Ja hier was het ook druk. Ik liep zelf met een groepje maar mijn man was thuis. Snoep was bijna op. De rest is voor onze eigen kinderen
hier 27. vorig jaar veel meer, maar ze liepen nu de andere kant op. dochter wilde niet zingen, dus dat mama na 2 huizen wel weer bekeken. Zijn nog ff naar haar oom en tante gelopen, maar ze vond het veel leuker om naar andere kinderen hun lampionnen te kijken dus we zijn gewoon een stukje gaan lopen. ZO schattig, van die kleine peutertjes die elkaars lampion staan te bewonderen
Hier is nog niemand geweest... wel met halloween. M'n kleine man had wel een mooie lampion gemaakt, maar wou er niet mee gaan lopen hihi
Niemand gehad hier vorig jaar niet jaar daarvoor niet sterker nog nooit iemand gezien. Zelf hier ook nooit gelopen wel bij me moeder in een andere plaats... Jammer hoor wilden wel kindertjes aan me deur
12 maar wonen niet zo heel veel kinderen hier in de straat meer en tis een dorp dus ze kunnen alle kanten op... En 2 plassers ( kinderen van vriendinnen moesten even plassen ) Wilde meteen jas en alles uit om te komen spelen en dl. Kreeg nog een kusje dqt ze weer weggingen lief !!!
Bij ons zijn er 37 geweest. In de winkel had ik ruim 200 gehad en toen was mijn traktatie op en kon ik dicht gaan. Sneu voor de kids maar mijn baas was laks en ik had niet genoeg gekregen...
Ik had 2 zakken gehaald. Op is op, helaas bij ons ook even crisis. Ik trek om 7 uur altijd de batterij uit de bel en dan gaan de gordijnen dicht omdat de jongens dan naar bed gaan. Ik vind het dan ook wel weer genoeg geweest. Hier denk ik ongeveer 30-35 kinderen aan de deur gehad.
Wij liepen zelf Totaal niet verwacht dat mijn dochter het zo leuk zou vinden en echt fanatiek zou gaan zingen haha (Luna is bijna 3) 2 Lampionnetjes gesneuveld, want tussen de huizen door moest er uitgebreid mee gezwaaid worden haha Wat kan je dan genieten zeg als je zoveel pret in de oogjes van je kind ziet!
Hier zijn we zelf weggeweest met de meiden langs de deur. Ze zongen uit volle borst. Emma had op op school een lampion gemaakt. We hebben voor het komende jaar aan snoep liggen dus
hier hebben mijn dochter van 2,5 en ik zakjes gemaakt. Hier had ik wat spekjes wat andere snoepjes een mandarijntje en een koekje in gedaan. Toen de kinderen hier aan de deur kwamen totaal 8 heeft mij dochter de zakjes gegeven. Vond ze leuk om te doen. Nu hebben we nog 7 zakjes op het kastje bij de deur liggen dus heeft zij ook nog wat.
Wij waren zelf lopen, maar ik denk dat er wel 40-50 kindjes in de wijk liepen. De kleine man van bijna 2 had al snel door dat hij vooral vooraan moest staan met zijn lampion en dat hij dan een snoepje mocht uitkiezen