ik heb er geen verstand van hoor, maar hij lijkt op onze trouwauto. Dat was een Citroën Traction (maar dan een zwarte). Ik vond het helemaal super om daarin gereden te worden! Veel plezier nog met voorbereiden en natuurlijk op de dag zelf! Linda
Hele mooie auto hoor Het lijkt inderdaad op de Citroën Traction, wij hadden dezelfde maar dan in het donkerblauw. Heel veel plezier alvast
Ben je vandaag soms op de Love&Marriage beurs in den Bosch geweest? Die auto komt me nogal bekend voor, ik was daar vandaag namelijk
Nee wij waren er niet vandaag,gisteren! Maar heb nu pas de foto op pc staan haha Hadden vandaag eigenlijk een feestje maar weer slecht bericht over mn vader gehad