Okee mijn domme actie van vandaag...

Discussie in 'De lounge' gestart door mnonc, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hee meiden!

Nou ik had weer de domste actie van het jaar;)
    Ik was mn kinderwagen uit de auto aan het halen maar legde de sleutel ff op de "plank" aan de zijkant van de achterbak.
    Ik dacht nog okee niet vergeten.
    Ik had de wagen in elkaar gezet en gooi zo de deur dicht:$
    Reservesleutel ligt ook in de auto, had mn auto vd week uitgeleend.
    Nu zit mn auto op slot met beide sleutels in de auto:)
    Geen ANWB (vergeten te verlengen)..
    Grrrrrrrrr
    Moest t ff van me afschrijven! Meer dames die dit gehad hebben?

2. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Haha, niet zo slim!
    Gelukkig lag je dochtertje er niet nog in ;)

3. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Nee inderdaad haha, het gebeurde ook voor t huis;)

4. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Snap t ff niet.. Je hebt de sleutel toch nodig om de auto op slot te krijgen? Dus als de sleutel in de auto ligt kan ie toch niet zomaar op slot gaan?

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Achterklep was het.. die open ik met de sleutel en als je m dichtgooit valt ie in het slot

6. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat is niet altijd zo. Ik kan mijn achterklep apart open doen en dan blijft de rest op slot. Als ik de klep dan dicht doe is hij gelijk weer op slot. Zal bij ts misschien ook wel zo zijn.

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Als je de anwb belt dan maken ze de deur alsnog voor je open, moet je alleen contact (een deel) betalen en afspreken dat je alsnog het jaar gaat verlengen. ;)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    We lachen wel maar das eigenlijk gruwelijk balen! :$

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    ja ik heb dit als kind een keer gedaan op vakantie. de monteur die toen kwam haalde het rubber weg van het raam, stak een ijzerdraadje naar binnen en wipte daarmee het knopje van de deur open. haha dat is wel 25 jaar geleden hoor!

10. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Niet zo handig idd.

Maar eh.. ANWB vergeten te verlengen? Vergeten aan te vragen bedoel je? Want verlengen gaat vanzelf.

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Marietje85: dit idd
    Anwb: kreeg een acceptgirpo maar dus vergeten te betalen (vorig jaar deed mn pa m kado)
    Als het goed is komt vanavond iemand ernaar kijken en dan idd de manier van mamavanmeisje te doen, zoniet morgen verder zoeken en informeren

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja toen het zo koud was gehad.

Op de anwb moeten wachten 5 uur lang!!! ( en dit gebeurde niet voor de deur maar bij het winkelcentrum )

*oepsie*

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh lekker... Hopelijk is het zo opgelost. Mijn ouders hebben het 6 jaar geleden gehad in Frankrijk. Gelukkig de reservesleutel in de caravan en wij waren ergens anders aan het wandelen. Wij zijn als een gek teruggelopen, naar de camping gesjeesd en hebben hen toen opgezocht. Ze zaten zonder drinken in de hitte te wachten ergens in de bush bush. Ach leuk verhaal om ze mee te plagen...

14. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Een kleine troost ik heb jaren bij de anwb gewerkt op de meldkamer en dit is iets wat heeeeeeel veeeeeeeel voorkomt erg lullig maar je bent niet de enige

15. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Haha ja dat ken ik, heb ik ook al 2x gehad

16. Verox

Verox Niet meer actief

Oef!
    Wij hadden het onderweg naar vakantie!
    Zo ongelooflijk stom!
    Mijn vriend zat achter het stuur en werd steeds gebeld door zijn baas. Dus we stoppen bij een tankstation om even een kopje koffie te drinken zodat hij zijn werk kan bellen.
    Stappen we het tankstation binnen, vraagt hij ineens waarom ik mijn tas in de auto heb laten liggen? Daar zat namelijk de reservesleutel in, en die schat van mij had zijn sleutel in het contact laten zitten!
    We hebben toen een garage in de buurt gebeld. Die heeft de auto voor 50euro opengemaakt. Dat was goedkoper als de ANWB.

Succes morgen!

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Raam inslaan en de ruit verhalen op je auto verzekering en laten vervangen door carglass die het declareert bij je verzekering ;)
    Goedkoper dan de ANWB bellen

18. Verox

Verox Niet meer actief

En verzekeringsfraude :cool:

19. laatbloeier

laatbloeier Actief lid

27 nov 2011
    203
    0
    16
    Hou er wel rekening mee dat je die anwb toch moet betalen!

Wij hebben ook eens vergeten te betalen, dachten ook dan geen anwb te hebben.
    Kregen we na een hele tijd ineens een brief van een incassoburo, gewoon betalen en vette boete eroverheen!

Als je bij anwb niet voor 15 november opzegt(moet via brief, mail accepteren ze NIET) verlengen ze gewoon en dus moet je betalen of je wil of niet!

20. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Balen zeg! Heb het ook twee keer gehad, de eerste keer is iemand van de garage gekomen die had hem binnen twee minuten open maar ik was direct 50 euro armer :$.
    De tweede keer hebben wat verschillende mensen allerlei trucjes uitgeprobeerd en lukte het uiteindelijk toch. Scheelde weer!
    Kan iedereen overkomen hoor!

Deel Deze Pagina