Tussen de eerste en tweede zit 5,5jr verschil. Niet bewust, want we wilde graag 3 kindjes vlak achter elkaar. Natuurlijk waren we ontzettend blij en verrast toen ik na meer dan 4,5 jaar zwanger was van ons zoontje. Omdat de wens voor een derde kindje nog steeds aanwezig was, hebben we besloten om niet aan anticonceptie te beginnen. Maar dat het zo snel zou gaan hadden we echt niet verwacht..! Nog steeds zit ik vol ongeloof naar de test te kijken. Vanmiddag gedaan bij 10DPO. Zo eng en spannend tegelijk!
Duidelijk hoor gefeliciteerd. Dan zal er waarschijnlijk een kleine 11 mnd tussen de twee kleintjes zitten.
Dankjewel allemaal! We zijn nu heerlijk met ons gezinnetje op vakantie.. Dus we hebben lekker de tijd om te bedenken hoe we het allemaal gaan doen (huis aanpassen, andere auto's etc).
Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap en je baby 😊 hier hetzelfde eind jan bevallen en eind dec waarschijnlijk weer.
Dankjewel! Loirinha, wat leuk! Gefeliciteerd. Inderdaad ook 11 maanden ertussen. Spannend he!! Ben erg benieuwd hoe dat gaat, 2 kleintjes en m'n dochter die ook nog graag spelletjes en andere dingen samen met mij wil doen. Nu eerst maar hopen dat alles goed blijft gaan.
Ja spannend allemaal he, hier valt de zwangerschap gelukkig mee, alleen ontzettend moe maar dat is natuurlijk de combinatie van zwanger een nog kleine baby en dan 2 oudere kids die ook hun aandacht vragen. Geniet er iig van