heb ik weer. heb 2 bankrekeningen waaronder 1 van de postbank die ik eigenlijk niet gebruik behalve voor extras en nood. nu wilde ik dus wat geld pinnen en ging ff naar de bank. duw me pasje erin vraagt ue pin. ja normaal maar wat was het nou haha. 2 pogingen gedaan en ben al heel de dag aan het denken en denken. heb het nergens opgeschreven . stom achteraf maar goed je weet nooit met die criminelen. ik geef mezelf tot maandag om na te denken en ga dan maar weer naar de bank zijn dit de hormonen of hebben jullie dit ook al is gehad. wat een gedoe eigenlijk he haha toch domblond denk ik
Ik heb dit ook een keer gehad toen ik zwanger was... stond in de supermarkt, was alleen... en wist echt mijn pincode niet meer.... gelukkig had ik het thuis op een briefje staan.... maar toch schaamde ik me wel hoor...
Ik ben niet zwanger en vergeet het regelmatig En altijd als ik in de winkel sta om af te rekenen. Weet je wat ik heb gedaan? Mn moeder de pincode op een briefje gegeven en zij heeft deze in haar portomonnee. Zij krijgt dus regelmatig een telefoontje van: mam, het is weer zover, wat is mn pincode?
Ik heb mijn pincode aangevuld met andere cijfers als een mobielnummer in mijn telefoon gezet, met een fictieve naam. Zo kan ik het dus altijd opzoeken en niemand die iets verwacht.
haha heb ik ook eens gehad in een restaurant! Was tijdens me zwangerschap nogal vergeetachtig,en wist de code echt niet meer!Gelukkig heeft me moeder toen gepint!En een dag later wist ik hem weer! ik heb mijn pin gewoon in de telefoon staan.Leuke naam ervoor en klaar!
Ik had het laatst ook ,maar ik was overtuigd dat het de pincode was die ik intoetste. Ging haast denken dat er wel wat mis was met pinautomaat, zo overtuigd was ik van mijzelf lol:. De man van de"bank zei al, als je je pincode opnieuw krijgt thuisgestuurd denk je oja. Nou dat dacht ik ook echt ,zat echt 1 cijfertje ernaast
ik denk hem weer te weten. ga het vanmiddag even proberen. heb al 2 pogingen gedaan blijven die staan of krijg ik er weer 3 . is wel belangrijk om te weten natuurlijk. ik wist ook echt zeker dat ik het goed had en in het menu zij hij ineens dat hij niet goed was. deed maar iets dat er op leek maar poging 3 durfde ik niet aan. stom dat je zulke dingen vergeet zeg haha.
haha ik heb dat ook gehad toen ik zwanger was terwijl ik dat pasje bijna elke dag gebruikte en al jaren dezelfde code heb.. je voelt jezelf wel behoorlijk stom op zo'n moment..!
heb ik ook gehad toen ik zwanger was! Op een gegeven moment liet ik mijn man maar van te voren pinnen
heb ik ook gehad toen ik zwanger was! Op een gegeven moment liet ik mijn man maar van te voren pinnen