sta je dan te wachten op de politie

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    1 keertje bijna gehad.

Grote parkeerplaats die door de week wordt gebruikt door supermarkt/cafetaria/chinees. Maar op zondag ook door kerkgangers.

Ik was dus bij de chinees, netjes in een vak geparkeerd en er ging iemand achter staan . Gelukkig zag ik het dus meteen naar buiten met de vraag of die ergens anders kon parkeren omdat ik zo weg wilde (met mijn loempia's)

Toen kreeg ik een hele preek over zondagsrust en naar de kerk gaan. Heb toen de beste man medegedeeld dat hij zijn auto nu achter die van mij weg kon halen en dat ik anders gewoon de kerk binnen zou komen om de dienst plat te leggen en hem persoonlijk op te komen halen .

Toen haalde hij de auto toch maar weg.

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ga je hiervoor de politie bellen en dan ook nog 112? Het heeft toch geen spoed!:$

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Dan hebben jullie in midden Nederland zeker geen eigen politiekranen :). In Amsterdam hangen ze desnoods auto's van burgers in de kraan hoor.

4. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Mijn man werkt vaak in ziekenhuizen en dan hebben ze een vrachtwagen mee. Iemand had ze auto zo dicht achter de laad klep gezet dat ze die niet meer open konden doen. Ze waren zelf al in het ziekenhuis bezig dus hadden de pomp wagen al mee. Was een klein autotje hadden ze aan de beveiliging gevraagd of ze hem weg mochten zetten. Dus met die pomp wagen het autotje opgetilt. Hadden ze hem strak naast de vuilnisbak gezet. Bleek dus een auto van een werknemer te zijn. Doet dat dus nooit weer

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou gelukkig was de politie er al na 3 kwartier en kon de persoon achterhalen van wie de auto was en heeft even aangebeld.
    Bleek haar privé plek te zijn, we kregen ook nog woorden maar politie gaf me groot gelijk aangezien het nergens staat aangegeven en er verder ook geen parkeerplaatsen zijn.
    Heb er dik een uur gestaan, toch zonde van mijn tijd..

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Laat me raden, de politie heeft geen boete uitgedeeld voor dubbel parkeren? Want ook al zou het haar parkeerplek zijn, dat geeft haar het recht om daar te parkeren, niet om een andere auto klem te zetten...

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    He, dat is vervelend zeg, dat uur van je tijd. En lekker aso van die mevrouw zeg. Al was het haar parkeerplek, dan nog hoeft ze je niet in te sluiten. Met name als het helemaal niet duidelijk is dat het een priveplek is. Dan moet ze er een bordje bij zetten of iets anders regelen.

8. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Puik gehandeld. :cool:.

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja vind ik ook en ik was de bedrijfsauto daar staat groot de naam en een telefoon nummer op, bel dan ff dat er een auto op je plek staat.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #30 Devilschase, 23 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2015
    Jawel hoor. Alleen is aan allerlei regels gebonden. We kunnen en mogen niet zomaar auto's gaan wegslepen. Daar zijn allerlei regels voor en voorwaarden aangezien de sleepwagen van de politie meestal van ver moet komen, zijn dure grappen. Daarom wordt er niet zomaar een auto weggehaald.

@ts: gelukkig is het opgelost :) dat het haar plek was kon jij niet weten neem ik aan? Rare redenatie van die eigenaar dan.

Deel Deze Pagina