sta je dan met je hele hebben en houwen...

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ff voor de duidelijkheid.
    tegenwoordig is het zo dat je reisbevestiging je tickek kan zijn(lang leve het internet)
    ze sturen dan geen losse tickets op maar je print hem zo uit de computer)dat zijn gegevens van d- reizen.
    d reizen heeft dus tickets geboekt alleen vergeten ze te laten bevestigen bij de TAP.
    dus heb je wel betaald tickets in huis alleen weten ze bij de tap niets.
    d-reizen heeft hun fout ook meteen toegegeven aangezien hun ook alle gegevens hebben en ze zijn schadeloos gesteld.
    in ieder geval kan je hier zelf als klant niets aan doen of moet je tegenwoordig nog controleren of je wel ingeschreven staat bij een maatschappij.
     
  2. Milla

    Milla Niet meer actief

    Wat sneu zeg, moet er niet aan denken!
    Raar inderdaad dat dat noodnummer niet te bereiken is.
    Jammer dat ze nu een dag missen, ook al blijven ze een maand, persoonlijk vind ik dat er vanuit D-reizen een nette vergoeding tegenover mag staan.
     

Deel Deze Pagina