Kan dit een innesteling zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Drieka, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb weer eens een vraagje :D.

We zitten dus in ronde 1, heb nog nooit eerder een kindje gekregen.
    Ik zit nu in dag 33 van mijn cyclus, had 18 april buikpijn en dikke witte afscheiding dus dacht een eisprong maar dat is waarschijnlijk gewoon ontpillen geweest.

Nu had ik verleden week donderdag, vrijdag, zaterdag dunne, doorzichtige afscheiding en best wel veel, zondagavond begon ik buikpijn te krijgen, echt dat menstruatiegevoel dus dacht zelf dat ik ongi zou worden.
    Toch zondagavond gevreeën met mijn vriend, misschien een beetje stom om te zeggen maar mijn vriend voelde met zijn vingers dat het anders aanvoelde inwendig bij mij, hij is op onderzoek uitgegaan:D en kwam erachter dat de boel lager lag en meer open stond en echt zacht aanvoelde.

Ik heb maandag ook nog flink krampen gehad en dinsdag nam dat in de loop van de dag af, dus denk zelf dat ik misschien maandag wel mij eisprong heb gehad aangezien dat allemaal symptomen zijn van een eisprong (dat heb ik hier en ook elders gelezen).

We hebben gelukkig zondagavond geklust en sinds vanochtend heb ik dus echt wat krampjes in mijn onderbuik, verder geen afscheiding of bloedverlies en nog steeds een beetje pijnlijke borsten en tepels maar dat heb ik al een week. Verder heb ik nergens last van.

Zou het kunnen zijn dat het een innesteling is?
    Ik weet dat ik nu gewoon moet wachten en kijken of ik over 2 weken mijn menstruatie heb en zo niet eventjes testen maar ben wel erg nieuwsgierig haha.

Herkennen meer vrouwen dit verhaal dat ze eigenlijk alleen krampjes hadden wat pijnlijke borsten maar dan uiteindelijk wel zwanger zijn?

2. frmama2013

29 apr 2013
    18
    0
    0
    Huishoudhulp
    Volledig vergelijken kan ik niet en ik kan alleen maar zeggen dat het heel moeilijk is om zonder zwangerschapstest te besluiten of je al dan niet zwanger zou zijn. (ook om teleurstellingen tegen te gaan)
    Toen ik net gestopt was met de pil dacht ik symptomen te hebben van ontpillen, ik voelde me niet zo goed, had al heel snel harde en pijnlijke borsten, maar had daarna rond de periode waarop ik maandstonden moest krijgen 3 dagen bloedverlies (zo lang duren mn maandstonden normaal ook), dus ik dacht ik ben niet zwanger, volgende keer beter. Ik deed overigens voor de zekerheid een test en deze was negatief!
    Maand daarna kreeg ik mn maandstonden dan weer niet, ik deed een test en die was positief, maar bij de 6 weken echo bleek ik 10 weken te zijn.
    Net zoals jij ging ik al vroeg op zoek naar een antwoord op de vraag 'ben ik nu zwanger'? en ik kwam steeds weer uit op 'ontpillen', hoe vervelend dat wachten ook is, je kan het pas echt weten met een test en ondertussen zou ik gewoon blijven proberen met de vriend! :)
    Succes, ik hoop voor jou dat het innesteling is!

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord, het is ook erg spannend en de wens is (net zoals bij vrijwel iedereen hier) wel heel erg groot.
    Ik heb vrij weinig last gehad van ontpillen maar er wel rekening mee gehouden dat mijn lichaam me voor de gek kan houden.
    Afwachten moet ik, net als iedereen, in deze situatie.
    Hopelijk heb ik over een kleine 3 weken een positieve test in mijn handen en anders maar op naar de volgende ronde en ons best doen :D

4. frmama2013

29 apr 2013
    18
    0
    0
    Huishoudhulp
    Ik duim voor je!

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Thnx, heb nog steeds dezelfde klachten dus zal het gewoon moeten afwachten, heb ook meer last van mijn borsten en zag er gisterenavond ineens een duidelijke ader op, dat heb ik normaal nooit, maar blijf toch in gedachten houden dat mijn lichaam me misschien voor de gek houdt :D

Deel Deze Pagina