eej dames.. nou zoals jullie aan mn banner zien ben ik voor t eerst van mn levn zoveel overtijd! anders ben ik altijd op tijd... alleen vorige maand kwam het 1 dagje later. maar nu is mn vraag ik sta echt op ontploffen! telkens heb ik het gevoel dat ik ongiie ben geworden maar toch niks. heb ongelooflijk last van mn boobs aan zijkant, maar dat heb ik altijd wel 2 dagen voor NOD. heb zaterdagmiddag wel getest maar was negatief. dusja wat denken jullie? ik had die dag wel heel veel geplast van de zenuwen. ik hoor graag wat van jullie. liiefs maria
jaah dat zat ik ok al te denken.. maar durf nu niet meer zo goed te testen.. ben bang voor iets negatiefs had trouwens gisteravond voordat ik ging slapen 37,68 graden , maar vanmorgen 37, 37 graden.. maar als je zwanger bent blijft toch hoog? liiefs
'S ochtens is je temp altijd wat lager als 's avonds! maar inderdaad gewoon nog eens testen met ochtend urine en dan ben je meteen van je leiden verlost! XX.
nou heb vanmorgen met ochtendurine gestest.. maar helaas negatief :x .. ik heb zoiets van of word ongesteld.. of geef positief. dit is namelijk zoo vervelend! ben nu dus 6 dagen over tijd.. voor het eerst van mn leven. dusjaa weet het allemaal niet meer hoor... liiefs